حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گیمر ها نگران کارت گرافیک نباشند!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از مسائل مهم برای گیمرها که به دنبال تهیه سیستمی قوی برای اجرای انواع بازی‌های روز دنیا هستند، انتخاب کارت گرافیک مناسب گیمینگ استکارت گرافیک گیمینگ در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود؛ اما برند زوتک یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده انواع کارت‌های گرافیک به حساب می‌آید.

محصولات زوتک توسط فروشگاه اینترنتی فارس بازار بدون واسطه وارد شده و به دست مشتریان می‌رسدبرای کاربرانی که به دنبال تهیه کارت گرافیک مخصوص کاربردهای گیمینگ هستند، بسیار جذاب خواهد بود که با انواع آن آشنا شوند و مقایسه‌ای بین آن‌ها انجام دهند.

معرفی انواع کارت گرافیک گیمینگ

گیمرهای حرفه‌ای همواره دوست دارند که بهترین سیستم مورد نظر را در اختیار داشته باشند و برای اجرای بازی‌های مختلف، داشتن کارت گرافیک گیمینگ اهمیت بالایی دارد.

فارس بازار با ارائه انواع کارت‌های گرافیک مخصوص گیمینگ با بهترین قیمت و بهترین شرایط، این نگرانی را برای گیمرها به پایان رسانده است و هر مدلی از این سری محصولات را که گیمر نیاز داشته باشد، به راحتی قابل تهیه خواهد بود.

زوتک به عنوان برند مطرح و بین‌المللی تولیدکننده انواع کارت‌های گرافیک شناخته می‌شود که کاربران به شدت به دنبال تهیه محصولات آن هستندعلاوه بر زوتک برند گیگابایت نیز محصولات مختلفی را ارائه می‌کند که همگی در سایت فارس بازار موجود هستند و امکان خرید آن‌ها برای کاربران وجود دارددر زیر به معرفی برخی از مدل‌هایی که توسط فارس بازار ارائه‌ می‌شود و به راحتی امکان تهیه آن‌ها وجود دارد پرداخته می‌شود.

کارت گرافیک زوتک مدل GEFORCE RTX 3080 TRINITY OC

کارت گرافیک گیمینگ زوتک در این مدل دارای مشخصات بسیار جذابی برای هر گیمری است که به فکر خرید کارت گرافیک است.

این کارت دارای 10 گیگابایت حافظه داخلی از نوع DDR6 استسیستم خنک‌کاری در نظر گرفته شده برای این محصول ICESTORM 2 است که به خوبی از پس وظیفه خود برمی‌آیداستفاده کردن از صفحات مسی و اتصال مستقیم هیت سینک به پردازنده گرافیکی باعث جلوگیری از خطرات حرارتی خواهد شدویژگی دیگر سیستم خنک‌کننده این محصول FREEZE FAN STOP است که باعث می‌شود در صورت کار نکردن سیستم، فن به طور خودکار خاموش شود.

استفاده از فناوری DLSS برای افزایش فریم و فناوری SPECTRA 2 به منظور بهبود غلظت و تنظیمات رنگ از دیگر مشخصات این کارت گرافیک استصفحه حرارتی و فرکانس 1725 مگاهرتزی آن را نیز نباید از یاد برد.

کارت گرافیک زوتک مدل GEFORCE RTX 3090 TRINITY OC

اگر به دنبال بهترین و به‌روز‌ترین کارت گرافیک گیمینگ هستید، این محصول که توسط فارس بازار ارائه می‌شود، قطعا بهترین گزینه خواهد بود.

24 گیگابایت حافظه از نوع DDR6 و رابط حافظه 384 بیتی از ویژگی‌های این کارت گرافیکی استسیستم خنک‌کاری بی‌نظیر با قابلیت‌های فراوان به بهترین شکل عمل می‌کند و در این کارت نیز امکان خاموش شدن خودکار فن‌ها وجود دارد.

فناوری DLSS و SPECTRA 2 هم در این کارت به کار گرفته شده‌اندصفحه حفاظتی آن نیز که پشت و روی برد قرار دارد، انواع قطعات را در برابر هرگونه تهدید مکانیکی محافظت می‌کندفرکانس پایه این کارت گرافیک مخصوص گیمینگ 1410 مگاهرتز است که تا 1710 مگاهرتز هم افزایش دارد.

استفاده از رابط PCI-E 4 برای انتقال داده و پشتیبانی از DIRECTX 12.1 و OPENCL 4.6 ویژگی‌های دیگر این محصول است.

در کل اگر دنبال چیزی هستید که بر تمامی بازی‌ها و برنامه‌های به روز و سنگین غلبه کند، احتمالا گزینه‌ای بهتر از این مدل پیدا نخواهید کرد!

بهترین کارت گرافیک گیمینگ

بهترین کارت گرافیک گیمینگ

کارت گرافیک زوتک مدل GEFORCE RTX 3070 TI TRINITY OC

خرید کارت گرافیک گیمینگ کارت گرافیک زوتک مدل GEFORCE RTX 3070 TI TRINITY OC هم قطعا گزینه بسیار ایده‌آلی است که از نظر اقتصادی نیز کمی به‌صرفه‌تر به نظر می‌رسداین کارت گرافیک دارای گیگابایت حافظه داخلی در دل خود استفرکانس پردازنده آن در حالت OC 1800 مگاهرتز بوده و از رابط حافظه 256 بیتی و عدد مانیتور پشتیبانی می‌کند.

در طراحی سیستم خنک‌کننده آن فناوری به کار رفته که تا میزان 10 درصد هوای بیشتری به آن منتقل شود و از این رو جلوی برخی از خطرات و آسیب‌ها نیز گرفته خواهد شداستفاده از رابط PCI-E 4 برای انتقال داده و استفاده از فناوری SPECTRA 2 جهت نورپردازی مناسب از مزیت‌های دیگر این کارت گرافیک حرفه‌ای است.

عملکرد این محصول برای اجرای انواع بازی‌ها و برنامه‌های سنگین در بلندمدت بسیار مثبت ارزیابی شده است و خرید آن دنیای سریع و قدرتمندی را در اختیار هر گیمر حرفه‌ای یا تازه‌کاری قرار خواهد داد.

کارت گرافیک گیگابایت مدل GEFORCE RTX 3060 GAMING OC REV 2.0

کارت گرافیک گیمینگ آخری که مورد بررسی قرار می‌گیرد و توسط فارس بازار هم ارائه می‌شود، این مدل از سری کارت گرافیک‌های گیگابایت است.

این مدل کارت گرافیک دارای 12 گیگابایت حافظه داخلی از نوع DDR6 استهمچنین در این محصول فناوری و ویژگی‌هایی نیز به کار رفته است که باعث افزایش راندمان و عملکرد آن نیز شده استبه طور مثال استفاده از نسل دوم فناوری RAY TRACING و نسل سوم هسته TENSOR جهت افزایش سرعت پردازش، تاثیر زیادی در عملکرد آن داشته‌اند.

سیستم خنک‌کننده این کارت گرافیک که از نوع WINDFORCE 3X است، با عدد فن 80 میلی‌متری و استفاده از 3D ACTIVE FAN عملکرد بسیار مثبتی را نشان می‌دهد.

همچنین فناوری RGB FUSION 2 نیز از فناوری‌های نورپردازی زیبایی است که از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کندمقاومت قطعات استفاده شده در این کارت گرافیک هم به لطف استاندارد ULTRADURABLE بسیار بالا استسرعت هسته این کارت 1837 مگاهرتز بوده و برای انتقال داده از رابط PCI-E 4 بهره می‌برد.

این کارت گرافیک نیز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اجرای بازی‌های مختلف به شمار می‌آید.

کارت گرافیک گیمینگ گیگابایت

کارت گرافیک گیمینگ گیگابایت

خرید از فارس بازار

فروشگاه اینترنتی فارس بازار WWW.FARESBAZAR.COM ارائه‌کننده انواع تجهیزات و قطعات کامپیوتری، از جمله کارت‌های گرافیک استخرید کارت گرافیک با توجه به وضعیت فعلی بازار یکی از چالش‌های دشوار استعلاوه بر بحث هزینه، امکان عدم اصالت کالا و عدم وجود گارانتی مواردی است که خرید این محصول را با موانعی مواجه می‌کنداما در فارس بازار تمامی محصولات با گارانتی معتبر و بهترین قیمت ارائه می‌شوند.

کارت گرافیک گیمینگ برای گیمرها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و انتخاب آن نیز علی رغم سرگیجه‌های احتمالی، لذت خاصی دارددر این مطلب به بررسی برخی از محصولات پرفروش و پرقدرت که در فروشگاه اینترنتی فارس بازار موجود هستند پرداخته شدبا بررسی دقیق آن‌ها می‌توان به گزینه مورد نیاز و متناسب با شرایط خود رسید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات