حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کلاهبرداری اینترنتی به بهانه کمک به سیل زندگان گلستان

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی

رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان اینکه متأسفانه شاهد سوءاستفاده برخی افراد از سیل رخ داده در استان گلستان هستیم، در خصوص کلاهبرداری‌های اینترنتی به بهانه کمک به سیل‌زدگان هشدار داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره کلاهبرداری اینترنتی به بهانه کمک به سیل زندگان گلستان صحبت کنیم.

کلاهبرداری‌های اینترنتی به بهانه کمک به سیل‌زدگان گلستان

سرهنگ دوم رامین پاشایی ضمن عرض همدردی با هم‌وطنان سیل‌زده در استان گلستان و شهرهای شمالی کشور با بیان اینکه متأسفانه شاهد سو استفاده برخی افراد از سیل رخ داده در استان گلستان هستیم، در خصوص کلاهبرداری‌های اینترنتی به بهانه کمک به سیل‌زدگان دراستان گلستان هشدار داد.

رئیس اداره اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: با توجه به اینکه افراد سودجو و کلاهبردار سعی دارند از هر فرصت و پیشامدی سوءاستفاده کرده و با اغفال هموطنان عزیز اهداف مجرمانه و سودجویانه خود را عملی کنند، لذا با حادثه پیش آمده سیل استان گلستان در روزهای اخیر به دنبال سو استفاده از احساسات انسان دوستانه شهروندان هستند.

سرهنگ دوم رامین پاشایی در ادامه افزود: متأسفانه برخی از مجرمان سایبری از حسن نیت هموطنان سو استفاده کرده و با راه اندازی گروه و کانال‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی به دنبال جمع آوری کمک‌های نقدی هستند.

وی ادامه داد: از هم‌وطنان درخواست می‌شود کمک‌های خود را از طریق سایت‌های معتبر، نهادهای رسمی و حساب‌های بانکی معتبر که از طریق رسانه‌های عمومی از قبیل صداوسیما و رسانه‌های کثیرالانتشار اعلام می‌شود واریز کنند و به‌هیچ‌عنوان وجهی را در راستای این دست تبلیغات که منشأ آن مشخص نیست به‌حساب کسی واریز نکنند.

وی از کلیه هم‌وطنان درخواست کرد در صورت مواجه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir لینک مرکز امداد و فوریت‌های سایبری با همکاران ما در پلیس فتا درمیان گذاشته و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

شما چطور به سیل زدگان گلستان کمک کرده اید؟ فکر می کنید این پویش های امدادرسانی نباید زیر یک چتر هماهنگ باشند تا بهترین خروجی را بدهند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aliti

سلام.من بچه گرگانم.حقیقتش توی چندتا فلکه و خروجی گرگان ب آق قلا ایستگاهی نزده بودند ک مردم بتونن کمکی کنن!
خجالت اوره،ولی چون میگفتن نون لازم دارن فقط تونستم 25تا نون با ماشینی ک نون میبرد براشون اضافه کنم!بیکارم و در این حد ازم بر اومد.بازم فردا فقط اگه همین کار رو بتونم تکرار کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)