حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر چیست؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

احتمالا کسب و کار شما در حوزه صنعت ساختمان بوده و شما به دنبال سرنخ فروش برای مجموعه خود میگردید. و یا بدنبال گسترش کسب و کار خود هستید که به سراغ این مقاله آمده اید. جای درستی آمده اید. حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

بانک اطلاعات ساختمان بازار هدف مشاغل مرتبط با صنعت ساختمان می باشد. چطور؟

فرض کنیم مجموعه شما در زمینه فروش مصالح ساختمانی یا آهن آلات یا تاسیسات یا آسانسور و یا هر زمینه شغلی دیگری باشد که محصولات و خدمات شما برای ساختمان سازی استفاده شود. پس بازار هدف کسب و کار شما، تمامی ساختمان های در حال ساخت خواهد بود. یعنی اگر دقیقتر بخواهیم بگوییم، همان سازندگان ساختمان.

پس اگر بخواهید انرژی، وقت و هزینه خود را هدفمند صرف جذب مشتری کنید باید مستقیما بر روی پروژه های ساختمانی در حال ساخت کار کنید. شاید به فکرتان برسد که یک یا چند نفر استخدام کنید تا در سطح شهر به دنبال پروژه های ساختمانی بگردند و شماره سازندگان و آدرس پروژه های آنها را بدست بیاورند و فروشندگان شما روی آنها کار کنند. اما هزینه استخدام این نیرو ها و خروجی و بازدهی آن آیا به صرفه است؟ ما به شما میگوییم به هیچ وجه!!! راه به مراتب بهتری وجود دارد.

مجموعه آجر رو آجر راه حل شاهیانه برای شما فراهم کرده است. تمام این کارهایی که گفته شد، آجر رو آجر برای شما انجام داده است. تیم بسیار حرفه ای و آموزش دیده، به کمک نرم افزار های تخصصی طراحی شده به منظور جمع آوری و پالایش اطلاعات ساختمان های در حال ساخت، کار شما را انجام میدهد. روزانه پرسشگران آجر رو آجر در سطح شهر به صورت مویرگی جستجو می کنند. اطلاعات ساختمان های در حال ساخت را جمع آوری می کنند. از طریق نرم افزار های آنلاین این اطلاعات به محل شرکت ارسال میگردند. همکاران ما در آجر روآجر این اطلاعات را در لحظه از طرق مختلف بررسی و صحت سنجی می کنند. و پس از تایید نهایی بر روی وب سایت آجر رو آجر بارگزاری می نمایند. صبر کنید، نکات مهمتری راجع به بانک اطلاعات ساختمان مانده که حتما مطالعه بفرمایید.

خوب، این بانک اطلاعات که گفته شد، شامل چه اطلاعاتی است؟ به چه دردی میخورد؟

مشاوره میخواهید؟

هر اطلاعاتی که شما برای فروش محصول و خدمات خود به مشتری نیاز داشته باشید داخل این بانک اطلاعاتی برای شما گردآوری شده است. آدرس پروژه ساختمانی، متراژ، تعداد طبقات و واحد، نوع سازه ساختمانی، نام کارفرما و سازنده و اطلاعات تماس و مهمتر از همه، مرحله ساختی که پروژه در آن قرار گرفته است. اینن اطلاعات به تیم فروش شما کمک میکند تا بهینه وقت خود را برای سرنخ های فروشی قرار دهند که احتمال خریدشان از شما بالا است. چگونه؟؟؟

شاید به فکرتان رسیده باشد که از بانک شماره سازندگان ساختمانی استفاده کنید. و یا اینکه قبلا ازین شماره ها استفاده کرده باشید، که در اینصورت متوجه شده اید که اصلا بازخورد مناسبی برایتان نداشته است. چرا؟ چون این شماره ها اکثرا اشتباه بوده و یااگر شخص سازنده باشد یا دیگر پروژه ساختمانی ندارد و یا اینکه اگر هم داشته باشد با چه درصد احتمالی در مرحله ای از ساخت قرار دارد تا به محصولات شما نیاز داشته باشد؟ قطعا احتمالی نزدیک به صفر. پس استفاده از بانک شماره تلفن فقط وقت و هزینه شما را تلف می کند.

اما وقتی شما از بانک اطلاعات ساختمان آجررو آجر استفاده می کنید، میتوانید از میان اطلاعات به سراغ مراحلی از ساخت بروید که مطمئن هستید الان به محصول و خدمات شما نیاز دارند. میتوانید مطمئن شوید که شماره تماس قرارداده شده درست است. چون تیم آجر رو آجر مستمرا این اطلاعات را بروزرسانی نموده و اطلاعات صحیح را برای شما قرار میدهد. حتی میتوانید از میان پروژه ها آنهایی که در محدوده کاری مد نظرتان هست را جستجو کنید. بانک اطلاعات ساختمان مستمرا تصاویر از مراحل ساخت برای شما قرار میدهد تا شما دید بهتری نسبت به سرنخ فروش خود داشته باشید. پس شما به کمک اشتراک بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر تمام بازار هدف خود را زیر دست خواهید داشت. و انرژی هزینه و وقت خود را فقط برای سرنخ هایی میگذارید که احتمال فروش برایشان بالا است.

بانک اطلاعات ساختمان آجررو آجر در کنار این اطلاعات خدمات جانبی رایگان بسیاری نیز دارد که شما و مجموعه تان را برای فروش بیشتر همراهی نماید. در ادامه با این خدمات رایگان بیشتر آشنا شوید.

پنل کاربری ساده و کاربری به شما کمک میکند تا به راحتی از این اطلاعات بهره برداری کنید. فیلتر های مختلف و کاربردی که به شما کنم میکند تا به پروژه های مدنظر خود برسید. فیلترهایی نظیر منطقه، مرحله ساخت، آدرس، نوع سازه، متراژ و ….

پنل پیامکی رایگان آجر رو آجر برای تبلیغات پیامکی شما طراحی شده است تا بتوانید برای سازندگان ساختمانی پیامک تبلیغاتی انبوه ارسال کنید. پنل مدیریت ارتباط با مشتری برای ساماندهی مراودات شما با مشتریانتان طراحی شده است. تا بتوانید هرچه بهتر مشتریان خود را پیگیری کنید و کسی از قلم نیافتد. شما قابلیت پرینت اطلاعات را دارید تا بتوانید بر روی کاغذ هم این اطلاعات را داشته باشید. مثلا این اطلاعات را پرینت کنید و در اختیار بازاریابان حضوری خود قرار دهید.

کلی اطلاعات و امکانات رایگان دیگر برای بهره وری بیشتر و بهتر شما از بانک اطلاعات ساختمان آجر رو آجر در نظرگرفته شده است که میتوانید از آجر رو آجر بخواهید.

مکث نکنید و همین الان برای تهیه اشتراک بانک اطلاعات ساختمان اقدام نمایید. در همین زمانی که شما مشغول مطالعه این مقاله بودید همکاران و هم صنفی های شما مشغول پرزنت مشتریان بالقوه ای هستند از داخل بانک اطلاعات ساختمان بدست آورده اند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات