حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شهروند کویتی پس از باز کردن جعبه یک گوشی 1300 دلاری سامسونگ به جای گوشی هوشمند با یک نامه عذرخواهی مواجه شد!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

یک شهروند کویتی که گوشی هوشمندی را از یک وب سایت به عنوان هدیه برای همسر خود خریداری کرده بود به جای گوشی هوشمند نامه عذرخواهی دریافت کرد. او از نامه عذرخواهی عجیبی که به جای دستگاه 1300 دلاری سامسونگ که قرار بود پس از پرداخت هزینه آن را در داخل جعبه تلفن پیدا کند، شگفت زده شده است! در ترنجی ماجرای کامل را بخوانيد.

حساب های خبری کویت جزئیات این حادثه را در مقیاس وسیع منتشر کرده‌اند. با اشاره به اینکه شهروندی پس از اینکه تصمیم به خرید یک گوشی هوشمند به عنوان هدیه برای همسرش گرفت، قربانی کلاهبرداری شد. همسر او پس از دریافت جعبه و بازکردن آن و نبود گوشی هوشمند، کاغذی یافت که نامه عذرخواهی از طرف فروشنده بود.

به گزارش منبع، این حادثه پس از آن آغاز شد که این شهروند کویتی تصمیم گرفت برای همسرش یک گوشی هوشمند پرچمدار گلکسی سامسونگ را از بازار آزاد به ارزش 400 دینار (1300 دلار) خریداری کند و آن را پس از اینکه قیمت دستگاه را به او داد، از زنی در استان هاوالی و منطقه سلمیه دریافت کند.

نامه عذرخواهی 1300 دلاری در جعبه گوشی هوشمند سامسونگ

نامه عذرخواهی 1300 دلاری در جعبه گوشی هوشمند سامسونگ

نامه عذرخواهی برای شهروند کویتی به جای گوشی هوشمند در جعبه تلفن هوشمند گلکسی به قیمت 1300 دلار

سرلشکر بازنشسته حمد‌الساری جزئیات این حادثه را فاش کرد. او گفت که این شهروند کویتی تحت یک فرآیند کلاهبرداری قرار گرفته است. زیرا پس از دریافت دستگاه تصمیم گرفت فوراً آن را باز نکند. به این دلیل که می‌خواست آن را به عنوان هدیه به همسرش تقدیم کند. اما هنگامی که به خانه رسید و جعبه را باز کرد، تلفن را پیدا نکرد و نامه‌ای از خانم فروشنده پیدا کرد. این نامه شامل عذرخواهی برای گرفتن پول به دلیل نیاز مالی او بود.

ژنرال سریعاً واکنش نشان می‌دهد که شهروند کویتی با همان شماره افرادی که تلفن را از آنجا دریافت کرده تماس بگیرد. اما آن شماره بعد از عملیات کلاهبرداری خاموش است.

واکنش کاربران با این حادثه و تقلبی که شهروند کویتی قربانی آن شد، نیز دیدنی بود. برخی وبسایت فروش را مقصر می‌دانستند که این شهروند به سایت های نامعتبر برای انجام خرید مراجعه کرد و او را در برابر فرآیند کلاهبرداری آسیب پذیر کرد. آنها اشاره کردند که بهتر است مستقیم از بازار یا وب سایت های معتبر خرید کرد. اما برخی خاطرنشان کردند که مشکل از سایت نیست، بلکه مشکل از خود شهروند است. همانطور که هنگام دریافت جعبه باید دستگاه را چک می‌کرد.

یادتان می‌آید در ترنجی برای شما نوشتیم که کاربری با سفارش آیفون ۱۳ پرو مکس، یک قالب صابون 1 دلاری دریافت کرد؟! می‌توانید به آن خبر نیز نگاهی بیاندازید.

 

به نظر شما مشکل از خود شهروند بوده یا وبسایت فروش؟ من که می‌گویم خود شهروند کویتی! زیرا از این موارد زیاد است و خود شهروندان باید آگاهی و هوشیاری خود را بالا ببرند. البته که مراجع قانونی نیز باید هوشیار باشند. دیدگاه شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری