حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ورق ام دی اف | لیست قیمت ورق ام دی اف سفید طرح چوب در ایچوب

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از بهترین فروشگاه ها در عرضه ورق ام دی اف ایچوب با تنوع رنگی بالا است. ورق ام دی اف سفید طرح چوب یکی از پرطرفدارترین ورق های ام دی اف سفید است. اگر قصد خرید این ورق ام دی اف محبوب را دارید، می توانید از فروشگاه معتبر ایچوب تهیه کنید. فروشگاه ایچوب برای رفاه حال مشتریان محصولات خریداری شده شما را به صورت پستی به محل مورد نظر شما ارسال می کند.

ورق ام دی اف (MDF) به دلیل داشتن ساختاری با چگالی متوسط بسیار شبیه به نئوپان است، اما میزان استحکام آن بیشتر است. این ورق‌ها یکی از پراستفاده‌ترین متریال در طراحی دکوراسیون داخلی منازل و مکان‌های مختلف است. البته برخی افراد از ام‌دی‌اف به عنوان تخته چندلایی نیز استفاده می‌کنند که این کار صحیح نیست. به طور کلی ورق ام دی اف برای ساخت انواع کابینت آشپزخانه، اپن آشپزخانه، کمد دیواری و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارند، به همین دلیل قیمت ورق‌های MDF عاملی مهم در انتخاب این وسایل به شمار می‌روند. برای اطلاع از قیمت ورق ام دی اف می توانید با کارشناسان فروش ایچوب در تماس باشید.

ورق ام دی اف

 

MDF مخفف عبارت Medium Density Fiberboard است و در دسته فرآورده‌های چوبی قرار می‌گیرد. در واقع ورق ام دی اف نوعی تخته فیبر با چگالی متوسط است که از خرده چوب، چسب رزین و برخی مواد افزودنی تشکیل می‌شود، سپس این مواد در اثر گرما و فشار وارده توسط دستگاه پرس به ورق‌های MDF تبدیل می‌شوند. لازم به ذکر است که چگالی تخته فیبرهای ام‌دی‌اف برابر با 600 تا 800 کیلوگرم در متر مکعب است که همین امر مقاومت آن را نسبت به نئوپان افزایش داده است.

البته این متریال را به صورت خام استفاده نمی‌کنند، بلکه انواع روکش چوبی و غیر چوبی با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف روی آن‌ها را می‌پوشاند. استفاده از MDF برای ساخت وسایل گوناگون از نظر اقتصادی منطقی است، زیرا تولید آن‌ها نسبتا ارزان است. از آنجایی که برای ساخت این ورق‌ها از خرده چوب‌های بازیافتی به کار می‌برند، استفاده از آن‌ها برای حفظ محیط زیست و درختان موثر است. استفاده از مواد شیمیایی در ساخت ام‌دی‌اف از آسیب رسیدن به چوب توسط حشرات موذی چون موریانه جلوگیری می کند. یکی دیگر از ویژگی‌های این ورق‌ها عدم تغییر شکل آن‌ها در برابر سرما یا گرما است، همچنین شکل دادن به ورق‌های ام‌دی‌اف نیز نسبت به ورق‌های چوبی آسان‌تر است.

قیمت ورق ام دی اف سفید

قیمت ورق ام دی اف سفید به عوامل بسیاری چون مواد اولیه استفاده شده در ساخت آن، کیفیت متریال و نوع MDF بستگی دارد. نوسانات بازار، افزایش یا کاهش عرضه و تقاضا نیز در قیمت ورق ام دی ام تاثیر می گذارند. اگر ورق‌های ام‌دی‌اف سفید مورد نظر شما عایق حرارتی و صدا باشد، قیمت آن‌ نیز بیشتر است، همچنین هر چقدر میزان مقاومت، دوام و ماندگاری آن بیشتر باشد، برای خرید آن باید مبلغ بیشتری را بپردازید. البته نام برند نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت ورق‌های MDF به شمار می‌رود.

شما برای خرید ام‌دی‌اف از برندهای مطرح باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. در برخی از زمان‌ها تقاضا برای ورق ام‌دی‌اف سفید بیشتر می‌شود، در این شرایط اگر با کمبود عرضه مواجه باشیم، شاهد افزایش قیمت‌ها خواهیم بود، همچنین با کاهش تقاضا و افزایش عرضه، با کاهش قیمت MDF روبرو خواهیم شد. در فروشگاه اینترنتی ایچوب ورق ام دی اف سفید با قیمتی مناسب ارائه شده است. برای آگاهی از لیست قیمت ورق ام دی اف سفید تنها کافی است که با کارشناسان فروش ایچوب تماس بگیرید و از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

ورق ام دی اف طرح چوب

ورق‌های ام‌دی‌اف در طرح‌های مختلفی ارائه می‌شوند که طرح چوب نیز یکی از متداول‌ترین آن‌ها است. این نوع ورق‌ها تنها به رنگ چوب طبیعی تهیه نمی‌شود و در رنگ‌های دیگری چون سفید، طوسی و… نیز وجود دارند. شما می توانید با کمک ورق ام دی اف طرح چوب کابینت، کمد، سرویس خواب و… زیبایی داشته باشید. ایچوب بهترین ورق‎‌ ام ‌دی ‌اف طرح چوب را با تنوع رنگی بالا در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون عرضه می کند. ورق ام دی اف طرح چوب سفید را از فروشگاه ایچوب بخرید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات