حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ذخیره اسکرین شات با فرمت PDF در ویندوز

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows 11، آموزش و راهنمایی

ویندوز به دلیل کارایی زیادی که دارد، می‌تواند در شرایط مختلفی به عنوان یک سیستم عامل قابل اطمینان مورد استفاده قرار بگیرد. شاید شما بخواهید تصاویر اسکرین شات خود را به صورت PDF به اشتراک بگذارید. به همین صورت، ما به چگونگی ذخیره اسکرین شات با فرمت PDF می‌پردازیم.

ذخیره اسکرین شات با فرمت PDF چگونه است؟

اگر می‌خواهید به سادگی فایل‌های مخفی را در ویندوز ١١ پیدا کنید، می‌توانید از آموزش ما در ترنجی بهره گیری کنید!

 

آموزش نمایش فایل های مخفی در ویندوز ۱۱

 

به نقل از Wccftech، تبدیل یک تصویر از فرمت PNG به JPEG بسیار ساده است. با این حال، بسیاری از مردم برای ذخیره یک تصویر به عنوان PDF به برنامه‌ها و ابزارهای دیگری رجوع می‌کنند. با این حال، این فرایند را می‌توان به راحتی بر روی رایانه خانگی شما بدون استفاده از چنین ابزارهایی انجام داد. ما در این جا، به شما آموزش خواهیم داد که چگونه برای ذخیره تصاویر اسکرین شات با فرمت PDF در سیستم عامل ویندوز 11 اقدام کنید. برای این کار، شما می‌توانید روش‌های مختلفی برای انجام این امر، استفاده کنید. ما این روش‌ها را به شما آموزش خواهیم داد و شما می‌توانید هر یک از روش‌هایی که برای شما ساده‌تر بود را انتخاب کنید. همه فرایندها بسیار مشابه هستند. تفاوت اصلی، این است که شما در واقع چه برنامه‌ای را برای پیشبرد این کار، انتخاب می کنید.

در روش اول، روی اسکرین شاتی که می‌خواهید فرمت آن را تغییر دهید، راست کلیک کنید. حال در لیست باز شده، روی گزینه Open with رفته کمی صبر کنید تا منوی بعدی ظاهر شود حالا گزینه Photos را انتخاب کنید.

سپس در نوار نشان داده شده در بالای پنجره، روی سه نقطه کلیک کنید. Print را انتخاب کنید. (همچنین می توانید از کلیدهای میانبر Ctrl + P استفاده کنید) و در نهایت، از منوی کشویی Printer گزینه Microsoft Print to PDF را انتخاب کنید.

این بار در پایین صفحه روی دکمه Print کلیک کنید. حال مکانی را که می‌خواهید فایل شما در آن جا به صورت PDF ذخیره گردد انتخاب نمایید. اما این تنها روش موجود نیست!

شما همچنین می توانید از برنامه Paint برای ذخیره تصویر به صورت PDF استفاده کنید. در راستای انجام این کار، روی تصویر کلیک راست کنید و در نوار باز شده روی گزینه Open with رفته کمی صبر کنید تا منوی بعدی ظاهر شود حالا گزینه Paint را انتخاب کنید.

در ادامه امر، با کلیک بر روی File در گوشه بالا سمت چپ، و بردن نشانگر موس روی گزینه Print آن را انتخاب کنید و مجددا در نوار بعدی هم Print را انتخاب کنید. (یا با استفاده از کلیدهای میانبر Ctrl + P)

حالا درپنجره باز شده، گزینه Microsoft Print to PDF را انتخاب کنید و روی دکمه Print کلیک کنید. مکانی را که می خواهید فایل شما در آنجا بصورت PDF ذخیره گردد را انتخاب نمایید.

اما هنوز آموزش ذخیره اسکرین شات با فرمت PDF به پایان نرسیده است! زیرا یک روش دیگر هم موجود است. شما می‌توانید با استفاده از هر نوع مرورگری تصایر خود را به فرمت PDF تبدیل کنید. اجازه بدهید تا شروع کنیم.

ابتدا روی اسکرین شات، کلیک راست کنید و در نوار باز شده روی گزینه Open with رفته کمی صبر کنید تا منوی بعدی ظاهر شود حالا گزینه Choose another app را انتخاب کنید. در نوار باز شده، روی More apps کلیک کنید. در این قسمت، مرورگر مد نظر خود را انتخاب کنید. هنگامی که تصویر در مرورگر باز شد، کلید های میانبر Ctrl + P را فشار دهید.

در پنجره‌ای که باز شاه است، گزینه Microsoft Print to PDF را انتخاب کنید و بر روی روی دکمه Print کلیک کنید. در پایان، حالا مکانی را که می‌خواهید فایل اسکرین شما در آنجا با فرمت PDF ذخیره گردد را انتخاب نمایید.

به نظر شما این روش‌ها، تا چه حد می‌تواند باعث تسریع کار شما شود؟ شما کدام روش را بیشتر می‌پسندید؟ از روش دیگری هم مطلع هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی