حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 22 در رنگ جدید بنفش را پیش از معرفی رسمی ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

از زمان عرضه رسمی گوشی‌های سری Galaxy S22 سامسونگ، حدود 6 ماهی است که می‌گذرد؛ اما کمپین بازاریابی این شرکت برای آخرین پرچمدار خود متوقف نشده است. طبق یک افشای جدید، گلکسی اس 22 ممکن است به‌زودی یک گزینه‌ی رنگ جدید با نام بنفش بورا (Bora Purple) را دریافت کند.

رنگ جدید بنفش گلکسی اس 22

به‌گزارش وب‌سایت sammobile، دو گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ یعنی Galaxy S22 و +Galaxy S22 ممکن است به‌زودی یک رنگ بنفش جدید دریافت کنند. همچنین گفته می‌شود که این رنگ‌بندی جدید ممکن است به‌صورت انحصاری تنها ازطریق وب‌سایت رسمی سامسونگ در دسترس باشد. بااین‌حال، این رنگ بنفش جدید، برخلاف رنگ صورتی مایل به بنفش که دارای قاب طلایی است، قاب و محفظه دوربین را نیز می‌پوشاند. این مورد با توجه به اینکه ماژول قاب و دوربین در سایر رنگ‌بندی خاص سری گلکسی S22 از رنگ‌های متفاوتی بهره می‌برند، بسیار قابل‌توجه است.

این رنگ بنفش یکنواخت جدید یادآور دستگاه‌های گلکسی نسخه BTS است که در گذشته عرضه شده بودند. بااین‌حال، بنابر گزارش‌ها، رنگ جدید «بورا بنفش» نامیده خواهد شد و به‌نظر نمی‌رسد ارتباط مستقیمی با گروه BTS داشته باشد.

رنگ جدید بنفش گلکسی اس 22

رنگ جدید بنفش گلکسی اس 22

این احتمال وجود دارد که سامسونگ قصد داشته باشد تا پایان هفته جاری، گزینه رنگی جدید Bora Purple را برای کل سری گلکسی اس 22 خود عرضه کند. بااین‌حال، جزئیات دقیق در دسترس بودن این رنگ هنوز مشخص نیست و باید دید که آیا Bora Purple Galaxy S22 به‌صورت جهانی نیز عرضه خواهد شد و یا تنها محدود به بازارهای منتخب است. همچنین مشخص نیست که آیا این رنگ فقط درانحصار وب‌سایت سامسونگ بوده یا می‌توان آن را از فروشگاه‌های فیزیکی این شرکت نیز تهیه کرد.

ناگفته نماند که نوع Bora Purple سری گلکسی S22 ازنظر سخت‌افزاری تفاوتی با مدل‌های دیگر نخواهند داشت. این دستگاه‌ها همگی دارای سخت‌افزار مشابهی خواهند بود، اما سامسونگ ممکن است رنگ‌بندی جدید را به انتخاب انواع حافظه‌های رم/ذخیره‌سازی محدود کند.

نظر شما پیرامون رنگ جدید بنفش سری گلکسی اس 22 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی