حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمای خرید و استفاده از حساب پرفکت مانی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت اینترنتی مبتنی بر ارزهای الکترونیکی است. به کمک پرفکت مانی می‌توانید پرداخت‌های اینترنتی و برون مرزی خود را انجام دهید، از سایت‌های خارجی خرید کنید، درآمدهای ارزی خود را دریافت کنید و به‌طور کلی، هر تراکنش مالی که مبدأ یا مقصد آن در کشور خودتان نیست را به‌راحتی انجام دهید.

با وجود تحریم‌های سنگین و از کار افتادن سرویس‌هایی نظیر پی پال، ویزا و مسترکارت، هنوز هم شرکت‌ها و سازوکارهای ایمن و قابل اعتمادی وجود دارند که می‌توان از داخل ایران با آن‌ها کار کرد. یکی از این سرویس‌ها، پرفکت مانی است. در این مطلب می‌خواهیم در مورد نحوه خرید با پرفکت مانی صحبت کنیم. اگر در مورد پروسه خرید با پرفکت مانی کنجکاو هستید، تا انتها با ما همراه باشید.

پرفکت ‌مانی چیست و چگونه کار می‌کند؟

پرفکت مانی (Perfect Money) یک شرکت جهانی است که شعبه مرکزی آن در کشور پاناما قرار دارد. این شرکت بستر ایمنی را برای خدمات دریافت و پرداخت ارز از طریق اینترنت برای تراکنش‌های درون ‌مرزی و برون ‌مرزی ایجاد می‌کند.

پرفکت مانی که در سال ۲۰۰۷ تأسیس شد، هدف خود را ایجاد و پایه‌ریزی یک سیستم پرداخت و یک پلتفرم بی‌عیب و نقص برای پرداخت‌های آنلاین قرار داد و هم‌اکنون رقابت زیادی با وب مانی دارد. وب مانی هم درست مانند پرفکت مانی، امکان ارسال و دریافت پول و ذخیره دارایی به‌صورت آنلاین را فراهم می‌آورد. با خرید وب مانی هم کاربران می‌توانند تراکنش‌های مالی خود را به‌صورت آنلاین انجام دهند.

حساب هر کاربر دارای قابلیت چند ارزی است و به چهار حساب ارزی مختلف، به شرح زیر تقسیم می‌شود:

  • • دلار آمریکا
  • • یورو
  • • طلا
  • • بیت کوین

برای مثال، زمانی که قصد خرید یک محصول از سایت آمازون (یا هر سایت و فروشنده دیگری که خرید با پرفکت مانی را پشتیبانی می‌کند) از داخل کشور ایران را دارید، کیف پول پرفکت مانی خود را به کمک صرافی‌های آنلاینی مانند نوین پرداخت، شارژ کرده و به‌راحتی خرید خود را از سایت مورد نظر انجام می‌دهید. خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت یکی از شرکت‌های داخلی است که امکان فعالیت و خرید با پرفکت مانی از داخل ایران را برای شما فراهم می‌کند.

امکانات پرفکت ‌مانی

امکانات خرید با پرفکت مانی و افتتاح حساب در پرفکت مانی به شرح زیر است:

  • • امکان انتقال پول و ارز بین کاربران و شرکت‌ها در سرتاسر جهان؛
  • • امکان ایجاد یک درگاه پرداخت در وب‌سایت توسط مدیران سایت؛
  • • امکان پرداخت اینترنتی و خریدهای آنلاین برون ‌مرزی؛
  • • امکان خرید و فعالیت با ارز‌های رایج و مورد معامله بیت کوین، دلار و یورو و همچنین طلا؛
  • • درخواست و دریافت وام در داخل سیستم؛
  • • امکان کسب درآمدهای اضافی با شرکت در برنامه‌های مشارکتی؛
  • • ذخیره امن پول‌ها روی حساب‌های الکترونیکی و دریافت سود ماهانه؛
  • • امکان خرید و فروش بیت کوین.

امنیت پرفکت مانی

یکی از دلایل افزایش تمایل کاربران به خرید با پرفکت مانی، امنیت بسیار بالای این سیستم است. در این شبکه پرداخت و انتقال پول الکترونیکی، از سه روش مختلف برای استفاده ایمن از سیستم توسط کاربران استفاده می‌شود که هدف هر ۳ روش، ایجاد بستری برای جلوگیری از هک شدن سایت و سرقت اطلاعات شخصی کاربران است. تمام تنظیمات امنیتی حساب‌ها و اکانت‌ها از داخل حساب کاربری مدیریت می‌شود و هر کاربر می‌تواند تنظیمات امنیتی دلخواه را در سطح مورد نیاز تنظیم کند.

بررسی هویت

پرفکت مانی برای افزایش امنیت اکانت شما از قابلیت بررسی هویت استفاده می‌کند. اگر سایت متوجه شود که شخصی در تلاش است از یک کامپیوتر دیگر وارد یک حساب کاربری شما شود، ابتدا یک کد تأیید به ‌آدرس ایمیلی که قبلاً توسط خود شخص ثبت شده، ارسال می‌کند. این قابلیت مانع از تلاش افراد دیگر برای ورود به حساب شخصی فرد دیگر می‌شود.

احراز هویت کاربر

با استفاده از این قابلیت هنگام انجام تراکنش‌ها، ‌ایمیلی با پین تأیید از سایت دریافت خواهید کرد.

ارسال پیامک

این سرویس به شما کمک می‌کند تا با شماره موبایل خود به حساب کاربری خود متصل شوید. پرفکت مانی یک کد تأیید برای شما ارسال می‌کند. این قابلیت از دسترسی غیرمجاز به حساب‌های کاربران جلوگیری می‌کند.

نحوه خرید و استفاده از حساب پرفکت مانی

برای استفاده از این سیستم و خرید با پرفکت مانی، ابتدا باید ثبت نام کرده و افتتاح حساب کنید. برای این کار مرورگر خود را باز کرده و آدرس سایت پرفکت مانی به نشانی Perfectmoney.is را جستجو کنید. پس از باز شدن سایت در کادر بالا و سمت راست، روی گزینه Signup  کلیک کنید تا وارد مراحل ثبت نام و افتتاح حساب شوید.

این وب‌سایت از زبان فارسی هم پشتیبانی می‌کند و می‌توانید ثبت نام خود را به زبان فارسی انجام دهید. پروسه ثبت نام و افتتاح حساب در این سیستم کاملاً رایگان (Free) است و تا پایان مرحله ثبت نام هیچ پرداختی نخواهید داشت. پس از کلیک‌کردن روی گزینه Signup صفحه‌ای تحت عنوان Create an Account برای شما باز خواهد شد. در این صفحه به ترتیب با فیلدهای زیر روبرو خواهید شد:

Account Name: یک نام کاربری دلخواه برای خود انتخاب کنید.

Full Name: نام و نام خانوادگی به همراه پسوند یا پیشوند نام خانوادگی خود را به‌صورت صحیح و کامل وارد کنید.

City: شهر محل زندگی خود را وارد کنید.

Address: آدرس محل سکونتی خود را به‌صورت صحیح و معتبر وارد کنید.

Country: کشور محل زندگی خود را انتخاب کنید.

Zip/Postal Code: زیپ کد مخفف عبارت Zone Improvement Plan (طرح رشد منطقه‌ای) است و معنی آن کد خدمات پستی الکترونیک است.

Email: آدرس ایمیل معتبر خود را وارد کنید.

Phone/Fax: شماره موبایلی را وارد کنید که مالکیت آن به نام خود شما است.

توجه کنید که تمام اطلاعات حقیقی خود را به‌درستی، صحیح و کامل وارد کنید تا در ادامه و هنگام لاگین‌کردن به حساب خود با مشکلات امنیتی و احراز هویت روبرو نشوید. در انتها تیک «قوانین اعلام شده در پرفکت مانی را مطالعه کردم» را زده و با کلیک روی دکمه Register مراحل ثبت نام خود را به اتمام برسانید.

با اتمام مراحل، یک ایمیل برای همین آدرسی که در فرم ثبت نام وارد کردید، ارسال خواهد شد. نام کاربری (Username) و کلمه عبور (Password) شما برای وارد شدن به حساب پرفکت مانی در این ایمیل به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. اکنون می‌توانید به صفحه اصلی برگشته و با کلیک روی Login، با استفاده از نام کاربری و گذرواژه خود وارد حساب‌تان شوید.

به کمک خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت می‌توانید با خیال راحت و به‌راحتی، در کمترین زمان ممکن حساب پرفکت مانی خود را افتتاح کنید، شارژ حساب پرفکت مانی خود را انجام دهید، ووچر پرفکت مانی بخرید و تراکنش‌های مدنظر خود را انجام دهید.

خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت

با استفاده از خدمات نوین پرداخت می‌توانید از حساب پرفکت مانی خود را شارژ کرده و از آن استفاده کنید:

شارژ حساب پرفکت مانی

برای خرید با پرفکت مانی باید حساب خود را شارژ کنید و برای شارژ حساب پرفکت مانی خود راه‌های مختلفی دارید؛ اما ساده‌ترین راه در ایران واریز ریال به حساب صرافی‌های آنلاین و سپس اعلام شماره حساب پرفکت مانی به صرافی است. صرافی آنلاین معادل ریال واریزی شما، حساب پرفکت مانی شما را شارژ می‌کند. با استفاده از خدمات پرداخت ارزی نوین پرداخت، به‌راحتی می‌توانید حساب پرفکت مانی خود را شارژ کنید.

ووچر پرفکت ‌مانی

یکی دیگر از روش‌های خرید با پرفکت مانی، خرید ووچر پرفکت مانی است. ووچر را می‌توان مانند یک کارت هدیه تصور کرد با این تفاوت که این کارت، فیزیکی نیست. روی هر ووچر پرفکت مانی یک شماره ۱۰ رقمی، یک کد فعال‌سازی ۱۶ رقمی، مقدار و تاریخ نوشته می‌شود. برای خرید با ووچر پرفکت مانی، فقط کافی است شماره ۱۰ رقمی و کد فعال‌سازی ۱۶ رقمی را داشته باشید. شما ووچرهای خود را در کمترین زمان ممکن و با مبلغی مناسب از نوین پرداخت خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مطلب در مورد خرید با پرفکت مانی و مزایای افتتاح حساب در پرفکت مانی صحبت کردیم. پرفکت مانی یک سیستم انقال پول و ارز بین‌المللی و آنلاین است که به کمک آن می‌توانید تراکنش‌های مالی خود را انجام دهید. از اینکه تا انتهای مطلب با ما همراه بودید، از شما متشکریم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید خرید با پرفکت مانی را انجام دهید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات