حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 تا سه برابر بیشتر از سری گلکسی S کاربران سایر برندها را جذب می‌کنند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

درحالی‌که در شرایط فعلی بازار گوشی‌های هوشمند راکد به‌نظر می‌رسد، اما سامسونگ مطمئن است که جدیدترین نسل دستگاه‌های تاشو این شرکت شامل گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4، آن‌ها را نسبت به رقبای خود در زمان حال و آینده برتری خواهد داد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4

به‌گزارش وال استریت ژورنال، Roh Tae-moon، رئیس بخش موبایل سامسونگ، اخیرا ادعا کرده است که خطوط تاشو این شرکت سه برابر بیشتر از گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S، مشتریان را از سایر برندها جذب می‌کند. این به‌معنای درصد دو رقمی عرضه گوشی‌های تاشو در سال 2021 به‌لطف مهاجرت کاربران سایر برندها به استفاده از محصولات جدید سامسونگ است.

Roh در ادامه بیان می‌کند: «ما این درصد را کاملاً معنی‌دار و یک نشانه مثبت می‌دانیم. این در مورد تعویض گوشی توسط کاربران سایر برندهای دیگر است، نه کاربران دستگاه‌های سامسونگ که به گلکسی دیگری مهاجرت می‌کنند.»

جدیدترین نسل از گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ چند روز پیش با سروصدای زیادی رونمایی شدند. همچنین به‌منظور جذب کاربران بیشتر از سایر برندها، این شرکت پیشنهادات عالی و هزینه‌های تعمیر ارزان را برای Z Fold 4 و Z Flip 4 ارائه کرده است.

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4

درحالی‌که این گوشی‌ها به‌شدت از طراحی نسل پیشین خود الهام گرفته‌اند، سامسونگ چند پیشرفت بسیار مناسب را برای آن‌ها معرفی کرده است. به‌عنوان‌مثال، Z Fold 4 دارای لولای باریک‌تر، صفحه‌نمایش عریض‌تر و دوربین‌های بهتر است. Z Flip 4 نیز درکنار سایر پیشرفت‌ها، نوید بهبود عمر باتری را نسبت‌به Galaxy Z Flip 3 می‌دهد.

Roh همچنین فاش کرد که سری Flip این شرکت عملکرد بهتری را برای جذب مشتریان از برندهای دیگر انجام داده، درحالی‌که سری Fold در حفظ وفاداری مشتریان به‌خوبی عمل کرده است. به‌گفته‌ی Roh، گوشی‌های تاشو دارای نرخ نگهداری بالا هستند که تا 10 درصد بیشتر از دستگاه‌های Galaxy S است.

در گزارشی جداگانه، Roh نقل کرد که گوشی‌های تاشو سامسونگ تا سال 2025 عرضه گلکسی S را تحت‌الشعاع قرار خواهند داد و همچنین افزود که “تاشوها به استاندارد جدید گوشی‌های هوشمند تبدیل خواهند شد.”

نظر شما پیرامون نرخ جذب کابران رقیب توسط دو گوشی جدید تاشوی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی