حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انواع مدل شیرآلات شودر + قیمت و عکس

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

یکی از دلایل موفقیت شودر در تولید این محصولات توجه به جزئیات ساخت شیرآلات است که توانسته شبک متفاوتی از این محصولات را به بازار عرضه کند. شیرآلات شودر از آلیاژ و مواد اولیه بسیار با کیفیتی ساخته شده‌اند و جنس، دوام و پایداری زیادی دارند. در ادامه به معرفی بهترین و پرطرفدارترین شیرآلات تولید شده توسط این برند می‌پردازیم.

بهترین مدل‌های شیرآلات شودر

شیرآلات شودر تنوع بسیار بالایی دارند و در انواع مدل‌های چشمی، اهرمی، پدالی، کلاسیک، دیجیتالی و توکار طراحی و تولید شده‌اند. نکته مثبتی که در مورد این برند وجود دارد این است که شما با انتخاب مدل موردنظر می‌توانید ست کامل آن شامل شیر ظرفشویی، روشویی، توالت و حمام را خریداری کنید تا تمام محصولات استفاده شده یکسان و نمای زیبایی داشته باشند. بهترین مدل‌های شیرآلات شودر در ادامه معرفی شده‌اند.

شیرآلات مدل ایمپرو

یکی از مدل‌های بسیار زیبا و پرطرفدار شودر، مدل ایمپرو است. این مدل از شیرآلات اهرمی بوده و ظاهری بسیار ساده و جذاب دارد. طراحی کاملاً ارگونومیک در عین سادگی، جذابیت این نوع را چند برابر کرده است. اگر سبک طراحی و دکوراسیون ساده را می‌پسندید، این گزینه می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. برای اطلاع از قیمت محصولات مدل ایمپرو می‌توانید به وب سایت بازرگانی صدرا مراجعه کرده و لیست قیمت این محصولات را دریافت نمایید.

 

شیرآلات شودر مدل لوکا

دومین مدل شیرآلات که می‌توان آن را از پرفروش‌ترین محصولات این برند دانست، مدل لوکا است. طراحی کلاسیک این نوع شیر آن را برای دکوراسیون‌های داخلی به گزینه بسیار مناسبی تبدیل کرده است. طراحی بی‌نظیر و متفاوت با بدنه کاملاً آبکاری شده از جذابیت‌های این مدل است. همچنین قابلیت ضد لک و مقاومت رنگ آن بسیار بالاست.

شیرآلات مدل تیفانی

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های تولید شده توسط شودر، مدل تیفانی است. این مدل از طرح‌های مینیمال ساخته شده و لبه‌ها و گوشه‌های آن به صورت تیز طراحی و ساخته شده‌اند. مدلی بسیار خاص که به دلیل بدنه سنگین و آلیاژ محکم استفاده شده، از بهترین و مقاوم‌ترین شیرآلات شودر است.

 

شیرآلات مدل یونیک

این مدل شباهت بسیار زیادی به مدل ایمپرو دارد و گاهی اوقات افراد آن‌ها را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند. این مدل بر اساس طرحی از کشور ایتالیا ساخته شده است. پوشش بسیار قوی برای آن ساخته شده است که در مقابل خط و خش مقاومت بسیار زیادی دارد. زیبایی و کارایی بالا آن را به نمونه‌ای خاص در برند شودر تبدیل کرده است.

 

شیرآلات مدل اپال

شیرآلات اپال از مدل‌های شیرآلات توکار هستند و تنها در دو رنگ کروم و شیری کروم تولید می‌شوند. شیرآلات مدل اپال در دسته شیرآلات اهرمی معمولی قرار می‌گیرند، اما کیفیت ساخت آن‌ها همانند دیگر مدل‌های شودر بسیار بالا است.

شیرآلات شودر مدل بیزانس

یکی از مدل‌های بسیار لوکس تولید شده در برند شودر، مدل بیزانس است. این محصول از کارتریج‌های سرامیکی ساخته شده و رنگ بدنه آن باعث ایجاد این حس در آن شده است. ظاهر آن بسیار خاص و متفاوت و تا حدودی پیچیده است. همین نوع طراحی باعث شده تا طرفداران بسیار زیادی داشته باشد.

 

لیست قیمت شیرآلات شودر

محصولات شودر تنوع بسیار بالایی دارند. همان‌طور که مشاهده کردید انواع مختلف شیرآلات دسشویی، روشویی، آشپزخانه، حمام و … در مدل‌های مختلف و با طرح‌های متنوع توسط این برند تولید می‌شوند. با توجه به نوسانات قیمت، ممکن است در بازه‌های زمانی مختلف قیمت این محصولات نیز تغییر کند. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید هر نوع شیرآلات استعلام قیمت بگیرید. می‌توانید در شرایط ارائه تخفیف‌ها و طرح‌های مختلف از محصولات این برند خریداری و استفاده کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات