حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین برندهای یخچال و ساید بای ساید کدام است؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از مهم‌ترین وسایل آشپزخانه، انتخاب بهترین و مناسب‌ترین یخچال است. آیا بهترین برند یخچال فریزر موجود در بازار ایران را می‌شناسید؟ برندهای یخچال فریزر ایرانی بهترند یا خارجی؟ چه نوع یخچال فریزرهایی در حال تولید هستند؟

در این مقاله، قصد داریم به شما انواع یخچال فریزر و بهترین برند یخچال فریزرها را معرفی کنیم.

خرید بهترین یخچال یا ساید بای ساید

بهترین کار برای خرید یخچال فریزر یا ساید بای ساید، مراجعه به نمایندگی‌های هر برندی در شهر خودتان است. خوشبختانه این روزها در ایران بسیاری از برندهای خارجی و ایرانی دارای نمایندگی‌های معتبری در سراسر کشور هستند. به طور مثال با مراجعه به نمایندگی یخچال پروفایل، با خیالی آسوده می‌توانید خرید خود را انجام دهید. در این شرایط، هیچ‌گونه نگرانی بابت غیر اصل بودن کالا وجود نخواهید داشت.

انواع یخچال فریزر

با پیشرفت تکنولوژی، یخچال فریزرهای متنوعی را در بازار می‌بینیم که هر یک دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. در ادامه به انواع یخچال فریزر موجود در بازار ایران می‌پردازیم.

یخچال فریز با درب‌های بالا و پایین

همان‌طور از اسمش پیداست، این نوع یخچال فریزر دارای دو درب بالا و پایین است. معمولا درب بالا برای یخچال و درب پایین برای فریزر است ولی در برخی از برندها، این طراحی به طور برعکس انجام شده است.

یکی از ویژگی‌های مثبت این نوع یخچال، هم‌تراز بودن یخچال با چشم انسان است که در مواردی که یخچال در بالا قرار دارد، صدق می‌شود. در این نوع یخچال، شما به راحتی محصولات مورد نظر خود را در یخچال پیدا می‌کنید و نیازی به گشتن برای پیدا کردن آنها نیست.

یخچال فریزر دوقلو

یخچال فریزر دوقلو شباهت بالایی با یخچال فریزر ساید بای ساید دارد. در یخچال ساید بای ساید، شما صاحب یک یخچال و یک فریزر می‌شوید. ولی در یخچال فریزر دوقلو، شما صاحب دو یخچال و دو فریزر می‌شوید. نمایندگی ویرپول یکی از برندهایی است که در ایران یخچال فریزر دوقلو را به فروش می‌رسانند.

نکته‌ای که در خرید این مدل یخچال باید به آن دقت کنید، ابعاد یخچال شما است. یخچال فریزرهای دوقلو نسبت به یخچال‌های دیگر ابعاد بزرگ‌تری دارند و به همین دلیل به فضای بیشتری هم نیاز دارند. پس باید اندازه یخچال را با اندازه فضای آشپزخانه خود مقایسه کنید و از داشتن فضای موردنظر برای جای‌گذاری یخچال مطمئن شوید.

یخچال فریزر ساید بای ساید

این نوع یخچال نسبت به یخچال فریزر دوقلو اندازه کوچک‌تری دارد و البته، بیشتر اندازه به یخچال اختصاص داده شده است. از مزیت‌های این نوع یخچال می‌توان به مجهز بودن به آب‌سردکن و یخ‌ساز اتومات اشاره کرد. علاوه بر مزیت‌هایی که این نوع یخچال دارد، معایبی هم دارد. بزرگ‌ترین معایب یخچال فریزر ساید بای ساید، وزن بالای آن است که در هنگام اسباب‌کشی و جابه‌جایی، مشکل‌ساز می‌شود. یخچال فریزر ساید بای ساید فریجیدر از بهترین برندهای ساید بای ساید موجود در ایران است که می‌توانید با مراجعه به نمایندگی فریجیدر، یخچال خود را خریداری کنید. هم‎چنین در صورت خرابی یخچال فریجیدر، بهترین متخصصین تعمیر یخچال فریجیدر دستگاه شما را تعمیر می‌کنند.

یخچال فریزر با درب فرانسوی

یخچال فریزرهای درب فرانسوی نسبت به دیگر یخچال فریزرها قیمت نسبتا بالاتری دارند. این یخچال‌ها هم به نوعی طراحی جدیدی دارند و هم برندهای محدودی این نوع یخچال را تولید می‌کنند. به همین دلیل است که قیمت بالاتری دارند.

یخچال فریزر درب فرانسوی دارای دو درب یخچال در بالا هستند. ولی فریزر آنها که در پایین قرار دارد، به شکل یک یا دو کشو است. برندهای پروفایل و ویرپول از برندهایی هستند که یخچال فریزر درب فرانسوی تولید می‌کنند. نمایندگی ویرپول و نمایندگی یخچال پروفایل در ایران حضور دارند که می‌توانید از آنها خرید کنید.

بهترین برند یخچال فریزر و ساید بای ساید

برای خرید یخچال فریزر، ابتدا باید به بودجه و نیاز خود نگاه کنید. این روزها انواع برندهای خارجی و ایرانی یخچال فریزر را در ایران می‌بینید که یخچال‌های با کیفیتی را تولید می‌کنند. ولی از آن جایی که هر یک از این برندها قیمت متفاوتی دارند، انتخاب را سخت می‌کنند. توصیه ما این است که در هنگام خرید برندهای معتبرتر را انتخاب نمایید تا کمتر به تعمیر یخچال فریزر احتیاج پیدا کنید.

معمولا برندهایی خارجی و ایرانی که در میان مردم بیشتر شناخته شدند، قیمت بالاتری دارند؛ زیرا این برندها، تولیدات خود را در گذشته ثابت کردند و بسیاری از مردم آنها را به کیفیت و دوامشان می‌شناسند. یکی از این برندهای معروف در لوازم‌خانگی، سامسونگ است. می‌توان گفت که سامسونگ در تولیدات گذشته خود، کیفیت تولیداتش را ثابت کرده است.

علاوه بر موضوع قیمت، موارد نیاز هم در انتخاب بهترین برند یخچال مهم است. به طور مثال، شما در یک یخچال فریزر به دنبال چه چیزی هستید؟

برخی افراد به دنبال یک یخچال با فضای جادار هستند که یخچال فریزر ساید بای ساید برایشان مناسب است. برخی دیگر به دنبال فریزری بزرگ هستند که یخچال فریزر دوقلو برایشان مناسب است. برخی دیگر نیز به زیبایی ظاهری یک یخچال توجه می‌کنند که یخچال فریزر با درب فرانسوی برایشان انتخاب خوبی است.

در آخر

در این مقاله به معرفی و بررسی انواع مختلف یخچال پرداختیم. حال که با انواع یخچال فریزر آشنا شده‌اید، انتخاب دقیق‌تری خواهید داشت. امیدواریم با مطالعه این مقاله، در خرید بهترین یخچال فریزر به شما کمک کرده باشیم.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات