حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ گیمینگ Razer Blade 15 با نمایشگر اولد ۲۴۰ هرتز و نسل دوازده Core i9 معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Razer، لپ‌تاپ

اگر اهل بازی و البته بازی با لپتاپ باشید حتما برند Razer را می شناسید. در جدیدترین تلاش این شرکت برای دل‌ربایی از کاربران عاشق بازی، امروز لپتاپ گیمینگ Razer Blade 15 با نمایشگر اولد ۲۴۰ هرتز و نسل دوازده Core i9 معرفی شده است.

لپتاپ گیمینگ Razer Blade 15

ریزر لپ‌تاپ جدید Blade 15 را معرفی کرد و اولین لپ‌تاپ با نمایشگر OLED با رفرش ریت 240 هرتزی در جهان است. این برند گیمینگ همچنین چیپست را به روز کرده و اکنون نسل دوازدهم اینتل Core i9-12900H است.

پنل Blade 15 جدید با وضوح QHD ارائه می شود و شرکت ادعا می کند که نرخ پاسخگویی آن 1 میلی ثانیه است. همچنین دارای پوشش 100% طیف رنگ DCI-P3 و روشنایی 400 نیت است.

پردازنده اینتل با کارت گرافیک Nvidia RTX 3070 Ti مدل لپ‌تاپ‌، رم 32 گیگابایتی DDR5 و یک SSD 1 ترابایتی همراه است. همچنین یک اسلات M.2 اضافی برای ذخیره سازی بیشتر و یک اسلات micro SD در سمت راست وجود دارد.

ریزر همچنین به جای داشتن لوله حرارتی مانند مدل پایه با پردازنده Core i7، خنک کننده محفظه بخار (VC) فوق العاده کارآمد را ارایه کرد و از آنجایی که گیمرها RGB را دوست دارند، شرکت این ویژگی را در هر کلید حفظ کرد.

همه این مشخصات از نظر تئوری عالی به نظر می رسند، اما در عمل، لپ تاپ را می توان در سه ماهه چهارم 2022 خریداری کرد، درست به موقع برای معاملات جمعه سیاه و کریسمس. قیمت 3499.99 دلار تعیین شده است.

نظر شما درباره این لپتاپ گیمینگ ریزر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)