حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل حالت جابجایی سریع صوتی بین دستگاه‌های اندرویدی را با پیکسل بادز پرو معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، گوگل

گوگل در زمستان سال گذشته چندین ویژگی جدید را برای دستگاه‌های صوتی مجهز به بلوتوث معرفی کرد. در آن زمان، این شرکت ویژگی‌هایی مانند جابجایی صوتی چندنقطه‌ای، صدای فضایی و پشتیبانی Chromecast از محتوای صوتی را برجسته کرد، اما این ویژگی‌ها را برای دستگاه‌های پشتیبانی‌شده منتشر نکرد. حال که گوگل درحال آماده شدن برای عرضه Pixel Buds Pro خود به بازار است؛ تأیید کرده که ویژگی جابجایی سریع صوتی با نسل جدید ایربادز این شرکت ارائه خواهد شد.

حالت جابجایی سریع صوتی بین دستگاه‌های اندرویدی گوگل

در یک پست وبلاگی، گوگل اعلام کرده که ویژگی جدید جابجایی صدا بر روی حالت Fast Pair موجود در چندین دستگاه صوتی دارای بلوتوث توسعه داده شده است. این قابلیت از اطلاعات متنی در مورد آنچه که به آن گوش می‌دهید استفاده می‌کند تا صدا را بر اساس اقدامات شما تغییر دهد.

این شرکت همچنین توضیح داد که برخلاف جابجایی صوتی چندنقطه‌ای بلوتوث، ویژگی جدید جابجایی سریع صوتی از دسته‌های رتبه‌بندی‌شده مختلفی استفاده می‌کند تا نحوه اولویت‌بندی صداها بین تماس‌های تلفنی، رسانه و همه صدایی که دستگاه‌های شما ممکن است تولید کنند، تعیین کند. به‌عنوان‌مثال، اگر در حال تماشای یک ویدیو در تبلت خود هستید و یک اعلان در تلفن خود دریافت می‌کنید، صدای هدفون شما به تلفن منتقل نمی‌شود. اما اگر تماس تلفنی دریافت کردید، صدای هدفون شما تغییر خواهد کرد.

حالت جابجایی سریع صوتی بین دستگاه‌های اندرویدی گوگل

حالت جابجایی سریع صوتی بین دستگاه‌های اندرویدی گوگل

ازآنجایی‌که کاربران این اقدامات را به‌طور متفاوتی اولویت‌بندی می‌کنند، ویژگی جابجایی صوتی گوگل با یک اعلان به کاربران امکان کنترل کامل تجربه آن را می‌دهد. این اعلان به کاربران این امکان را می‌دهد که با یک ضربه، صدا را به دستگاه اصلی برگردانند.

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، ویژگی جدید جابجایی صدا با Pixel Buds Pro منتشر خواهد شد. اما محدود به ایربادز پرچمدار گوگل نخواهد بود. این شرکت می‌گوید که قابلیت جدید را برای هدفون‌های سونی و JBL نیز در هفته‌های آینده منتشر خواهد کرد. توجه داشته باشید که ویژگی جایجایی صوتی Google، در ابتدا تنها در هنگام جابه‌جایی بین دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند. بااین‌حال، این شرکت قصد دارد در آینده پشتیبانی از آن را به پلتفرم‌ها و دستگاه‌های بیشتری گسترش دهد.

نظر شما پیرامون حالت جابجایی سریع صوتی بین دستگاه‌های اندرویدی گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی