حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلیغات در اینستاگرام چطور به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

برای تبلیغات در اینستاگرام داشتن یک برنامه و استراتژی درست و کارآمد، مهم و حیاتی است. اگر تبلیغاتتان را اصولی و با استراتژی درست اجرایی کنید، بازده خوبی نیز دریافت خواهید کرد، اما انتخاب یک سناریوی دقیق و پیج‌های مناسب (صفحات اینستاگرامی) برای انجام تبلیغات، کار چندان ساده‌ای نیست. آژانس تبلیغات گاو بنفش به شما کمک می‌کند تا سناریو و استراتژی درستی برای انجام تبلیغات خود در اینستاگرام پیاده کنید.

تبلیغات گسترده اینستاگرام، یک روش کارآمد برای دیده شدن

امروزه رشد در شبکه‌های اجتماعی بدون انجام تبلیغات هدفمند و گسترده بسیار دشوار است. در واقع شما باید خودتان را با استفاده از تبلیغات به کاربرانی که در اینستاگرام فعال هستند، معرفی کنید. تبلیغات اینستاگرام بیش از آن که که فکرش را بکنید، به شما کمک خواهد کرد تا خود را در معرض دید کاربران زیادی قرار دهید.

در انجام تبلیغات گسترده اینستاگرام، چه نکاتی مهم هستند؟

برای این که بتوانید کاربران بیشتری را جذب کرده و تعداد دنبال کنندگانتان را افزایش دهید، باید به نکات بسیار مهی در انجام تبلیغات توجه کنید. معمولا تبلیغات در اینستاگرام از طریق پیج‌های بزرگ انجام می‌شود. از این رو باید دقت کنید که:

  1. ۱- کدام صفحه یا پیج، کاربرهای هدف شما را دارد؟
  2. ۲- نرخ تعامل (Engagement Rate) آن در چه حدی است؟
  3. ۳- آیا تبلیغات شما مناسب آن پیج است؟
  4. ۴- چه زمانی تبلیغ را منتشر کنند، کاربران بیشتری با شما آشنا خواهند شد؟
  5. و …

این 4 نکته و بسیاری نکات دیگر در این که چه رسانه‌ای را انتخاب کنید تا تبلیغاتتان در آن به نمایش درآید، بسیار مهم و حائز اهمیت هستند. بهتر است بدانید که انتخاب کردن صفحات و رسانه‌های مناسب اصلا کار ساده‌ای نیست و نیاز به تجربه و زمان زیادی دارد. برای جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه در شناسایی پیج‌های مرتبط، می‌توانید از آژانس تبلیغات گاو بنفش کمک بگیرید.

گاو بنفش چندین سال است که به صورت مستمر در حوزه تبلیغات گسترده اینستاگرام، تلگرام و … فعالیت دارد و بانک داده‌ای از پیج‌ها و رسانه‌های مناسب برای انجام تبلیغات ایجاد کرده است. در این بانک داده، تمامی پیج‌هایی که برای تبلیغات مناسب هستند، دسته بندی شده‌اند. بر اساس موضوع کسب و کار شما، پیج‌های مناسب جهت انجام تبلیغات انتخاب خواهد شد تا روند هماهنگی تا انتشار انجام پذیرد.

نکات مهم برای افزایش بازده تبلیغات در اینستاگرام:

علاوه بر این که باید پیج مناسبی را جهت انجام تبلیغات انتخاب کنید، باید برخی موارد دیگر را نیز رعایت نمایید تا تبلیغات گسترده در اینستاگرام شما بازدهی مناسب و ایده‌آلی داشته باشند. نکاتی مثل:

1- تعیین هدف برای انجام تبلیغات

برای این که بتوانید از تبلیغات بازده بالایی کسب کنید، باید یک هدف مشخص برای خود تعیین نمایید. مثلا:

  • • می‌خواهید صرفا دنبال کننده‌های بیشتری داشته باشید؟
  • • قصد دارید که محصول و خدمتتان را معرفی و بفروشید؟

2- انتخاب صفحات و رسانه‌های مناسب

برای این که تبلیغات شما در اینستاگرام کارآمد باشد، باید پیج‌هایی را برای منتشر کردن تبلیغتان انتخاب کنید که دنبال کنندگان فعالی داشته باشند، محصولات و خدمات شما را بخرند و کلا با محتوا و خدماتی که دارید، ارتباط برقرار کنند.

در گاو بنفش چندین هزار پیج مناسب برای تبلیغات در موضوعات مختلف دسته‌بندی و آرشیو شده است همین موضوع باعث خواهد شد تا تنها پیج‌های مناسب با هر موضوع انتخاب و در اولویت قرار داده شوند.

3- انتشار تبلیغات در زمان مناسب

شما باید تبلیغاتتان را زمانی منتشر کنید که کاربران بیشتری در اینستاگرام و پیج‌های انتخابی‌تان حضور دارند. پیگیری انتشار تبلیغات انبوه و گسترده در اینستاگرام نیز  واقع کار سختی است، اما گاو بنفش به راحتی این مشکل را حل کرده است؛ چون پیج‌های طرف قرارداد با آژانش تبلیغاتی گاو بنفش موظفند که تبلیغ را در ساعت مقرر شده منتشر کنند.

4- جذاب بودن محتوا و جلوه بصری تبلیغات

تبلیغات شما باید به حدی جذاب و کاربر پسند باشند که افراد را جذب کند. در غیر این صورت، هزینه‌ای که برای تبلیغات صرف کرده‌اید، از دستتان خواهد رفت.

آژانش تبلیغاتی گاو بنفش یک تیم کاربلد و متخصص در حوزه طراحی و کارهای گرافیکی و تدوینی دارد تا بنرها و ویدیوهای تبلیغاتی شما را به بهترین شکل طراحی و منتشر شوند تا کاربران بیشتری از این طریق جذب شود.

مطلب مرتبط پیشنهادی برای شما: تمام ویدیوهای اینستاگرام در قالب ریلز منتشر خواهد شد!

تاثیر تبلیغات سناریو محور در جذب مخاطب

برای اجرای کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام شما به یک سناریو مشخص با اهداف قابل دسترس نیاز دارید تا بتوانید مدیریت مناسبی روی کمپین تبلیغاتی خود داشته باشید. اجرایی ساختن یک کمپین سناریو محور در اینستاگرام نیازمند یک تیم کاربلد و حرفه‌ای است تا هزینه و سرمایه شما از بین نرود.

آژانس تبلیغاتی گاو بنفش یک کمپین سناریو محور در اینستاگرام برای شما راه‌اندازی می‌کند تا بتوانید به هدفتان برسید. در تعیین سناریو برای انجام تبلیغات، هدف شما در اولویت قرار می‌گیرد تا با کمترین هزینه به آن دست پیدا کنید.

اگر به دنبال افزایش فالوورهای کسب و کارتان در اینستاگرام هستید تا بتوانید از این طریق فروش محصولات و خدماتتان را بیشتر کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما نکات گفته شده را رعایت کنید تا به هدفی که دارید، برسید. آژانس تبلیغاتی گاو بنفش به شما کمک خواهد کرد تا با کم‌ترین هزینه، تعداد دنبال کنندگان‌تان را افزایش دهید.

برای مشاوره، تحلیل و اجرای تبلیغات در اینستاگرام، پیشنهاد می‌کنیم به سایت آژانس تبلیغات آنلاین گاو بنفش مراجعه بفرمایید:

https://gavebanafsh.com

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات