حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

2 حقیقتی که سود واردات کالا از چین را متحول می‌کند!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

نیاز کشورها به برخی اقلام باعث شده تا به تجارت با یکدیگر روی‌آورند. از دیرباز این مسئله وجود داشته و مناطق مختلف برای رفع نیاز خود کالاهایی را از دیگر کشورها وارد می‌کردند. امروزه با تغییراتی که در زمینه تجارت بین‌المللی ایجاد شده، روند واردات آسان‌تر گشته است.

حالا واردکنندگان به کمک شرکت‌های بازرگانی می‌توانند به‌راحتی کالاهای مورد نظرشان را از دیگر کشورها وارد کنند. ایران نیز از این قواعد مستثنی نبوده و برای تأمین برخی کالاها که در کشور تولید نمی‌شوند، اقدام به واردات کرده است. یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری ایران، چین است.

واردات کالا از چین به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن کالاهای آن سود زیادی را به همراه دارد، اما این سود ممکن است عاید همه افراد نشود. یکی از حقایق مهم تجارت این است که افرادی می‌توانند با واردات سود خوبی به دست آورند که مسیر درست آن را انتخاب کنند. حقیقت دوم هم مربوط به انتخاب کالاهای سودآور است که نقش مهمی در سودآوری دارد.

مراحل واردات و بهترین مسیر آن کدام است؟

به هنگام واردات کالا از چین، نکاتی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. در واقع بسیار مهم است که شما درمورد جزئیات واردات اطلاعات لازم را داشته باشید. با توجه به اینکه هرگونه اشتباه در مسیر واردات کالا از چین ممکن است باعث از بین رفتن سرمایه شود، پس لازم است تا درمورد آنها آگاهی وجود داشته باشد.

انتخاب شرکت‌های معتبر بازرگانی می‌تواند یک مسیر درست برای رسیدن به اهداف تجاری باشد. آنها تخصص و تجربه کافی در واردات کالا از چین دارند و فرصت‌ها و محدودیت‌های آن را شناسایی می‌کنند. شرکت بازرگانی وانیکس یکی از این شرکت‌های فعال در کشورمان است که با خدمات خود سود بیشتر در واردات را رقم می‌زند. در ادامه برخی از مهم‌ترین مراحل واردات را بررسی خواهیم کرد و نقش شرکت‌های بازرگانی را در آن مشخص می‌کنیم.

برای واردات کالا از چین با وانیکس کلیک کنید.

انتخاب کالا

چین دارای انواع کارخانه‌های تولیدی است که کالاهای متنوعی را تولید می‌کنند. با توجه به اینکه مشتریان زیادی از سراسر دنیا برای کالاهای تولیدی چین وجود دارد، تولیدکنندگان سعی کرده‌اند تا رضایت آنها را جلب کرده و مطابق با نیاز آنها انواع کالاها را تولید کنند.

همچنین قوانینی در رابطه با برخی از کالاها وجود دارد که سبب محدودیت یا فرصت در تجارت است. کالاهای وارداتی در یکی از سه دسته مجاز، مشروط و ممنوع قرار می‌گیرند. شما با کمک شرکت بازرگانی وانیکس می‌توانید کالاهای با‌کیفیت و قیمت مناسب را وارد کشور کنید. همچنین این شرکت به شما کمک می‌کند تا با واردات آسان کالاهای مجاز و مشروط سود خود را افزایش دهید.

یافتن تأمین‌کننده

همان‌طور که بیان شد تأمین‌کنندگان زیادی در کشور چین وجود دارند. شما به‌عنوان یک واردکننده باید تأمین‌کننده‌ای را انتخاب کنید که بتواند نیازهای شما را برای یک تجارت سودآور برآورده کند. مسلماً یک تأمین‌کننده که در کارخانه و با ماشین‌آلات قدیمی، بدون تخصص و دانش لازم کالا تولید می‌کند نمی‌تواند نیاز شما را برای داشتن کالاهای با‌کیفیت برآورده کنند.

همچنین با توجه به کلاهبرداری‌های که در این زمینه انجام می‌شود بهتر است که تأمین‌کننده معتبری را انتخاب کنید. شرکت وانیکس با داشتن نمایندگان در کشور چین و روابط و شناخت کافی با آنها یک تأمین‌کننده خوب را برای شما انتخاب می‌کند.

ثبت سفارش

پس از انتخاب کالا و تأمین‌کننده در مرحله بعد باید سفارش خود را ثبت کنید. لازم است تا در سفارش خود درمورد شرایط پرداخت هزینه‌ها و حمل‌ونقل به توافق برسید. توجه داشته باشید که همه هزینه‌ها را قبل از ارسال کالاها پرداخت نکنید، زیرا در برخی مواقع ممکن است تأمین‌کننده پس از پرداخت کل هزینه مسئولیت کالاهای آسیب‌دیده یا تأخیر در ارسال را به‌درستی انجام ندهد.

بهتر است که 70 درصد هزینه‌ها را به هنگام ثبت سفارش و 30 درصد را به هنگام تحویل پرداخت کنید. با کمک شرکت وانیکس بهترین روش پرداخت هزینه را انتخاب کنید.

حمل‌ونقل کالاها و ترخیص از گمرک

حمل کالا از چین به ایران یکی از مهم‌ترین بخش‌های تجارت با این کشور است. چندین روش برای انجام این کار وجود دارد که شرایط آنها باهم متفاوت است. ارسال کالا از طریق هوایی، زمینی، ریلی و دریایی روش‌های مختلف این تجارت است. مثلاً در روش هوایی کالاها در مدت‌زمان کوتاه‌تری به مقصد می‌رسند.

حمل دریایی بهترین روش برای کالاهایی است که حجم بالایی دارند. پس از حمل کالاها و رسیدن به مقصد باید اقدامات گمرکی انجام شود. برای ترخیص از گمرک باید مدارک لازم را ارائه کرده و تعرفه کالاها را پرداخت کنید.

بهترین روش حمل کالا از چین کدام است؟

اینکه بخواهیم بهترین روش حمل کالا از چین را انتخاب کنیم باید عوامل زیادی را در نظر بگیریم. زمان ارسال و حجم کالا دو مورد از مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که در این انتخاب تأثیر زیادی دارند. اگر کالاهای وارداتی شما حجم زیادی دارد بهتر است که از روش حمل دریایی استفاده کنید.

استفاده از FCL در روش حمل دریایی به معنی استفاده از یک کانتینر برای حمل بار است. یعنی از یک کانتینر به‌صورت اختصاصی برای حمل بار استفاده می‌شود. روش LCL نیز برای کالاهایی است که حجمی کمتر از یک کانتینر را اشغال کرده و با سایر بارها به‌صورت مشارکتی حمل می‌شوند. انتخاب روش هوایی برای کالاهایی که قصد دارید زودتر به مقصد برسند، کاربرد دارد.

اما باید توجه داشته باشید که هزینه این روش نسبت به روش حمل دریایی بسیار بیشتر است. اگر به دنبال ارزان‌ترین راه برای حمل کالا از چین هستید بهتر است از روش زمینی استفاده کنید. برای انتخاب بهترین روش حمل کالاها می‌توانید از مشاوره‌های شرکت وانیکس استفاده کنید.

برای حمل کالا از چین با وانیکس کلیک کنید

خرید از علی بابا؛ روش آسان همراه با محدودیت

برای خرید کالاها از چین روش‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید به چین رفته و پس از بررسی کارخانه‌ها و کالاهای آنها خرید خود را ثبت کنید. برای این کار لازم است تا هزینه‌هایی صرف خرید بلیت، اقامت، رفت‌وآمد در شهر و موارد دیگر کنید. یکی دیگر از این روش‌ها خرید از علی بابا است. علی بابا یک سایت اینترنتی است که در آن عرضه‌کنندگان زیادی وجود دارند.

آنها انواع کالاها را به فروش می‌رسانند. برای خرید از این سایت لازم است که یک اکانت داشته باشید. سپس می‌توانید به جستجوی محصولات مورد نظرتان بپردازید. قیمت‌های یک کالا را برای چندین فروشنده بررسی کنید. خرید از علی بابا برای ایرانیان دارای محدودیت است.

ایرانیان نمی‌توانند با شماره داخلی در این سایت اکانت داشته باشند و لازم است تا با یک شماره خارجی اکانت خود را بسازند. روش بهتر این است که خرید از طریق شرکت‌های بازرگانی چون وانیکس انجام شود که هیچ محدودیت و ریسکی در آن وجود ندارد.

برای خرید از علی بابا با وانیکس کلیک کنید

بهترین کالاها برای واردات از چین

چین، تولیدکننده انواع مختلف کالاها است و این امکان را برای واردکنندگان ایجاد کرده تا بتوانند کالای مناسب و سودآوری را برای تجارت خود انتخاب کنند. کالاهای چینی از کیفیت‌های مختلفی برخوردار هستند. البته باید توجه داشته باشید که واردات کالاهای بی‌کیفیت همیشه سودآور نیست. علت آن هم کاهش تقاضای مشتریان پس از مدتی استفاده از این کالاها است. برخی از بهترین کالاها برای واردات کالا از چین شامل موارد زیر هستند:

  • • اسباب‌بازی
  • • لوازم الکتریکی
  • • لوازم‌خانگی
  • • موبایل و وسایل جانبی آن
  • • وسایل آشپزخانه
  • • لباس
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات