حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ های گیمینگ دل Alienware m17 و x17 با رفرش ریت ۴۸۰ هرتز رسما معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | دل، لپ‌تاپ گیمینگ

برند امریکایی Dell سازنده رایانه شخصی و دیگر محصولات مرتبط با آن است. این برند به تازگی مدل های Alienware m17 و x17 را به مجموعه لپ تاپ های گیمینگ خود اضافه کرده است. لپتاپ های گیمینگ دل Alienware m17 و x17 با رفرش ریت ۴۸۰ هرتز رسما معرفی شده اند و در ادامه با هم با آن ها آشنا خواهیم شد.

لپتاپ های گیمینگ دل Alienware m17 و x17

این لپتاپ‌ها نسخه های پیشرفته لپ تاپ های Alienware m17 R5 و x17 R2 هستند. این محصولات دارای صفحه نمایش 17 اینچی با رفرش ریت 480 هرتز هستند. همچنین AMD Advantage Edition مدل Alienware m17 R5 هم موجود است.

لپتاپ‌های Alienware m17 و x17 با نرخ رفرش نمایشگر 480 هرتزی ار رقبا جدا می شوند. به لطف این رفرش ریت، انتخاب‌های هیجان انگیزی در تنظیمات بازی ارائه می دهد.

هر دو مدل m17 و x17 از وضوح فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کنند و تجربه بازی قانع‌کننده‌ای را برای علاقه‌مندان به بازی ارائه می‌دهند. آنها همچنین دارای زمان پاسخ 3 میلی ثانیه هستند تا با رفرش ریت بالا همراه شوند.

مدل‌های Alienware m17 و x17 دارای پردازنده‌ها و پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند، با ویژگی‌های توسعه‌یافته مانند Advanced Optimus برای نرخ فریم بالاتر هستند. این تنظیمات برای بازی های قدیمی و همچنین بازی های مدرن بهینه است.

لپ‌تاپ‌های بازی جدید همچنین می‌توانند نظر طیف گسترده‌ای از عموم مردم بازی را جلب کنند. AMD Advantage Alienware m17 R5 دارای  CPU و GPU از برند AMD است. لپ تاپ را می توان به گونه ای پیکربندی کرد که عملکرد آن را بهبود بخشد و از حافظه دسترسی هوشمند، گرافیک AMD Smart Access و غیره استفاده کند.

لپ تاپ های جدید Alienware بین 1599 تا 2249 دلار فروخته می شوند. با این حال، Alienware m17 و x17 جدید با نرخ رفرش 480 هرتز بسیار گران تر از مدل های استاندارد خواهند بود.

نظر شما درباره این لپتاپ‌های گیمینگ جدید دل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ArvinAhmadi

شرکت دل یە شرکت بسیار با کیفیتە کە تو رنجهای قیمتی مختلف لپتاپای خوبی تولید میکنە. تو لاین گیمینگ خودش کە حرف واسە گفتن زیاد دارە. هم سری الین ویر کە جزو لپاتاپای های اند و خفن هستن و هم سری G کە سری اقتصادی گیمینگ هستن و همیشە پرفورمنس خوبی داشتن. تو ایران کمتر جایی دیدم کە لپتاپای دل رو موجود کنن، فروشگاه روژسا کە بە صورت تخصصی تو کار لپتاپن این محصولات رو موجود میکنن. یە مدل دارن کە عالیە و تو بنچمارکای مختلف خیلی خوب عمل کردە
Dell G15 5515 Ryzen Edition RTX 3060
جزو بهترین لپتاپای 2021 و 2022 بودە تا الان در رنج قیمتی خودش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)