حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی سایت نیم بهاء جهت دانلود بازی های مسابقه ای کامپیوتر فشرده

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

سبک بازی های مسابقه ای همیشه از محبوبیت خوبی در میان گیمرها برخوردار بوده است که در این خصوص قصد داریم سایت خوبی را در زمینه دانلود بازی مسابقه ای برای کامپیوتر را معرفی نمائیم که پیشنهاد میشود تا انتهای این مطلب از سایت ترنجی باما همراه باشید. در ادامه قصد داریم 5 بازی برتر این سبک که در سایت پارسی دانلود به آن اشاره شده است را برای شما عزیزان معرفی کنیم پس باما همراه باشید.

بهترین بازی های مسابقه ای 2022

در میان بازی های سال 2022 سبک مسابقه ای بدنیست بدانید که موارد خوبی عرضه شده اند که در این خصوص میتوانید به موارد هیجان انگیزی دسترسی داشته باشید که با استفاده از آنها میتوانید برای ساعات طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم مراحلی شوید که برایتان درنظر گرفته شده است. پیشنهاد میشود نظر خودرا در این خصوص باما در میان بگذارید.

بهترین بازی مسابقه ای گرافیکی 2022

سبک مسابقه ای از ابتدای عرضه بازی ها بدلیل هیجانات خوبی که در اختیار داشت توانست به محبوبیت خوبی برسد که در این زمینه بازی Forza Horizon 5 را میتوان یکی از گرافیکی ترین بازی های 2022 در سبک مسابقه ای دانست. در این خصوص بدنیست بدانید که این بازی محصول شرکت ایکس باکس بوده است که هزینه گزافی برای ساخت آن درنظر گرفته شد که به محض انتشار توانست تمامی هزینه های پرداخت شده برای ساخت بازی را تنها در طول چند روز برگرداند که این مورد بازگو کننده سطح بالای بازی بوده است. ماموریت های هیجان انگیز در کنار خط داستانی عالی به شما این اجازه را میدهد تا بتوانید در چالش های متنوعی حضور پیدا کنید که در این خصوص میتوانید برای ساعات طولانی سرگرم بازی شوید. گیم پلی عالی در کنار طراحی زیبا سبب شده است تا از بازی Forza Horizon 5 در زمینه های بسیاری یاد شود که در طول مراحل آن میتوانید به دنبال ماجراجویی های مختلفی باشید. اگر از دوست داران بازی های کاوشگری و ماجرایی هستید پیشنهاد میشود باما جهت دانلود بازی ماجراجویی برای کامپیوتر همراه باشید که در این سبک به بازی های بسیار خوبی اشاره شده که نباید آنها را ساده از دست داد.

بازی کامپیوتر مسابقه ای 2022

با خواندن توضیحات بازی فوق شاید این سوال نیز به ذهن شما خطور کند که آیا Forza Horizon 6 نیز ساخته خواهد شد یا خیر. در پاسخ به این سوال باید بدانید که شرکت XBOX بعد از انتشار پک و DLC های نسخه 5 خبر ساخت نسخه ششم بازی را رسمی نمود که در این بین زمان عرضه بازی بطور رسمی مشخص نبوده است که اگر بدنبال این بازی فوق العاده هستید پیشنهاد میشود در گوگل عبارت “دانلود بازی Forza Horizon 6 پارسی دانلود” را سرچ بزنید تا صفحه اطلاعات مربوط به این بازی برای شما نمایش داده شود. با توجه به اخبار این بازی میتوان گفت که قرار است نسل جدیدی از طراحی و ویژگی های مسابقه ای وارد بازی های کامپیوتری شود که اگر از دوست داران بازی های مسابقه ای هستید پیشنهاد میشود از اطلاعاتی که در خصوص این بازی مطرح شده است چشم پوشی نکنید که بی شک موارد مهمی را از دست خواهید داد. بازی فورزا هورایزن 6 طبق اطلاعات بدست آمده قرار است در سال 2023 عرضه شود که با این اوصاف میتوان گفت که شرکت سازنده زمان کافی برای پیاده سازی بخش های بیشتر را خواهد داشت که جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی پیشنهاد میشود باما در نظرات همراه باشید.

گرافیکی ترین بازی مسابقه ای سال 2022

در میان معرفی بازی های مسابقه ای باید بدانیست که محصول جدید بازی فرمول یک که بانام F1 Manager 2022 عرضه شده است از ویژگی های خوبی برخوردار بوده که این مورد سبب شده است تا گیم پلی هیجان انگیز و کاملا رقابت پسندی در بازی شکل بگیرد که دراین اساس میتوانید برای ساعات طولانی در بازی حضور داشته باشید و سرگرم مراحلی شوید که برایتان درنظر گرفته شده است. با استفاده از آیتم های موجود در بخش گاراژ بازی میتوانید ماشین خودرا به صورت سفارشی سازی تبدیل کنید که خرید و فروش تجهیزات خودرو نیازمند صرف هزینه خواهد بود. با پیروزی در مسابقات میتوانید به پاداش های مختلفی دست پیدا کنید که در این زمینه یکسری تورنومتر های فرعی نیز در بازی وجود دارد که با حضور در آنها میتوانید مهارت های خود در این بازی را ارتقاء دهید و بدنبال دریافت هزینه هایی باشید که برای فرد برنده درنظر گرفته شده است. سطح دشواری مراحل در این بازی به حدی بالا است که میتواند شمارا با چالش های بسیاری مواجه کند که در این خصوص اگر فکر میکنید که مهارت بالایی در اختیار دارید و بطور کامل روی ماشین های فرمول یک مسلط هستید پیشنهاد میشود در ادامه این بازی را از دست ندهید. نسخه فشرده و کامل این بازی در سایت پارسی دانلود موجود است که به نوعی میتوان آنرا در سبک بازی های نقش افرینی قرار داد زیرا روند بازی براساس تصمیمات شما پیش خواهد رفت که اگر از دوست داران بازی های نقش آفرینی هستید پیشنهاد میشود جهت دانلود بازی نقش آفرینی برای کامپیوتر باما همراه باشید.

استرس و هیجان در بازی های ماشین سواری

اگر جزو گیمرهایی باشید که از اخبار بازی های کرک شده اطلاعاتی ندارید بی شک با شنیدن نام DIRT 5 این سوال در ذهن شما بوجود خواهد آمد که آیا این بازی کرک شده است ؟ اگر جزو افرادی هستید که در مورد این بازی اطلاعات کافی ندارید باید بدانید که از زمان عرضه تا کرک بازی نزدیک به یکسال گذشته بود که گروه Razor1911 توانست نسخه آفلاین این بازی را عرضه کند که در این میان میتوانید بدون نیاز به اینترنت بازی دیرت 5 را اجرا کنید که در این خصوص محدودیتی نخواهید داشت. این بازی مسابقه ای کامپیوتر در سبک بازی های ماشین سواری حرفه ای فعالیت داشته که نسخه های مختلفی از این بازی انتشار یافته است. طراحی مثال زدنی و وجود سیستم های شبیه سازی شده این اجازه را به شما میدهد تا بتوانید در یک بازی ایده آل و کاملا دوست داشتنی حضور داشته باشید که ویژگی های بالای بازی توان سرگرم نمودن شما برای ساعات طولانی را خواهند داشت. بطور کلی طراحی عالی و صداگذاری دوست داشتنی DIRT 5 است که میتواند شمارا برای ساعات مختلف سرگرم کند که پیشنهاد میشود در ادامه مقاله معرفی سایت نیم بهاء جهت دانلود بازی های مسابقه ای کامپیوتر فشرده باما همراه باشید.

بازی های مسابقه ای پارسی دانلود

وبسایت پارسی دی ال همیشه سعی میکند تا بازی های جدید در سبک های مختلف را در اختیار کاربران خود قرار دهد که بازی های مسابقه ای یکی از محبوب ترین ها در این خصوص بوده اند که در این بخش میتوانید به گزینه های مختلفی دسترسی داشته باشید. یکی از بازی های محبوب این سبک که تقریبا همگی با مجموعه آن آشنا هستید Need for Speed: Unbound بوده است که این نسخه از بازی را میتوان جدید ترین محصول EA از مجموعه بازی های نید فور اسپید دانست که قرار است در سال 2022 عرضه شود. این بازی به نسبت کارنامه درخشان خود قرار است با ویژگی های بسیاری همراه باشد که بی شک میتواند شمارا با نسل جدیدی از بازی های مسابقه ای برای کامپیوتر آشنا کند. سری جدید از مجموعه بازی‌های Need for Speed یا همان Need for Speed 2022 قرار است Unbound نام داشته باشد که طبق اطلاعات بدست آمده زمان انتشار بازی در سال جاری رخ خواهد داد. نظر شما در مورد این بازی چیست ؟ ایا میتواند به محبوبیت نسخه های قدیم خود مانند نید فور اسپید برسد یا خیر ؟ در نظرات باما همراه باشید.

سخن پایانی

در این مقاله 5 بازی برتر مسابقه ای که بی شک از بهترین های سال 2022 خواهند بود معرفی شد که میتوانید نظر خودرا در مورد این بازی باما در میان بگذارید. نظرات شما در تولید و بررسی مطالب این چنینی تاثیرگذار است که پیشنهاد میشود باما در ادامه همراه باشید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات