حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی 6 مدل گوشی میان‌رده با باتری قدرتمند

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

این روزها گوشی‌های هوشمند دارای باتری‌های بزرگ بسیار رایج شده‌اند و عمر باتری نیز اهمیت بسیار زیادی برای خریداران پیدا کرده است. با توجه به گزینه‌های مختلفی که در بازار موجود است، شما می‌توانید گوشی میان‌رده‌ای برای خود انتخاب کنید که از باتری عظیم 6000 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است و با یک بار شارژ چندین روز دوام می‌آورد.

اگر عمر باتری گوشی اهمیت بسیار زیادی برای شما دارد لازم است بدانید ما در این مقاله به شما چند گوشی میان‌رده را معرفی می‌کنیم که از باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی یا بالاتر برخوردار هستند و در مقایسه با مشخصاتی که دارند قیمت آن‌ها نیز مقرون‌به‌صرفه است.

Samsung Galaxy A32

سامسونگ (Samsung) گلکسی A32 4G مجهز به صفحه‌نمایش Super AMOLED با وضوح 2400 × 1080 پیکسل است و از همه مهم‌تر از نرخ تازه‌سازی تا 90 هرتز پشتیبانی می‌کند. این صفحه‌نمایش یکی از بهترین نمایشگرهای AMOLED است که سامسونگ به‌خصوص ازنظر قیمت ارائه می‌کند. علاوه بر این، از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر بر ساعت برخوردار است که با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز می‌تواند از 16 ساعت وب‌گردی و 18 ساعت پخش آفلاین ویدئو پشتیبانی کند. علاوه بر این، مهم است بدانید که قیمت روز و مشخصات گوشی a32 با A32s متفاوت است.

Redmi Note 11S

ردمی نوت 11S دارای یک صفحه‌نمایش 43/6 اینچی Full HD AMOLED با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است که حداکثر روشنایی آن به 1000 نیت می‌رسد و از سوی دیگر، برای نمایش روشن‌تر و دقیق‌تر تصاویر، طیف رنگی گسترده DCI-P3 را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این گوشی دارای لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های زیبا با وضوح بالاست. این گوشی دارای پردازنده Meditek Helio G96 است که به‌راحتی می‌تواند کارهای روزانه را پشتیبانی کند.

همه این ویژگی‌ها در کنار باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر ساعت است که از طریق شارژر سریع 33 واتی پرو شارژ می‌شود. علاوه بر این، این گوشی از سیستم خنک‌کننده کارآمد برخوردار است و بنابراین، نیازی نیست نگران داغ شدن گوشی خود در هنگام بازی و تماشای فیلم باشید. این گوشی از طراحی زیبا و صخامت 8 میلی‌متری برخوردار است و یکی از بهترین گزینه‌های موجود در میان گوشی‌های میان‌رده است.

OPPO A74 5G

اخیرا بازار گوشی‌ها تکامل زیادی پیدا کرده است. به همین دلیل، در حال حاضر، گوشی‌های میان‌رده‌ای در بازار موجود هستند که علاوه بر داشتن باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت یا بالاتر از 5G نیز پشتیبانی می‌کنند. یکی از این گوشی‌ها اپو A74 است که از صفحه‌نمایش 49/6 اینچی Full HD+ با پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز برخوردار است.

علاوه بر این، این گوشی از یک سیستم خنک‌کننده چندگانه برخوردار است که یافتن گوشی با این ویژگی در میان گوشی‌های میان‌رده دشوار است. باتری داخلی 5000 میلی‌آمپر ساعت آن نه‌تنها از عمر بسیار زیادی برخوردار است، بلکه از شارژ سریع 18 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از سوی دیگر، به لطف طراحی سبک دستگاه، استفاده از آن برای شما راحت است.

OnePlus Nord CE 5G

این گوشی دارای صفحه‌نمایش 43/6 اینچی AMOLED با ظاهری درجه‌یک با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است و بنابراین، برای پخش ویدئوهایی که دوست دارید یا صرفا وب‌گردی می‌تواند گزینه بسیار مطلوبی باشد. اگرچه گوشی وان پلاس نورد CE سریع‌ترین گوشی از میان مدل های مختلف گوشی وان پلاس نیست و عملکرد آن نسبت به قیمت کمی ضعیف است اما ظرفیت باتری و پشتیبانی آن از شارژ سریع، این موبایل وان پلاس را به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در میان گوشی‌های میان‌رده تبدیل می‌کند. خرید این گوشی برای کسانی که عکاس نیستند، ایده خوبی است.

Samsung Galaxy M12

سامسونگ گلکسی M12 دارای یک صفحه‌نمایش 5/6 اینچی HD+ است که حرکت روانی را برای پیمایش برنامه‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. پشت گوشی دارای یک ماژول دوربین چهارگانه است که شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود. ازآنجایی‌که این گوشی از باتری 6000 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است دیگر نگران این موضوع نخواهید بود که مجبورید وسط روز گوشی خود را به پریز برق برسانید.

از سوی دیگر، سامسونگ یک شارژر سریع 15 واتی را در جعبه گوشی به شما ارائه می‌دهد که با آن می‌توانید باتری دستگاه را سریع‌تر شارژ کنید. گلکسی M12 دارای طراحی شیک با ضخامت 5/9 میلی‌متر است و بنابراین، در دست گرفتن آن نیز احساس خوبی به شما می‌دهد. درنهایت، اگر به دنبال گوشی‌ای میان‌رده با باتری فوق‌العاده و قیمت مقرون‌به‌صرفه هستید این گوشی ارزش بررسی دارد.

Redmi Note 10 Pro

ردمی نوت 10 پرو به دلیل ارزش کلی، طراحی فوق‌العاده و سخت‌افزار باکیفیت آن، یکی از گزینه‌های عالی در میان گوشی‌های میان‌رده است. این دستگاه به لطف چیپست اسنپدراگون 720G از 4G پشتیبانی می‌کند اما صفحه‌نمایش AMOLED 120 هرتزی آن که از رزولوشن Full HD+ برخوردار است شما را بسیار راضی نگه می‌دارد. از سوی دیگر، این گوشی از باتری 5020 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین، ازنظر باتری یکی از گزینه‌های فوق‌العاده در میان گوشی‌های میان‌رده محسوب می‌شود.

درنهایت، اخیرا کمپانی‌های تولیدکننده گوشی توجه زیادی به باتری و عمر بالای آن کرده‌اند. به همین دلیل، در حال حاضر، گوشی‌های میان‌رده بسیار زیادی در بازار وجود دارد که با داشتن باتری بزرگ، از عمر باتری بالایی برخوردارند و در صورت استفاده سبک، می‌توانند تا چند روز دوام بیاورند. گوشی‌هایی که در این مقاله مطرح شد چند مورد از این دستگاه‌ها بودند که شما می‌توانید با مقایسه آن‌ها و همچنین بررسی سایر مشخصات آن‌ها درنهایت بهترین گوشی را انتخاب کنید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir. talk

ردمی نوت ۱۰ پرو دارای پردازنده اسنپدراگون 732g هست

سینا عطایی

سلام

این مطلب توسط ما تهیه نشده و بخش تبلیغات هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات