حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی شرکت فرآذر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

مواد اولیه که در هر صنعتی استفاده می‌شوند، دارای اهمیت فراوانی برای آن صنعت هستند. این که کیفیت آن‌ها بالا بوده و از نمونه‌های اصل باشند، فعالیت آن صنعت به خصوص را مستقیماً تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ به همین دلیل است که شرکت‌های سازنده و یا وارد کننده این مواد اولیه، نقش بسیار پررنگی را در صنایع بازی می‌کنند.

آن چه در این مقاله برآنیم، معرفی شرکتی است که وارد کننده مهم‌ترین محصولات موردنیاز در صنایع مختلف، از ساختمان سازی گرفته تا صنایع مربوط به پلیمرها و همچنین صنایع پیشگیرنده حریق، است. شرکت فرآذر، نامی است درخشان در این زمینه که تمامی محصولات اولیه در صنایع ذکر شده در بالا را با بالاترین کیفیت در کشور وارد می‌کند؛ در ادامه به معرفی بیشتر فعالیت‌های این شرکت می‌پردازیم.

 

چرا باید شرکت فرآذر را انتخاب کنید؟

همان طور که در بالا ذکر کردیم، مواد اولیه برای صنایع مختلف از اهمیت خیلی بالایی برخوردار هستند. شرکت فرآذر با توجه به نیروهای متخصص و دانش بالایی که در زمینه صنایع مختلف در طول سالیان دراز کسب نموده، مهارت بالایی در تشخیص و تهیه بهترین متریال و مواد صنعتی روز را از کشورهای مختلف داشته و در این زمینه تجارب بالایی را کسب کرده است. شرکت نیک گستران فرآذر، بین شما و صنعتی که در آن مشغول هستید با بهترین مواد اولیه در سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده و باعث شده است تا آن مواد اولیه به راحتی در دسترس شما قرار بگیرند. در ادامه به معرفی بیشتر این شرکت و محصولاتی که ارائه می‌دهد، می‌پردازیم.

نوارهای نسوز، عایق‌هایی مقاوم

یکی از محصولاتی که به شدت برای صنایع مختلف ضروری محسوب می‌شود، نوارهای نسوز هستند که شرکت نیک گستران فرآذر، ید طولایی در وارد کردن این محصولات مهم دارد. این نوارهای نسوز از ترکیبات مختلفی ساخته شده و مواد سازنده آن‌ها بستگی به صنعتی دارد که قرار است از این نوارها استفاده کند. واردات نوارهای نسوز و مشتقات آن‌ها یکی از خدماتی است که توسط فرآذر انجام می‌شود.

پلیمرهای صنعتی، نیاز هر صنعت!

بر همگان واضح است که صنعت پلیمر و کاربردهای آن نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شرکت فرآذر تأمین کننده انواع پلیمرهای صنعتی به صورت نیمه شکل یافته نیز به حساب می‌آید. ورق و میلگرد در انواع مختلف، ورق پلی اتیلن و همچنین پلی آمید نیز از دیگر محصولات موجود در این شرکت هستند. این پلیمرها در صنعت‌های متنوعی از جمله، پلاستیک سازی، الیاف مصنوعی، چسب و یا پوشش‌های سطح، کاربردهای فراوانی دارند.

فیبر نسوز، مهم‌ترین عایق حرارتی

از دیگر محصولات نسوز و ضد حریق که توسط شرکت نیک گستران فرآذر تأمین شده و به دست مصرف کننده در صنایع مختلف می‌رسد، فیبر نسوز است. در صنایعی که با درجه حرارت‌های خیلی بالایی سر و کار دارند، این فیبرها به عنوان بهترین عایق‌های حرارتی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. مقاومت بسیار زیاد در برابر خوردگی و حرارت موجب شده است که در صنعت، انواع فیبرهای نسوز، کاربردهای زیادی داشته و متقاضیان فراوانی داشته باشد. در فرآذر می‌توان انواع این فیبرها را با بالاترین کیفیت ممکن یافت.

میکا، ماده معدنی با ارزش

میکا یک ماده معدنی با ارزش بوده که از کانی‌های سنگ‌ها به دست می‌آید و مقاومت حرارتی و الکتریکی بالایی که دارد، باعث شده است کاربرد آن در صنعت بسیار بالا بوده و در مواردی که عایق بندی‌های حرارتی و الکتریکی نیاز است، از این ماده معدنی استفاده‌های فراوانی می‌شود. از دیگر خدماتی که توسط شرکت فرآذر به مشتریان ارائه می‌شود، واردات همین میکا و مشتقات آن است. بدین ترتیب، یکی دیگر از مهم‌ترین مواد اولیه صنایع مختلف، توسط این شرکت تهیه و تأمین می‌شود.

 

محصولات ارائه شده به مشتریان توسط شرکت نیک گستران فرآذر

حال که با گوشه‌ای از خدمات مربوط به صنایع مختلف، ارائه شده در شرکت فرآذر آشنا شدید، وقت آن است تا پاره‌ای توضیحات را در رابطه با محصولاتی که توسط این شرکت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند، با شما در میان بگذاریم. در ادامه تعدادی از این محصولات را برای شما نام می‌بریم:

محصولات ارائه شده توسط شرکت فرآذر
1-پارچه نسوز8-پارچه فایبر گلاس
2-پارچه سیلیکا9-نوار نسوز
3-نوار فایبر گلاس10-طناب نسوز
4-طناب فایبرگلاس11-ورق میکا
5-میکا رولی12-طلق میکا
6-پتو سرامیکی13-کاغذ سرامیکی
7-برد سرامیکی14-ورق، میلگرد و لوله تفلون

 

لازم به ذکر است که به طور کلی محصولات در شرکت فرآذر به چهار دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند که عبارتند از:

  • • محصولات سرامیکی
  • • پلیمرهای صنعتی
  • • میکا
  • • منسوجات نسوز

همکاری فرآذر با دیگر شرکت‌ها

همان طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، شرکت فرآذر، در زمینه واردات مواد و متریال اولیه صنایع مختلف تجربه‌ای بسیار داشته و این تجربه را مدیون همکاری و ارتباطی است که با دیگر شرکت‌های معتبر و بزرگ دنیا دارد. فرآذر با شرکت‌هایی بزرگ در کشورهای آلمان، روسیه و چین در مبادلات بوده و محصولات خود را مستقیماً از با کیفیت‌ترین کالاهای این شرکت‌ها، وارد کشور می‌کند. ماحصل این همکاری و تجربه ارزشمند این است که هم اکنون شما می‌توانید شرکت نیک گستران فرآذر مانا را به عنوان محلی امن و معتبر برای مشاوره فروش مواد اولیه صنایع مختلف در نظر بگیرید.

 

ارتباط با شرکت نیک گستران فرآذر مانا

حال که با خدمات و محصولات ارائه دهنده توسط شرکت فرآذر آشنا شدید، شاید به دنبال راه‌های ارتباطی با این شرکت باشید. این شرکت دارای یک شعبه در شهر تهران است که از طریق ورود به وبسایت فرآذر می‌توانید تلفن‌های تماس و همچنین آدرس شرکت برای مراجعه حضوری را پیدا کنید. به شما توصیه می‌کنیم برای کسب مشاوره در زمینه خرید مواد اولیه مربوط به صنایع مختلف، حتماً به متخصصین این شرکت مراجعه کرده و با کیفیت‌ترین محصولات را برای کارخانه‌جات خود فراهم کنید.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

آن چه در این جا بدان پرداختیم، معرفی شرکت فرآذر به عنوان وارد کننده و ارائه دهنده مواد اولیه صنایع و کارخانه‌جات بود. محصولات و خدمات ارائه شده توسط این شرکت را بررسی نمودیم و کاربرد پر اهمیتی که هر کدام از آن‌ها در صنایع مختلف دارند را برای شما عنوان کردیم. در نهایت نیز از راه‌های ارتباطی با این شرکت برای شما سخن گفتیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات