حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین آپدیت Nothing Phone (1) با هدف افزودن چند ویژگی و رفع مشکلات منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، آپدیت، اخبار

گوشی Nothing Phone (1) که اخیرا معرفی شد، با طراحی خاص خود، در دنیای تکنولوژی سر و صدای زیادی به پا کرده است. بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات دریافتی، اولین آپدیت Nothing Phone (1) با هدف افزودن چند ویژگی و رفع مشکلات منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اولین آپدیت Nothing Phone (1) منتشر شد؛ رفع چندین مشکل نرم‌افزاری در کنار افزودن چندین قابلیت جدید

اخیرا اولین آپدیت OTA برای Nothing Phone (1) منتشر شده است. این آپدیت نسخه ۱.۱.۰ سیستم عامل ناتینگ را به همراه دارد و این به‌روز رسانی ۱۲۰ مگابایتی، برای رفع برخی اشکالات و همچنین افزودن چندین ویژگی جدید ارائه شده است. یکی از موارد در این آپدیت جدید، ویجت NFT است که به شما امکان می‌دهد توکن‌های غیر قابل تعویض خود را مستقیما روی صفحه اصلی خود نمایش دهید. مالکیت NFT ها در بلاک چین ثبت می‌شود و به افراد این امکان را می‌دهد تا ادعا کنند که مالک برخی از آثار هنری، توییت‌های تاریخی و موارد دیگر هستند.

NFT ها را می‌توان خرید و فروش کرد که به علاقه‌ مندان این حوزه، روش دیگری برای کسب درآمد از طریق سفته بازی می‌دهد. تصویر مکان‌نما در Nothing Phone (1) یک NFT مدیر عامل شرکت Nothing کارل پی است که وی آن را با قیمت ۸۹.۹۹ اتریوم (که در آن زمان ۳۱۰۹۹۷ دلار ارزش داشت اما اکنون ۱۳۷۸۶۷۷.۵۰ دلار ارزش دارد) خریداری کرد. بخش گالری NFT اکنون در منوی ابزارک‌های گوشی ظاهر می‌شود.

اولین آپدیت Nothing Phone (1)

با این به‌روزرسانی، کاربران Nothing Phone (1) می‌توانند نوار جستجوی گوگل را از صفحه اصلی خود حذف کنند و چراغ‌های Glyph نیز اکنون زمانی که تلفن در جهت عمودی است در دسترس خواهند بود. عکس‌هایی که در شرایط نور کم گرفته می‌شوند، اکنون واضح‌تر هستند و نویز کمتری دارند و همچنین سنسورهای اصلی و فوق‌ عریض اکنون ثبات رنگی بهتری را ارائه می‌کنند.

اگر صاحب یک خودرو تسلا هستید، این به‌روزرسانی قابلیت دسترسی به کنترل‌های خاص از دستگاه شما را اضافه می‌کند. برای مثال، می‌توانید از تلفن Nothing خود استفاده کنید تا قبل از ورود به خودرو، ویژگی AC تسلا خود را روشن کنید، چراغ‌های داخل وسیله نقلیه را روشن کنید و یا حتی چراغ‌های جلوی آن را نیز روشن کنید تا به شما در پیدا کردن محل پارک خودرو کمک کند.

باگ‌های برطرف شده شامل مواردی است که باعث می‌شود حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر روی لاک اسکرین ناپدید شود. در این آپدیت همچنین سرعت و عملکرد Face Unlock بهبود یافته است. این آپدیت همچنین با پچ امنیتی ماه جولای اندروید همراه است. برند Nothing که حاصل فکر یکی از بنیانگذاران سابق OnePlus، یعنی کارل پی است، سبب شد تا گوشی Nothing (1) همراه با یک جفت ایربازد بی سیم عرضه شود.

اولین آپدیت Nothing Phone (1)

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ معادل ۱۰۸۰x ۲۴۰۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز است. قلب تپنده این دستگاه نیز یک چیپست اسنپدراگون ۷۷۸ پلاس است و پیکربندی رم و حافظه داخلی این دستگاه شامل نسخه‌های ۸ و ۱۲ گیگابایت و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است.

به گفته PhoneArena، این دستگاه دارای بلندگوهای استریو و یک جفت سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پشت خود است (دوربین اول با دیافراگم f/1.8 و دوربین فوق عریض با دیافراگم f/2.2 همراه شده‌اند). در جلوی دستگاه نیز یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد. این گوشی دارای پشتی شفاف و چراغ‌هایی در پشت است که کاربر را از اعلان‌های دریافتی آگاه می‌کند.

گوشی Nothing Phone (1) با اسنپدراگون +778G و قیمت 399 دلار رسما معرفی شد

در این دستگاه، یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی قرار است در طول یک روز تمام انرژی گوشی را تامین کند و شارژر ۴۵ واتی آن نیز در ۳۰ دقیقه باتری را از ۰ درصد به ۶۵ درصد می‌رساند. گوشی Nothing Phone (1) که در ایالات متحده موجود نیست، ۴۶۹ یورو، معادل ۳۹۹ پوند (تقریبا ۴۷۸ دلار) قیمت دارد. نسخه رده بالا با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۴۹ یورو، معادل ۴۹۹ پوند (۵۶۰ دلار) معرفی و عرضه شده است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان