حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خرید لوازم یدکی اورجینال لیفان ایکس 50 از یدک مارکت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

خودرو لیفان x50 از خودروهای جذاب بازار ماشین‌های چینی در ایران است که از تابستان سال ۱۳۹۴ توسط شرکت کرمان موتور اراده شد. این ماشین نسخه‌ای اقتصادی از ماشین‌های کراس اوور موجود در ایران است که شباهت زیادی به ماشین‌های هاچ‌بک نیز دارد و از این رو طرفداران هر دو مدل نگاهی ویژه به این خودرو دارند.

لوازم یدکی لیفان ‌‌‌‌x50 با توجه به اقبال خوب این ماشین، توسط برندهای مختلف قابل خریداری است. خرید لوازم جلوبندی لیفان x50 و هم‌چنین لوازم یدکی این خودرو، باید با توجه به نکاتی ضروری انجام شود چرا که این خودرو در دو مدل دستی و اتوماتیک CVT عرضه می‌شود و با توجه به ظرافت و معایب معمول که در این سال‌ها از چشم مالکان این خودرو دور نمانده، توجه به اصالت و کیفیت قطعات یدکی برای سلامت و کارکرد سالم این خودرو ضروریست. در این مطلب قصد داریم به بررسی لوازم یدکی لیفان x50 در یدک مارکت بپردازیم و بهترین روش خرید لوازم یدکی مناسب این خودرو را معرفی کنیم.

 

مشخصات لیفان x50 و آشنایی با ساختار آن

هاچ‌بک اسپرت چینی، لیفان x50، اولین خودرو از سری ایکس شرکت لیفان در ایران است. فضای جادار کابین و کیفیت ساخت قابل قبول، در کنار ارتفاع مناسب جهت رقابت با ماشین‌های کراس اور، از جمله ویژگی‌های مهم آن است. این ماشین چهار سیلندر با پیشرانه ۱.۵ لیتری دارای  قدرت ۱۰۲ اسب بخار با ۱۳۳ نیوتن متر گشتاور است. لیفان x50 در دو مدل دنده دستی و دنده اتومات CVT عرضه می‌شود که پس از افت بازار مدل دستی، مدل اتومات این خودرو دوباره نام آن را به عنوان خریدی کم‌ ریسک در بازار بر سر زبان‌ها آورده است.

 

مصرف سوخت بالای این خودرو به نسبت مدل‌های هم‌رده از معایب آن در نظر گرفته می‌شود و درباره فرمان‌پذیری نه چندان خوب آن نیز صحبت‌هایی می‌شنویم. از سویی لیفان x50 نسبت به رقبایش از قیمت خوبی برخوردار است و به نظر می‌رسد مدل اتوماتیک این خودرو می‌تواند برای هر راننده‌ای خودرویی جذاب باشد. علاوه بر لیفان ایکس 50، لوازم یدکی لیفان x60 هم در بازار به خوبی یافت می‌شود و در مدل‌های مختلف قابل خریداری است.

لزوم آشنایی با قطعات یدکی x50

هر ماشینی نیاز به رسیدگی و نگهداری دارد. بعضی قطعات خودرو نیاز به تعویض دوره‌ای در مدت‌زمانی مشخص دارند و بعضی دیگر از لوازم یدکی خودرو لیفان x50 جز در حوادث یا موارد خاص نیاز به تعویض پیدا نمی‌کنند. نوع رانندگی راننده، آب و هوا و کیفیت لوازم یدکی ماشین، از مواردی هستند که روی میزان استهلاک و نیاز به تعویض قطعات تاثیر مستقیم دارند. سعی کنید با کنجکاوی و به دست آوردن دانشی اولیه نسبت به نوع کارکرد قطعات و هم‌چنین آگاهی از زمان تعویض مناسب قطعات دوره‌ای، زودتر از موعد، متوجه نیاز خودرو خود شوید و از هزینه‌های گزاف جلوگیری کنید. در سال‌های اخیر نسبت به موارد جعبه فرمان لیفان x50 و هم‌چنین شتاب کم این خودرو، گزارشاتی شده‌است. سعی کنید از کیفیت و اصالت قطعات مربوط به پیشرانه خودرو و سیستم فرمان، مطمئن شوید تا رانندگی امنی را با این خودرو تجربه کنید.

قیمت لوازم یدکی لیفان x50

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید لوازم یدکی خودرو، توجه به قیمت آن است. با توجه به وضع نا به سامان بازار، قیمت‌ها به صورت روزانه در تغییرند و از این رو مشورت با متخصصین این حوزه و اطلاع از قیمت روز، امر مهمی است. با توجه به اقبال خودرو لیفان x50 ممکن است قطعات با برند‌های مختلفی را برای خریدن بیابید. اما به هیچ وجه گول ارزان بودن بیش از حد قطعات را نخورید. نکته بسیار مهم در هنگام خرید لوازم یدکی لیفان سری ایکس، توجه به کیفیت متریال آن، اهمیت آن در سیستم خودرو و حساسیت قطعه نسبت به موقعیت‌های مختلف است. اما کدام قطعات لیفان x50 قیمت بیشتری دارند؟ درب جلو اصلی لیفان x50، جعبه فرمان اصلی لیفان، میل لنگ اصلی لیفان و رادیاتور روغن اصلی لیفان x50 از لوازم یدکی گران این خودرو می‌باشند.

معمولا قطعاتی مانند جک صندوق لیفان x50 اصلی، آینه بغل‌های اصلی لیفان، پمپ بنزین لیفان و دستگیره داخلی از قطعات پرفروش لیفان x50 محسوب می‌شوند. برای اطلاع دقیق از قیمت و خرید لوازم یدکی لیفان x50 می‌توانید به وبسایت یدک مارکت رجوع کنید.

نکات مهم قبل از خرید لوازم یدکی لیفان x50

مهم‌ترین نکته قبل از خرید لوازم یدکی لیفان x50 توجه به دستی یا اتومات بودن ماشین است. توجه داشته باشید که اکثر قطعات این دو مدل، مشابه‌اند، به جز مواردی که مربوط به سیستم جعبه دنده و دیگر سیستم‌های مربوط به این آپشن خودرو باشند. نکته مهم بعدی، توجه به سری قطعات است. این شماره‌ها در دفترچه راهنمای ماشین یافت می‌شوند اما چنانچه به دفترچه راهنما دسترسی ندارید می‌توایند شماره‌های موجود بر روی قطعات فابریک خودرو را در جایی یادداشت کنید تا هنگام خرید، از آن کمک بگیرید. به اصالت کالا و اورجینال بودن قطعه حتما دقت کنید. معمولا قطعات با کیفیت، اندکی از لحاظ قیمت، گرانتر هستند اما بهره‌وری بهتری دارند و در مدت زمان کمتری خراب می‌شوند. بنابراین در دراز مدت، در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی خواهید کرد.

یک سری از قطعات و لوازم یدکی لیفان x50 مانند آینه‌های بغل، دستگیره‌ها و دریچه‎‌ها دارای جهت چپ و راست یا بالا و پایین هستند. حتما در هنگام خرید به تهیه جهت درست قطعات توجه کنید تا مبادا قطعه با جهت مخالف بخرید. خرید نمونه اشتباهی علاوه‌ بر دوباره کاری، وقتتان را گرفته و ممکن است هزینه‌تان را دو برابر کند.  در هنگام خرید فقط به نام محصول دقت نکنید و عکس‌های آن را نیز بررسی کنید تا از جنس و کیفیت و جهت قطعه اطلاعاتی داشته باشید. هنگام خرید لوازم یدکی لیفان در وبسایت یدک مارکت علاوه بر دیدن شماره محصول و عکس آن، از قیمت به روز و رقابتی و با تخفیف آن نیز آگاه شوید.

یدک مارکت فروشگاه مطمئن لوازم یدکی x50 جدید

یکی از فروشگاه‎‌های خوب تهیه لوازم یدکی لیفان x50 و دیگر خودروهای پرطرفدار بازار خودرو، فروشگاه بزرگ یدک مارکت است. تمامی قطعاتی که در یدک مارکت به فروش می‌رسند اورجینال هستند و توجه به اصالت و کیفیت بالای قطعه رسالت اصلی یدک مارکت است. یدک مارکت از فروشگاه‌های محبوب خرید لوازم یدکی خودرو در شهر تهران است که علاوه بر خرید حضوری، در سال‌های اخیر امکان خرید سریع و آنلاین با ارسال رایگان را در سراسر کشور فراهم آورده است. لوازم یدکی مربوط به لیفان x50 دستی، لیفان x50 اتومات و جدید را به راحتی در وبسایت یدک مارکت جستجو، انتخاب و مقایسه کنید. قیمت مناسب و تخفیف همیشگی قطعات در کنار ضمانت اصالت کالا از دیگر ویژگی‌های مهم یدک مارکت برای خریداران قطعات خودرو‌های جک، لیفان سری ایکس، لیفان، برلیانس H330، تیبا و لوازم یدکی ام وی ام 110 است. هم‌چنین در این وبسایت به راحتی امکان خرید لوازم یدکی اورجینال محصولات داخلی چون سایپا و ایران خودرو فراهم شده است.

مزیت خرید از یدک مارکت چیست؟

حتما قبل از خرید به اعتبار فروشگاه و نماد اعتماد الکترونیک دقت کنید. هم‌چنین پشتیبانی فروشگاه قطعات حساس باید توسط متخصصین امر صورت گیرد. در پایان به چند ویژگی خوب یدک مارکت می‌پردازیم که در هنگام خرید لوازم یدکی لیفان x50 می‌تواند تجربه خریدی خوب و مطمئن را برای خریدار فراهم کند:

  • • تحویل فوری کمتر از دو ساعت در تهران، یک روز در استان تهران و کمتر از سه روز در سراسر کشور
  • • ارسال رایگان سفارشات بالای 3 میلیون تومان
  • • امکان پرداخت امن با تمام درگاه‌های عضو شتاب
  • • ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی خوب
  • • ضمانت بازگشت وجه در صورت خرابی محصول

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات