حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند Nothing Phone 1 بدون شارژر درون جعبه عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

مدتی است که در دنیای تکنولوژی، یک نام جدید به عنوان برندی مدعی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد. این شرکت که Nothing نام دارد و قبلا ایربادزی را معرفی کرده بود، اکنون قصد معرفی یک گوشی هوشمند را دارد. اما بر اساس اخبار و اطلاعاتی که به بیرون درز یافته است، گوشی هوشمند Nothing Phone 1 بدون شارژر درون جعبه عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گوشی هوشمند Nothing Phone 1 شارژر نخواهد داشت…!

در اقدامی غافلگیرکننده برای دستگاهی که قصد دارد خود را از آیفون‌های شرکت اپل متمایز کند (به قول بنیانگذار این شرکت، یعنی کارل پی)، استارت‌آپ جدید Nothing گفته است که اولین ناتینگ فون ۱ آن‌ها بدون شارژر درون جعبه عرضه می‌شود. Abhishek Yadav گزارش می‌دهد که این خبر همراه با تصویر انبوهی از جعبه‌های Nothing Phone 1 منتشر شده است که داخل آن‌ها هیچ آداپتور شارژی وجود ندارد، این افشاگر همچنین تایید کرده است که نمایشگر دستگاه از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

بر این اساس، رسما تایید شده است که هیچ شارژری درون جعبه ناتینگ فون ۱ وجود ندارد و این دستگاه بدون آداپتور شارژ عرضه می‌شود. اسکنر اثر انگشت این دستگاه نیز درون نمایشگر قرار دارد. همچنین نرخ نوسازی نمایشگر دستگاه، ۱۲۰ هرتزی خواهد بود.

گوشی هوشمند Nothing Phone 1

به غیر از این موارد، انتظار می‌رود Nothing Phone 1 با قیمت ۴۶۹.۹۹ یورو یا حدود ۴۹۰ دلار همراه با با ایربادز Nothing Ear 1 همراه شود و همچنین به پردازنده میان‌رده اسنپدراگون 778G پلاس، نمایشگر ۶.۶ اینچی ۱۲۰ هرتز با رزولوشن FHD و چینش دوربین دوگانه مجهز باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

بنابراین، به گفته PhoneArena، ویژگی منحصر به فرد Nothing Phone 1 به جای جزئیاتی مانند شارژر درون جعبه یا فروش مشخصات به قیمت تمام شده، طراحی شفاف منحصر به فرد آن باقی خواهد ماند. باید اعتراف کرد که این گوشی فوق‌العاده جالب به نظر می‌رسد و نمی‌توان نوآوری خاص و جذاب آن را نادیده گرفت. نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان