حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی میکس فولد 2 احتمالا تا اواخر ماه جاری معرفی خواهد شد + رندر طراحی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

از زمان عرضه رسمی اولین گوشی هوشمند تاشو شیائومی با نام Mi MIX Fold در مارس 2021، این شرکت هنوز جانشینی برای این دستگاه معرفی نکرده است. بااین‌حال و با گذشت زمان، به تاریخ معرفی شیائومی میکس فولد 2 نزدیک‌تر می‌شویم. به‌تازگی افشاگر مشهور، آیس یونیورس، طراحی احتمالی این گوشی تاشو را فاش کرده است. تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که این دستگاه با طراحی سوراخ مرکزی در نمایشگر خارجی خود عرضه خواهد شد. بااین‌حال، هیچ سوراخی برای نمایشگر داخلی تعبیه نشده است، حداقل اگر شاهد دوربین زیر نمایشگر نباشیم.

شیائومی میکس فولد 2

ازآنجایی‌که سامسونگ گلکسی زد فولد 4 رسماً تا چند روز دیگر معرفی خواهد شد، اکنون گزارش‌هایی وجود دارد که بیان می‌کند Xiaomi MIX Fold 2 نیز در همین ماه وارد بازار می‌شود. علاوه‌بر این، افشاگر DCS هشدار می‌دهد که بازار نباید قدرت گوشی تاشو MIX Fold 2 را دست‌کم بگیرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی تاشو آینده شیائومی با تراشه اسنپدراگون 8+ نسل 1 عرضه خواهد شد. علاوه‌بر این، این دستگاه از رفرش‌ریت 120 هرتز در صفحه‌نمایش داخلی 2.5K LTPO و خارجی خود پشتیبانی می‌کند. یکی از چالش‌های اصلی گوشی‌های تاشو، چین‌خوردگی نمایشگر آن‌هاست. طبق گمانه‌زنی‌ها، دستگاه جدید شیائومی کنترل مناسبی بر روی چین دارد و صفحه‌نمایش خارجی و طراحی لولا را تغییر می‌دهد. این گوشی هوشمند همچنین کمی ضخیم‌تر از نسل قبلی خود بوده و درگاه شارژ در یک طرف آن قرار دارد. بااین‌حال، درنهایت زمانی که هر دو طرف دستگاه را در کنار هم قرار دهید، این دستگاه نسبتاً نازک است.

شیائومی میکس فولد 2

شیائومی میکس فولد 2

در بخش دوربین، Xiaomi MIX Fold 2 با یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. این سنسور دوربین همچنین از لایسنس لایکا پشتیبانی کرده و از فیلمبرداری Dolby Vision HDR پشتیبانی می‌کند. درحال‌حاضر نمی‌توانیم از کیفیت تصاویر خروجی این دستگاه مطمئن شویم. بااین‌حال، با همکاری لایکا، انتظار داریم دوربین این دستگاه بسیار کارآمد باشد.

علاوه‌بر این، گزارش‌هایی وجود دارد مبنی‌بر اینکه Xiaomi MIX Fold 2 از تراشه اختصاصی Surge C1 این شرکت استفاده خواهد کرد. این پردازنده دارای یک پیکربندی فیلتر دوگانه است که می‌تواند پردازش موازی سیگنال‌های فرکانس بالا و پایین را انجام دهد. همچنین با این پردازنده راندمان پردازش سیگنال نیز 100 درصد افزایش می‌یابد. با الگوریتم خودتوسعه‌یافته، عملکرد 3A (AF ،AWB ،AE) تصویر بسیار بهبود یافته است.

با تمام این مشخصات بهبودیافته، انتظار داریم قیمت این دستگاه کمی افزایش یابد. درحال‌حاضر، هیچ اطلاعات رسمی یا گمانه‌زنی در مورد قیمت این گوشی هوشمند وجود ندارد.

نظر شما پیرامون طراحی و مشخصات احتمالی شیائومی میکس فولد 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی