حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خریدار کارت گرافیک RTX 3090 TI یک جعبه شن از آمازون برزیل دریافت کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

خریدهای آنلاین مزیت‌های بسیار زیادی به همراه دارند که از جمله ویژگی‌های آن باید به صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه‌ها اشاره کرد. البته این موارد در صورتی است که به اندازه این خریدار کارت گرافیک RTX 3090 TI که یک جعبه شن از آمازون برزیل دریافت کرده است، بد شانس نباشید. با ترنجی همراه شوید.

خریدار کارت گرافیک RTX 3090 TI یک جعبه شن از آمازون برزیل دریافت کرد

در هفته گذشته، آمازون دو مشتری را که به دنبال خرید کارت گرافیک بوده‌اند را حسابی نا امید کرده است. عجیب‌ترین و جالب‌ترین مورد مربوط به یک مشتری است که کارت گرافیک گران قیمت RTX 3090 Ti خریده است و به جای آن یک جعبه شن دریافت کرده است. بر اساس این گزارش، یک کاربر برزیلی که کارت گرافیک فوق گران قیمت RTX 3090 Ti را خریداری کرده بود، به جای کارت گرافیک، جعبه‌ای پر از شن دریافت کرده است. مشتری دیگری نیز وجود دارد که یک RTX 3090 را سفارش داده بود اما به جای آن یک RTX 3070 دریافت کرده است. با این حال، مورد دوم هنوز هم بسیار بهتر از خرید یک جعبه شن است.

خریدار کارت گرافیک RTX 3090 TI

اما سوال اینجاست که چرا آمازون برزیل به جای RTX 3090 TI یک جعبه شن (گران قیمت) را برای مشتری خود ارسال کرده است؟ مائوریسیو تاکدا، کاربر برزیلی آمازون، در تیک تاک ویدیویی منتشر کرده است تا نشان دهد چگونه رویایش برای خرید کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3090 Ti بر باد رفته است. در واقع آمازون به جای کارت گرافیک، چند دسه از اقلام بیهوده و مقدار زیادی شن برای وی فرستاده است تا به او کمک کند رویاهایش را برای داشتن یک کارت گرافیک قدرتمند به خاک بسپارد. در واقع او کارت گرافیکی دریافت نکرد و در عوض فقط چند کوزه و جعبه پر از شن دریافت کرده بود.

مائوریسیو برای Palit GeForce RTX 3090 Ti GameRock Edition حدود ۱۴۵۰۰ BRL (معادل ۲۶۳۷۲۳ دلار) پرداخت کرده است. اکنون قیمت این کارت گرافیک معمولا بین ۹۹۹ تا ۱۴۹۹ دلار است. با این حال، مالیات بر ارزش افزوده برزیل بسیار بالا است و این GPU را حتی گران‌تر نیز می‌کند. پس از دریافت بسته، مائوریسیو تاکدا متوجه شد که مشکلی وجود دارد و از همسرش خواست تا یک ویدیوی جعبه گشایی را در کنار او ضبط کند.

خریدار کارت گرافیک RTX 3090 TI

هدف از این کار نیز ارسال شواهد کافی به آمازون در لحظه جعبه گشایی محصول بود. Takeda به سرعت ویدیو را در Tiktok آپلود کرد، زیرا تماس با پشتیبانی آمازون جوابی برای وی به همراه نداشت و تامین کننده نیز به جای همکاری با وی، لینکی برای حذف حساب آمازون او در اختیارش قرار داده بود. تاکدا در نهایت شکایتی را در دادگاه مصرف کنندگان تنظیم کرد که به تیتر خبرهای ملی در برزیل تبدیل شد. آمازون از آن زمان برای رسیدگی به این مشکل وارد عمل شده است.

خریدار کارت گرافیک RTX 3090 TI

اما این تمام ماجرا نیست و به گفته GizChina، یک مشتری نگون بخت دیگر نیز وجود دارد. مشتری دوم پاتریک جی کندی نام داشت. پاتریک یک کارت گرافیک جدید EVGA GeForce RTX 3090 از آمازون خریده بود. جعبه کارت گرافیکی که خریده بود شماره مدل معمول آن دستگاه را نشان می‌داد. با این حال، کارت گرافیک داخل آن یک مدل کاملا متفاوت بود.

این کاربر گفته است که من توسط آمازون فریب خورده‌ام، زیرا یک کارت گرافیک RTX 3090 سفارش داده بودم و هنگام دریافت آن، جعبه دستگاه آسیب دیده بود و معلوم شد داخل آن یک RTX 3070 است. باید ببینیم آیا آمازون این مشکلات را برطرف می‌کند و قبل از اینکه RTX 4090 معرفی شود، RTX 3090 Ti آن‌ها را برای خریداران ارسال خواهد کرد یا خیر. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما نیز چنین تجربه‌های تلخی داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان