حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل تبلیغات اپ استور را گسترش داده و آن‌ها را در سربرگ Today نیز به‌نمایش می‌گذارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل امروز رسما اعلام کرد که درحال گسترش تجارت تبلیغاتی خود و افزودن دو جایگاه تبلیغاتی جدید به اپ استور است تا به توسعه‌دهندگان کمک کند تا دامنه‌ی فعالیت خود را گسترش داده و برای کاربران نیز، کشف بیشتر آنچه را که اپ استور ارائه می‌دهد، آسان‌تر کند. درحال‌حاضر، اپ استور دارای دو جایگاه تبلیغاتی است: یکی در سربرگ اصلی «Search» و دیگری در نتایج جستجو. بااین‌حال، دو جایگاه تبلیغاتی جدید اپ استور که امروز اعلام شدند، آن‌ها را به صفحه اصلی اپ استور در سربرگ «Today» و همچنین به صفحات جداگانه اپلیکیشن خواهند آورد.

تبلیغات اپ استور اپل

تاکنون، اپل دو فرصت تبلیغاتی در اپ استور به توسعه‌دهندگان ارائه می‌کرد: یکی در سربرگ جستجو و دیگری در صفحه نتایج جستجو. طبق گفته‌ي اپل، هر دو تبلیغات موفقیت چشمگیری برای توسعه‌دهندگان بوده است و به آن‌ها کمک می‌کند کاربرانی را پیدا کنند که ممکن است به برنامه‌های آن‌ها علاقه‌مند باشند. گسترش فرصت‌های تبلیغاتی در اپ استور بخشی از تلاش‌های این شرکت برای حفظ اپ استور به‌عنوان بهترین مکان برای توسعه‌دهندگان برای رشد کسب‌وکارشان است.

      تبلیغات جستجوی اپل فرصت‌هایی را برای توسعه‌دهندگان در هراندازه‌ای فراهم می‌کند تا تجارت خود را توسعه دهند. مانند سایر پیشنهادات تبلیغاتی ما، این مکان‌های تبلیغاتی جدید بر اساس یک پایه ساخته شده‌اند؛ آن‌ها فقط حاوی محتوایی از صفحات محصول App Store تأییدشده برنامه‌ها هستند و از همان استانداردهای دقیق حفظ حریم‌خصوصی پیروی می‌کنند.

به‌عنوان بخشی از این تلاش‌ها، اولین فرصت تبلیغاتی جدید در سربرگ Today (صفحه اول اپ استور) خواهد بود. با تبلیغات امروز اپ استور، توسعه‌دهندگان می‌توانند اپلیکیشن های خود را درست در کنار محتوای سرمقاله روزانه توسط تیم اپ استور تبلیغ کنند. تبلیغات به‌وضوح به‌عنوان آگهی علامت‌گذاری شده‌اند و از بخش‌های دیگر اپ استور قابل‌تشخیص هستند. Today اولین تبی است که با باز شدن اپلیکیشن اپ استور از قبل بارگذاری شده که به‌عنوان بخشی از طراحی مجدد اپ استور در سال 2017 معرفی شد.

دومین قرارگیری تبلیغات جدید برای توسعه‌دهندگان در اپ استور، مستقیماً در صفحات محصول برنامه خواهد بود. تبلیغات در قسمت “You Might Also Like” در پایین صفحه ظاهر شده و همچنین به‌وضوح به‌عنوان تبلیغات علامت‌گذاری می‌شود.

تبلیغات اپ استور اپل

تبلیغات اپ استور اپل

در سنگ بنای تبلیغات اپ استور اپل، تمرکز این شرکت بر حفظ حریم خصوصی کاربران است. تبلیغات جدید از همان دستورالعمل‌ها و سیاست‌های سختگیرانه ای که در تمام پلتفرم‌ها و خدمات اپل اعمال می‌شود، پیروی می‌کنند. هنگامی‌که کاربران برای اولین بار برنامه‌های اپل را باز می‌کنند، مانند ‌App Store ،Apple News و Apple Stocks، به آن‌ها این آزادی داده می‌شود که انتخاب کنند آیا می‌خواهند تبلیغات شخصی‌سازی‌شده را فعال کنند یا خیر.

چه کاربران تبلیغات شخصی را فعال کرده باشند یا نه، اپل تبلیغات شخصی‌سازی‌شده را به کاربران زیر 18 سال، به کاربران دارای شناسه Apple مرتبط با خردسالان زیر 13 سال یا حساب‌های مدیریت‌شده نشان نمی‌دهد. علاوه‌بر این، برخلاف برخی از غول‌های رسانه‌های اجتماعی که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهند تا جمعیت‌شناسی بسیار خاص کاربران را هدف قرار دهند، اپل توسعه‌دهندگان را از هدف قرار دادن تبلیغات به بخش‌ها و جمعیت‌شناسی با کمتر از 5000 کاربر مشابه دیگر محدود کرده و به جلوگیری از هدف‌گیری بیش‌ازحد کمک می‌کند.

اپل همچنین هرگز از عواملی مانند مذهب، وابستگی سیاسی یا سلامتی برای هدف قرار دادن مشتریان خود استفاده نمی‌کند و ادعا می‌کند که می‌تواند بدون نیاز به ردیابی تک‌تک کاربران، تبلیغات بسیار مؤثری ارائه دهد. علاوه‌بر این، تبلیغات اپل هرگز به یک شناسه این شرکت مرتبط نمی‌شود و یک «profile» هرگز برای هدف قرار دادن یک کاربر خاص در تمام خدمات این شرکت ایجاد نخواهد شد.

Ron Schneidermann، مدیرعامل AllTrails، یک برنامه محبوب برای کوهنوردان و کمپینگ، بیان می‌کند که تبلیغات ‌App Store‌ اپل به “جذب مشتریان جدید در سراسر این فروشگاه” کمک کرده است و آن‌ها به جنبه‌ای حیاتی از استراتژی رشد این برنامه تبدیل شده‌اند.

    تبلیغات جستجوی اپل به ما کمک کرد تا مشتریان جدید و متعهدتری را در سراسر جذب کنیم. ما برای جذب مشتری مقرون‌به‌صرفه به تبلیغات جستجوی اپل تکیه می‌کنیم؛ این یکی از اجزای حیاتی استراتژی رشد ما است. با در دسترس قرار گرفتن آن‌ها، ما قصد داریم در مکان‌های جدید سرمایه‌گذاری کنیم تا مشتریان بیشتری را در اپ استور بدست آوریم و به رشد کسب‌وکار خود ادامه دهیم.

اپل به‌زودی تبلیغات جدید را با توسعه‌دهندگان محدود آزمایش خواهد کرد.

نظر شما پیرامون نمایش تبلیغات بیشتر در اپ استور اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی