حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با لپ تاپ برند دل بیشتر آشنا شوید!

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

مقدمه: لپ تاپ برند دل

در این مطلب به بررسی لپ تاپ برند دل و تاریخچه آن خواهیم پرداخت. لپ‌ تاپ‌های Dell قوی، قدرتمند و پر از ویژگی‌های خوب دیگر هستند و قطعا می‌توانند تمام نیازهای نرم ‌افزاری شما را برطرف کنند.

بنابراین اگر به دنبال یک لپ ‌تاپ جدید هستید پیشنهاد می‌کنیم لپ تاپ‌های دل را در میان گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید. قیمت این نوع لپ تاپ‌ها نسبت به رقبا نیز مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و با توجه به ویژگی‌هایی که دارند می‌توانند پاسخگوی نیازهای شما باشند. Dell مجموعه عظیمی از لپ ‌تاپ‌های مختلف را دارد که باعث می‌شود بتوانید بهترین لپ ‌تاپ‌های ویندوزی را انتخاب کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا این برند لپ تاپ را بیشتر بررسی کنیم.

بررسی انواع لپ تاپ Dell

لپ ‌تاپ‌های معمولی دل به همان اندازه که شیک هستند قدرتمند هم هستند و کروم بوک‌های سبک وزن آن می‌توانند محاسبات روزمره شما را به‌راحتی انجام دهند. شما حتی مجبور نیستید از یک لپ تاپ ممتاز استفاده کنید. زیرا حتی مدل‌های ارزان قیمت این برند نیز فوق‌العاده عمل می‌کنند.

اگر به دنبال یک لپ‌ تاپ مخصوص بازی، یک ایستگاه کاری موبایل، یک لپ ‌تاپ ۲ در ۱ یا حتی یک اولترابوک هستید، لیست بهترین لپ‌ تاپ‌های Dell مطمئناً گزینه‌های خوبی برای شما خواهند داشت. تنها کافی است که دقیقا بدانید از لپ تاپ Dell چه استفاده‌ای می‌خواهید داشته باشید. در آن صورت می‌توانید گزینه مخصوص به خود را برای کار، بازی و… انتخاب کنید.

تاریخچه نوت بوک مارک دل

Dell  یک شرکت جهانی رایانه‌های شخصی (PC) است که انواع محصولات مرتبط با رایانه را طراحی و توسعه کرد. شرکت لپ تاپ مارک دل، یکی از تامین‌کنندگان پیشرو رایانه‌های شخصی در جهان بوده و دفتر مرکزی این کمپانی در راند راک در تگزاس قرار دارد.

این شرکت که ابتدا PC’s Limited نام داشت در سال ۱۹۸۴ توسط مایکل دل آمریکایی که در آن زمان دانشجوی دانشگاه تگزاس در آستین بود تأسیس شد. Dell که در ابتدا کسب و کار خود را از یک اتاق خوابگاه، اداره می‌کرد شروع به ارائه به‌روز‌رسانی‌های سفارشی برای رایانه‌های شخصی کرد. این سرمایه‌گذاری برای او سودآور بود و Dell در همان سال، کالج را رها کرد و شروع به ساخت رایانه‌های شخصی کرد.

در سال ۱۹۸۵، این شرکت رایانه شخصی Turbo را منتشر کرد. Turbo اولین کامپیوتری است که طراحی خود Dell را داشت. این شرکت که با ایده ایجاد و فروش رایانه‌های شخصی سفارشی به مصرف‌کنندگان تأسیس شد در ابتدا محصولات خود را از طریق تبلیغات و کاتالوگ‌های سفارش پستی به فروش می‌رساند. Dell توانست رایانه‌های شخصی با کیفیت بالا را با قیمت‌های رقابتی ارائه دهد. همچنین Dell بر پشتیبانی مشتری، فرستادن متخصص برای تعمیر رایانه‌های شخصی و اجرای سیاست بازپرداخت بدون ریسک تأکید دارد. این مدل تجارت، موفقیت‌آمیز بود و شرکت به سرعت رشد کرد و به بازارهای بین المللی گسترش یافت. این شرکت که به Dell Computer Corporation تغییر نام داد در سال ۱۹۸۸، عمومی شد.

مسیر پیشرفت لپ تاپ برند Dell

دل اولین کامپیوتر نوت بوک خود یعنی 316LT را در سال ۱۹۸۹ عرضه کرد. سال‌های بعد از آن نیز با پیشرفت در فناوری تلفن همراه،‌ زبان‌زد مردم شد. در سال ۱۹۹۱ یعنی قبل از تولید لپ تاپ مارک دل، اولین کامپیوتر نوت بوک رنگی دل به فروش رفت و در سال ۱۹۹۴، دل اولین شرکتی بود که باتری‌های لیتیوم یونی با ماندگاری طولانی ارائه کرد.

همچنین در سال ۱۹۹۶ دل،‌ به‌صورت آنلاین شروع به فروش رایانه‌های شخصی کرد و همچنین با استفاده از اینترنت، سرویس پشتیبانی مشتری را اداره کرد. فروش آنلاین به Dell کمک کرد تا در سال ۱۹۹۹ از Compaq Computer Corporation به‌عنوان بزرگترین فروشنده رایانه‌های شخصی در ایالات متحده پیشی بگیرد.

پیشرفت خط تولید کمپانی Dell

در اوایل قرن بیست و یکم، دل خط تولید خود را به تلویزیون، دوربین‌های دیجیتال و انواع محصولات مرتبط با کامپیوتر گسترش داد. پس از آن در سال ۲۰۰۳ این شرکت به Dell Inc تغییر نام داد تا حرکت به سمت بازار گسترده‌تر لوازم الکترونیکی مصرفی را آغاز کند. این شرکت در سال ۲۰۱۳ زمانی‌که مایکل دل و شرکت سهامی خاص Silver Lake Partners آن را به قیمت ۲۵ میلیارد دلار خریداری کردند به مالکیت خصوصی بازگشت. در سال ۲۰۱۶، این شرکت و یک شرکت سرمایه‌گذاری EMC که یک کمپانی آمریکایی بود و در زمینه ذخیره‌سازی داده‌ها تخصص داشت، Dell را خریداری کردند. این ادغام، به ارزش تقریبی ۶۰ میلیارد دلار تمام شد و بزرگترین معامله فناوری در آن زمان بود.

لپ تاپ‌های Dell از آن زمان پیشرفته‌تر شدند و بر کیفیت آن‌ها افزوده شد. امروزه شما می‌توانید این نوع لپ تاپ‌ها را در هر مکانی که هستید خریداری کرده و از آن‌ها بر اساس نیاز خود استفاده کنید. پیشرفت این کمپانی، به‌گونه‌ای بوده است که لپ تاپ مارک دل هم اکنون با لپ تاپ‌هایی مانند ایسوس، LG و… رقابت می‌کند. به‌همین دلیل این کمپانی سعی دارد که بهترین کیفیت را با قیمت مناسب به کاربران خود ارائه دهد.

نمایندگی دلیران،‌ وارد کننده لپ تاپ دل در ایران

برای خرید لپ تاپ دل، باید آن را از نمایندگی Dell خریداری کنید تا از کیفیت و سلامت آن اطمینان یابید. شرکت دلیران در سال ۱۹۹۱ یعنی در همان زمان که Dell در اوج پیشرفت خود بود نمایندگی این کمپانی را کسب کرد. بنابراین شما می‌توانید لپ تاپ دل را از دلیران خریداری کنید. تمام محصولاتی که از این نمایندگی خریداری می‌کنید دارای گارانتی بوده و این نمایندگی، کیفیت محصولات را تضمین می‌کند. همچنین اگر قبلا لپ تاپ مارک Dell را خریداری کرده‌اید و اکنون دچار مشکل شده است می‌توانید تعمیر آن را به متخصصان دلیران نمایندگی دل بسپارید.

از آن‌جا که این نمایندگی،‌ سابقه عالی در زمینه وارد کردن و تعمیرات لپ تاپ دل و سایر برندها، تبلت، کامپیوتر و… دارد می‌تواند مشکل سیستم شما را سریعا تشخیص داده و جهت برطرف کردن آن اقدام کند. حتی اکنون که کشور ایران به‌دلیل شرایط تحریم، محدود شده است و قادر به وارد کردن محصولات با کیفیت خارجی نیست شرکت دلیران تلاش می‌کند تا نیازهای مردم را برای خرید و داشتن این تکنولوژی پیشرفته، برآورده کند. شما می‌توانید برای خرید لپ تاپ دل به وب سایت دلیران، مراجعه کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

بنظرم لپ تاپ فقط Lenovo و ASUS …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات