حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئيات جدید گلکسی زد فولد 4 فاش شد: حذف حرف Z در برخی بازارها، سرعت شارژ بالاتر و گلس +Victus

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گوشی تاشو سامسونگ Galaxy Z Fold 4 قرار است بیش از یک به‌روزرسانی تکراری نسبت‌به نسل قبلی خود، Galaxy Z Fold 3، باشد. اخیرا فهرستی از جزئيات جدید گلکسی زد فولد 4 منتشر شده است که درمیان آن‌ها می‌توان به بهبود عملکرد پردازشی و گرافیکی این دستگاه به‌لطف استفاده از تراشه جدید اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، شارژ 50 درصد در مدت نیم‌ساعت با همان توان 25 وات، شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس در هر دو سمت دستگاه و درنهایت، حذف پیشوند Z در برخی از بازارهای منتخب اشاره کرد.

جزئيات جدید گلکسی زد فولد 4

بر اساس توییت Ahmed Qwaider، ازآنجایی‌که گلکسی زد فولد 4 به‌جای اسنپدراگون 8 نسل 1 به جدیدترین و بهترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد شد، انتظار می‌رود عملکرد پردازنده تا 15 درصد افزایش یابد. علاوه‌بر این، باید شاهد افزایش عملکرد 59 درصدی GPU و همچنین 68 درصدی NPU نسبت‌به نسل قبل باشیم.

اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 به‌جای معماری سامسونگ با فرایند 4 نانومتری TSMC تولید می‌شود، به‌همین دلیل است که این ارتقاء عملکرد صورت می‌پذیرد. در این توییت همچنین آمده است که گلکسی زد فولد 4 هم در جلو و هم در پشت توسط گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود. برای کسانی که اطلاع ندارند، گوریلا گلس ویکتوس پلاس یک نوع بهبودیافته از گوریلا گلس ویکتوس است که مقاومت بهتری در برابر خراش و افتادن از ارتفاع از خود نشان می‌دهد.

جزئيات جدید گلکسی زد فولد 4

جزئيات جدید گلکسی زد فولد 4

گفته می‌شود که گلکسی زد فولد 4 از یک باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که می‌تواند تنها در یک ساعت و نیم با شارژری با توان 25 واتی تا 50 درصد شارژ شود. روشنایی صفحه‌نمایش نیز به 1000 نیت افزایش یافته است، هر چند افشاگر اشاره نمی‌کند که آیا این مقدار برای روشنایی معمولی است یا حداکثر روشنایی. همچنین، اشاره‌ای به اینکه سطح روشنایی برای نمایشگر بزرگ‌تر یا کوچک‌تر خواهد بود، وجود ندارد، اگرچه پشتیبانی از رفرش‌ریت 120 هرتز برای هر دو نمایشگر ذکر شده است.

ظاهر بیرونی گلکسی زد فولد 4 تفاوت چندانی با گلکسی زد فولد 3 ندارد، اما این اطلاعات نشان می‌دهد که این دستگاه ازنظر مشخصات داخلی و همچنین سخت‌افزار دوربین، تفاوت‌های فراوانی نسبت‌به نسل قبل خواهد داشت.

نظر شما پیرامون جزئيات جدید گلکسی زد فولد 4 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی