حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هدست اپل احتمالا با دستکش هایی برای تشخیص حرکات انگشت همراه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، واقعیت مجازی

اپل همچنان به ثبت اختراعات مربوط به هدست واقعیت افزوده/مجازی (AR/VR) آینده خود ادامه می‌دهد. این شرکت به‌تازگی چندین پتنت را ثبت کرده است که به استفاده از دستکش برای تشخیص حرکات انگشتان دست در رابط کاربری هدست آینده اپل مربوط می‌شود.

استفاده از دستکش در هدست اپل

وب‌سایت patentlyapple اخیرا فاش کرده است که دستکش‌های VR می‌توانند در رابط کاربری هدست این شرکت حرکت کرده، پیمایش کنند، سندی را باز کنند، گزینه‌هایی را انتخاب کنند و سایر مواردی که در گوشی هوشمند ازطریق لمس انجام می‌دهد را اجرا نمایند. این اقدامات ممکن است نیاز به تماس پوست در دستکش در هنگام استفاده از هدست اپل داشته باشند. علاوه‌بر این، دوربین هدست یا یک سیستم مبتنی‌بر فرکانس رادیویی ممکن است انگشتان را ردیابی کند.

    اختراع اپل دستگاه‌ها و روش‌های تشخیص تماس بین قسمت اول و دوم بدن را پوشش می‌دهد. مدار حسی را می‌توان به‌گونه‌ای پیکربندی کرد که سیگنالی را در الکترود حسی ایجاد کند (به‌عنوان‌مثال، پیکربندی‌شده برای تماس با قسمت دوم بدن) در پاسخ به سیگنال درایو اعمال‌شده به الکترود محرک (مثلاً پیکربندی‌شده برای تماس با قسمت اول بدن).

استفاده از دستکش در هدست اپل

استفاده از دستکش در هدست اپل

این پتنت همچنین اشاره می‌کند که آیا اپل می‌تواند از دو پوشیدنی مشابه اپل واچ برای تشخیص تماس پوست استفاده کند یا خیر. نمونه‌های ثبت‌شده اشاره می‌کنند که یک ساعت می‌تواند برای حس کردن استفاده شود و دیگری می‌تواند ژست را اجرا کند.

مثال دیگری با ایده‌ی داشتن یک حلقه به‌عنوان دومین وسیله پوشیدنی عمل می‌کند. این حلقه احتمالاً با دستکش‌های VR اپل کار خواهد کرد. این شرکت در توضیح پتنت‌های مذکور آورده است که اقداماتش ممکن است شامل پاسخ دادن به تماس‌ها، برقراری تماس، راه‌اندازی برنامه‌ها، انتخاب کردن و موارد دیگر باشد.

مثل همیشه، تمامی این موارد فقط حق ثبت اختراع هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که در دستگاه نهایی استفاده شوند. بااین‌حال، تصور ارائه‌ي هدست اپل با قابلیت‌های فوق جذاب خواهد بود.

نظر شما پیرامون استفاده از دستکش در هدست اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی