حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال رونمایی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | کوالکام

به نظر می‌رسد که تاریخ رونمایی Snapdragon 8 Gen 2 تقریبا تایید شده و ۲۴ شهریور باید شاهد رونمایی از آن باشیم. اسنپدراگون ۸ نسل ۲ تراشه پرچمدار موبایلی کوالکام است که اکثر پرچمدارهای اندرویدی سال ۲۰۲۳ را تامین خواهد کرد و حداقل در نیمه اول سال آینده، قوی‌ترین تراشه کوالکام است.

تاریخ رونمایی اسنپدراگون ۸ نسل ۲

کوالکام نسبت به روزهای عموما خلوت خود، امروز روز پرمشغله‌ای را پشت سر گذاشت. ابتدا چند ساعت پیش از آخرین نسل چیپ‌ست‌های خود برای گجت‌های پوشیدنی رونمایی کرد که شامل تراشه‌های Snapdragon W5 و W5+ می‌شد. حالا هم تاریخ برگزاری رویداد Snapdragon Summit را مشخص کرده است.

این رویداد سالانه همیشه در هاوایی برگزار می شود و امسال نیز همین گونه خواهد بود. با این حال، به طور کلی یک ماه دیرتر و در مهر ماه برگزار می شد اما در سال 2022 این رویداد سه روزه خواهد بود که برای ۲۴ تا ۲۶ شهریور برنامه ریزی شده است.

Snapdragon Summit

Snapdragon Summit

در اجلاس اسنپدراگون، کوالکام همیشه از جدیدترین و بهترین چیپست موبایل خود رونمایی می‌کند، بنابراین احتمالا در تاریخ مذکور شاهد اولین حضور رسمی اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهیم بود. البته، تراشه‌های بیشتری نیز می‌توانند در کنار آن عرضه شوند.

در حالی که کوالکام به طور خاص به دلیل انتقال اجلاس اسنپدراگون به شهریور ۱۴۰۱ اشاره نکرده است، اما احتمالاً ارتباطی با بازار گوشی های هوشمند چینی دارد که جهش زیادی در فروش برای سال نو چینی دارد.

بنابراین، بسیاری از شرکت‌های چینی می‌خواهند بتوانند دستگاه‌های برتر جدید خود را قبل از این جشنواره عرضه کنند و اعلام زودهنگام تراشه‌ای که آنها را نیرو می‌دهد، قطعاً به فروش کمک می‌کند.

نظر شما چیست؟ منتظر اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

میشه 24 آبان نه شهریور
سوتی ندید
November 15 میشه آبان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)