حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت میلگرد بستر | قیمت و خرید میلگرد بستر خرپایی و نردبانی فایف

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

قیمت میلگرد بستر را در فایف دنبال کنید. در صورتی که شما قصد خرید میلگرد بستر را دارید، می توانید از طریق شرکت بزرگ گروه صنعتی فایف اقدام نمایید. این شرکت در راستای رفاه حال مشتریان اقدام به فروش غیرحضوری میلگرد بستر نموده است و میلگرد بستر را هم به صورت جزئی و هم به صورت کلی با قیمت کاملا مناسب و از تولید به مصرف در اختیار مشتری قرار داده است.

امروزه به دلیل گسترش فرهنگ آپارتمان‌نشینی لزوم مقاوم‌سازی ساختمان‌ها در برابر زلزله و طوفان بیش از پیش احساس می‌شود. در تصور بسیاری از افراد بتن و مصالح ساختمانی تنها راه تقویت سازه‌های مختلف است. اما میلگرد بستر المانی دیگری است که برای افزایش استحکام سازه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مقاطع فولادی در دو نوع خرپایی و نردبانی از سیم‌های مفتولی با ضخامت 4 میلی‌متر تولید می‌شوند. همچنین پوششی از جنس گالوانیزه نیز روی میلگردهای بستر به منظور جلوگیری از خوردگی و فرسایش زودهنگام آن‌ها قرار می‌دهند. قیمت میلگرد بستر به عوامل مختلفی مانند ساده یا آجدار بودن آن وابسته است که در این مقاله با این فاکتورهای مهم بیشتر آشنا می‌شوید.

خرید میلگرد بستر

همانطور که بیان شد، میلگردهای بستر در دو نوع خرپایی و نردبانی به بازار عرضه می‌شوند. هر یک از این انواع در بخش‌های مختلفی از ساختمان در لابه‌لای درزهای ملات سیمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما به طور کلی مقاومت میلگرد خرپایی نسبت به میلگرد نردبانی بیشتر است؛ بنابراین استفاده از نوع خرپایی در اولویت بالاتری قرار دارد. قیمت میلگرد بستر بر اساس میزان فولاد استفاده شده در آن‌ها و کیفیت متریال اولیه تعیین می‌شود. میلگردهای بستر در بازار با اندازه‌های مختلفی وجود دارند که با توجه به مقدار مواد بکار رفته در هر متر از آن‌ها قیمت متفاوتی نیز خواهد داشت. البته در کل آرماتورهای بستر نسبت به روش‌های قدیمی مقاوم‌سازی سازه قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارند.

همچنین این نوع میلگردها با دلیل انعطاف‌پذیری بالا شکل و حالت مناسبی به دیوار می‌بخشند و موجب عدم ریزش آن در هنگام وارد آمدن فشار و ترک می‌شوند. دیوارهایی که با روش‌های سنتی مانند آجر یا سفال احداث شده‌اند، پس از مدتی حالت اولیه خود را از دست می‌دهند؛ برای جبران این مشکل میلگرد بستر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور معمول آرماتورهای بستر در فروشگاه‌ها و بنگاه‌های تخصصی فروش آهن‌آلات مختلف به فروش می‌رسند. بسته به اینکه در کدام شهر ساکن هستید، می‌توانید به یکی از این مراکز فروش مراجعه کنید.

همچنین امروزه فروشگاه‌های آنلاین متعددی در زمینه فروش انواع مقاطع فولادی فعالیت دارند. این شیوه خرید به شما امکان می‌دهد که میلگرد بستر کارخانجات مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید بهترین گزینه با توجه به نیاز، کیفیت و بودجه خود کنید. شما می‌توانید انواع مختلف میلگرد بستر را با کیفیت بالا از گروه تولیدی و صنعتی فایف تهیه کنید. از آنجایی که در این شیوه خرید هیچ واسطه‌ای وجود ندارد، شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای به مراتب کمتر از سایر مراکز، محصول مورد نظر خود را بخرید.

قیمت میلگرد بستر

قیمت آرماتورهای بستر بر اساس وزن و طول آن‌ها محاسبه می‌شود. لذا قبل از سفارش این محصولات باید در ابتدا ارتفاع دیوار و ضخامت سیمان را بررسی کرده و میزان میلگرد مورد نیاز خود را به دست آورید. در این شرایط کمک گرفتن از افراد متخصص و باتجربه بسیار مهم است؛ زیرا این افراد می‌توانند اطلاعات دقیق و کافی درباره میزان و نوع میلگرد بستر مورد نیاز را به شما ارائه دهند.

امروزه در ایران میلگرد بستر به روش‌های مختلفی در دسترس مشتریان قرار داده می‌شود. شرکت‌های تولیدکننده مصالح ساختمانی موظف هستند که با افزایش ظرفیت تولید و بهبود کیفیت محصولات  خود به افراد فعال در حوزه ساخت‌وساز خدمت‌رسانی کنند. گروه تولیدی و صنعتی فایف یکی از بزرگترین تولیدکنندگان میلگرد بستر اصفهان است که با بکارگیری خط تولید تمام اتوماتیک اقدام به ساخت و عرضه این محصول در ابعاد گوناگون کرده است.

فایف با اشراف کامل به نیازهای متقاضیان مرغوب‌ترین محصولات را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد. از آنجایی که مجموعه فایف خود تولیدکننده میلگرد بستر است، قیمت این محصول در این مجتمع صنعتی بسیار پایین‌تر از سایر رقبا است. همچنین این شرکت برای افزایش رضایت مخاطبان و رفاه حال آن‌ها فروشگاه اینترنتی خود را نیز راه‌اندازی نموده است. بنابراین فایف قادر است که جدیدترین و به‌روزترین کالاهای خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان خود برساند.

تنها کافی است که با مراجعه به صفحه محصولات و مشاهده مشخصات و قیمت میلگرد بستر نسبت به خرید آن اقدام فرمایید. همچنین کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره‌های پیش از خرید هستند. با تکمیل فرآیند خرید خود حس رضایتمندی را به کارکنان فایف هدیه بدهید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات