حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کارخانه تسلا آلمان به بزرگ‌ترین کارفرما صنعتی برلین تبدیل می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، خودرو، وسایل حمل‌و‌نقل

تسلا یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی در جهان است که توانست با ارائه یک نسخه بازتعریف شده از خودروهای برقی، اشتیاق مردم جهان را به استفاده از چنین محصولاتی افزایش دهد. اکنون بر اساس آخرین اخبار دریافتی، گویا کارخانه تسلا آلمان به بزرگ‌ترین کارفرما صنعتی برلین تبدیل می‌شود. با ترنجی همراه باشید.

کارخانه تسلا آلمان قدم‌های بزرگی در راه اهداف این شرکت خواهد گذاشت

به گزارش رسانه‌های آلمانی، Tagesspiegel، یعنی همان کارخانه آلمانی تسلا در حال حاضر بزرگ‌ترین کارفرمای صنعتی در برلین است. تسلا قصد دارد دستمزد کارمندان کارخانه را ۶ درصد افزایش دهد. به گفته INSIDEEVs، در چند ماه گذشته، کارخانه آلمانی تسلا بزرگ‌تر از گذشته شده است. این شرکت تاکنون حدود ۵۰۰۰ کارمند را استخدام کرده است.

کارخانه تسلا آلمان

زمانی که کارخانه در آینده به ظرفیت کامل برسد، تسلا انتظار دارد که این کارخانه حدود ۱۲.۰۰۰ کارگر و کارمند داشته باشد. اگرچه این کارخانه در ماه مارس امسال افتتاح شد، اما در حال حاضر حدود ۱۰۰۰ خودرو در هفته تولید می‌کند. در همین حال، INSIDEEVs تخمین می‌زند که این کارخانه تا پایان سال قادر به تولید حدود ۳۰۰۰ وسیله نقلیه در هفته خواهد بود.

کارخانه تسلا برلین در آینده مدل ۳ را تولید خواهد کرد

زمانی که تسلا میلیاردها دلار برای ساخت این کارخانه سرمایه گذاری کرد، تخمین زد که ظرفیت نهایی تولید سالانه آن به ۵۰۰.۰۰۰ خودرو می‌رسد. با این حال، این شرکت هفته آینده کارخانه را به مدت ۱۰ روز تعطیل خواهد کرد تا این کارخانه مهم را ارتقا دهد و سیستم شیفت کاری را ایجاد کند. در حال حاضر کارخانه آلمانی تسلا فقط مدل Y را تولید می‌کند.

این شرکت برنامه‌هایی برای این کارخانه در جهت تولید مدل ۳ نیز برای آینده دارد. با این وجود، هیچ قطعیتی مبنی بر تولید مدل S و مدل X توسط این کارخانه وجود ندارد. در حال حاضر، نسخه‌های جدیدی از مدل S و Y در اروپا عرضه نشده است. در عین حال این شرکت زمان تخمینی تحویل این دو خودرو را در سایت اروپایی خود نشان نداده است. غول تولید خودروهای الکتریکی آمریکایی در سه ماهه دوم سال جاری حدود ۲۵۸.۵۸۰ دستگاه خودرو تولید کرده است.

کارخانه تسلا آلمان

به گفته GizChina، در سه ماهه اول، این شرکت ۳۰۵.۴۰۷ دستگاه خودرو تولید کرده است. در مجموع، تسلا در نیمه اول سال جاری حدود ۵۶۳.۹۸۷ وسیله نقلیه الکتریکی تولید کرده است. علاوه بر این، این شرکت در مسیر تحویل بیش از ۱ میلیون خودرو در سال جاری است. قابل ذکر است که اکثر خودروهای تولید شده توسط تسلا در سال جاری از کارخانه تسلا شانگهای بوده است. تنها در ماه گذشته، کارخانه شانگهای بیش از ۷۰.۰۰۰ خودرو تولید کرده بود. نظر شما کاربران ترنجی در این مورد چیست؟ آیا تسلا در نهایت می‌تواند نبض بازار خودروهای اروپایی را در دستان خود بگیرد؟ به نظر شما برای رسیدن به چنین هدفی، تسلا باید چه اقداماتی انجام دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان