حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر گوشی های تاشو سامسونگ را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

نوزدهم مرداد ماه ۱۴۰۱ برای رونمایی گوشی‌های تاشو سری چهارم Samsung ثبت شده است. این یعنی طی ۲ هفته آتی اخبار و اطلاعات قابل توجهی درباره آن‌ها خواهیم شنید. با ترنجی باشید تا تیزر گوشی های تاشو سامسونگ را ببینید.

تیزر گوشی های تاشو سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴

تیزر کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای سامسونگ نشان می دهد که طراحی “لبه‌های تخت” به پرچمدارهای تاشو این برند کره‌ای هم می‌رسد. در تیزر رسمی می بینیم که عنوان می شود گوشی تاشو بهتر از گوشی تخت است:

برای رویداد بزرگ بعدی Unpacked سامسونگ ما انتظار رونمایی گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴ را داریم. گوشی های تاشو نسل چهارم کره‌ای ها در حالی معرفی می شوند که اپل هنوز هیچ علاقه ای به این بازار نشان نمی دهد.

گلکسی بعدی بزرگتر از موبایل های فعلی ؟!

گلکسی بعدی بزرگتر از موبایل های فعلی

گلکسی بعدی بزرگتر از موبایل های فعلی

در نهایت ویدیو ما گلکسی زد فلیپ ۴ را از نمای بقل می بینیم که در رنگ بنفش به نظر می رسد. امروز هم که رنگ بنفش گلکسی اس ۲۲ را با هم دیدیم رسما معرفی شد.

سامسونگ همچنین اخیراً ویدیوی کوتاهی را منتشر کرده است که کارخانه عمدتاً خودکار خود را نشان می‌دهد که در حال تولید شیشه‌های بسیار نازک (UTG) برای گوشی‌های تاشو است.

اعتقاد راسخ سامسونگ مبنی بر اینکه دستگاه های تاشو، آینده هستند باید با واقعیت امروزی روبرو شود که این محصولات هنوز بسیار گران هستند. حداقل اگر اطلاعات قیمتی درز کرده درست باشد، تاشوهای آینده سامسونگ ممکن است واقعاً گران‌تر از مدل‌های فعلی باشند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سری چهارم گوشی‌های تاشو سامسونگ چقدر همه‌گیر شوند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)