حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل انتظار فروش آیفون 14 خود را به 95 میلیون دستگاه افزایش داده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

طبق گزارش Taiwan Economic Times، اپل به تأمین‌کنندگان خود اطلاع داده است تا تولید آیفون 14 را افزایش دهند و درنتیجه، اکنون انتظار فروش این سری را از 90 میلیون، به 95 میلیون دستگاه افزایش داده است.

افزایش فروش آیفون 14 اپل

بر اساس این گزارش، اپل به تأمین‌کنندگان گفته است که تعداد آیفون‌های تولیدی خود را به 95 میلیون دستگاه افزایش دهند که درمقایسه با انتظارات قبلی این شرکت، افزایش 5 درصدی را نشان می‌دهد. با استناد به تحقیقات صورت‌گرفته، این گزارش بیان می‌کند که بالاترین سطح تولید و عرضه، مربوط به گوشی آیفون 14 پرو مکس خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، اپل در ماه گذشته نیز وضعیت مشابهی را با تأمین‌کنندگان خود درمیان گذاشته و اعلام کرد که آیفون 14 احتمالاً بهتر از سری آیفون 13 به‌فروش خواهد رفت.

یکی از دلایلی که ممکن است اپل از تأمین‌کنندگان خواسته باشد تا فروش آیفون 14 را به 95 میلیون دستگاه افزایش دهند، این است که می‌خواهد از رکود فروش در بازار گوشی‌های اندرویدی استفاده کند.

همچنین جایگزینی آیفون 13 مینی با آیفون 14 مکس با نمایشگر 6.7 اینچی، احتمالاً آمار عرضه گوشی‌های اپل را به‌میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. درحال‌حاضر بسیاری از کاربران هستند که گوشی‌های با صفحه‌نمایش بزرگ را ترجیح می‌دهند، اما به ویژگی‌های Pro نیازی نداشته و حاضر نیستند قیمت گزاف آن‌ها را پرداخت کنند.

افزایش فروش آیفون 14 اپل

افزایش فروش آیفون 14 اپل

انتظار می‌رود تولید انبوه آیفون 14 در ماه جاری آغاز شود زیرا تأمین‌کنندگان در چند هفته گذشته ارسال قطعات خود را افزایش داده‌اند. پیش از این، گزارش شده بود که فاکسکان به‌عنوان تأمین‌کننده اصلی اپل، برای تحقق هدف افزایش تولید آیفون 14، پاداش‌ها را در تلاش برای جذب کارگران افزایش داده است.

سری آیفون 14 با دو ابعاد نمایشگر 6.1 اینچی و 6.7 اینچی در چهار مدل مختلف شامل آیفون 14، آیفون 14 مکس، آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس تشکیل خواهد شد. در مدل‌های رده‌بالاتر آیفون‌های آینده، کاربران می‌توانند انتظار تغییرات قابل‌توجهی ازجمله تقویت قابلیت‌های دوربین با سنسور جدید 48 مگاپیکسلی برای لنز اصلی، جایگزینی طراحی ناچ صفحه با سوراخ + کپسول نمایشگر، عملکرد سریع‌تر با تراشه A16 و موارد دیگر را داشته باشند.

دیدگاه شما پیرامون افزایش فروش آیفون‌های آتی اپل و انتظارات بالای این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی