حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید سری پیکسل ۷ و پیکسل تاشو گوگل توسط Foxconn انجام خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

سری پیکسل ۷ گوگل از جمله محصولات مورد انتظار کاربران است که قرار است در آینده عرضه شود. همچنین شایعاتی درباره یک دستگاه پیکسل تاشو نیز به گوش می‌رسد. بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی، گویا تولید سری پیکسل ۷ و پیکسل تاشو گوگل توسط Foxconn انجام خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تولید سری پیکسل ۷ و پیکسل تاشو گوگل توسط Foxconn انجام خواهد شد

شایعه معرفی گوشی تاشو پیکسل گوگل یا Pixel Fold در سال ۲۰۲۱ منتشر شد. اما تا سال ۲۰۲۲ خبری از آن نبود. دلیل تاخیر در معرفی این دستگاه هنوز مشخص نیست، اما برخی معتقدند که این موضوع می‌تواند با بحران جهانی کمبود تراشه ارتباط داشته باشد. اکنون در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ هستیم، به این معنی که کاربران بیش از هر زمان دیگری، انتظار عرضه پیکسل فولد گوگل را دارند.

از آنجایی که گوگل در سال گذشته از پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو رونمایی کرد، انتظار داریم سری پیکسل ۷ نیز همراه با یک دستگاه تاشو عرضه شود.گوگل هنوز معرفی و عرضه Pixel Fold را تایید نکرده است. اما ما نکته‌ای از یک افشاگر قابل اعتماد در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo داریم نیز قابل توجه است. حساب کاربری Digital Chat Statio، مدعی است که گوگل قصد دارد اولین گوشی هوشمند تاشو خود را در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۲ عرضه کند.

تولید سری پیکسل ۷

به گفته این افشاگر چینی، فاکسکان شرکتی است که تولید Pixel Fold و همچنین سری پیکسل ۷ را بر عهده خواهد داشت.اما شرکت فاکسکان کیست که گوگل وظیفه تولید پیکسل فولد را بر عهده آن گذاشته است؟ هنگامی که اکثر شرکت‌ها طراحی و مشخصات محصولات خود را برنامه ریزی می‌کنند، آن‌ها را به یک شرکت تولیدی تحویل می‌دهند تا آن شرکت، وظیفه تولید آن را انجام دهد. این بدان معناست که اکثر شرکت‌های تولیدی محبوب در جهان، خود به صورت مستقل تولید کننده واقعی لوازم الکترونیکی مصرفی نیستند.

فاکسکان یک شرکت تایوانی است که برای اولین بار در فوریه ۱۹۷۴ فعالیت خود را آغاز کرد. آن‌ها تولیدکنندگان تراشه و لوازم الکترونیکی هستند و در مجموع بیش از ۱.۲۹ میلیون کارمند دارند و در حال حاضر حدود ۱۹۳ میلیارد دلار نیز ارزش برند آن‌هاست. طبق آمار، Foxconn مسئول تولید حدود ۴۰ درصد از تمام لوازم الکترونیکی مصرفی در سراسر جهان است. همین موضوع نشان می‌دهد که فاکسکان چقدر بزرگ است. شرکت Foxconn، همان شرکتی است که پشت تولید برخی از بزرگ‌ترین لوازم الکترونیکی مصرفی در سطح جهان است که امروزه با آن‌ها آشنایی کامل دارید.

تولید سری پیکسل ۷

به گفته GizChina، فاکسکان پشت تولید لوازم الکترونیکی مصرفی مانند آیفون و گوشی‌های هوشمند بلک بری است. همچنین آیپد، آیپاد، دستگاه‌های نوکیا، کنسول‌های پلی‌استیشن، کنسول‌های ایکس‌باکس و بسیاری دیگر از لوازم الکترونیکی مصرفی در سطح جهان نیز در این فهرست قرار دارند. با توجه به اطلاعات دریافتی، پیکسل فولد دارای صفحه نمایش 2K خواهد بود. همچنین دارای یک پانچ هول برای دوربین جلو است.

دوربین پشتی دارای یک سنسور پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی است و در کنار دوربین دوم آن که با سنسور IMX787 سونی تجهیز شده است، وظیفه تصویر برداری را انجام می‌دهد. قلب تپنده این دستگاه نیز یک چیپست Tensor گوگل است. بنابر اخبار و شایعات مختلف، گوگکل در این دستگاه از تراشه Tensor 2 خود استفاده خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان