حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییتر روزانه حدود یک میلیون ربات توییتری را در شبکه اجتماعی خود حذف می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

در کنفرانس دیروز نمایندگان توییتر اطلاعات جدیدی در مورد تلاش های این شرکت برای خلاص شدن از شر حساب های اسپم و ربات توییتری به رسانه ها دادند. اطلاعات مربوطه اخیراً توسط خریدار احتمالی این شبکه اجتماعی، يعنی ایلان ماسک، درخواست شده است.

جلسه توجیهی باید پس از آن سازماندهی می‌شد که ماسک تهدید کرد از خرید این شرکت به مبلغ 44 میلیارد دلار صرف نظر می‌کند. مگر اینکه آنها ثابت کنند که تعداد ربات ها و حساب های اسپم در این شبکه اجتماعی کمتر از 5 درصد از کل تعداد کاربران در میان بازدید‌کنندگان تبلیغات نشان داده شده در این شبکه اجتماعی است.

پیش از این، ایلان ماسک گفته بود که یکی از اولویت های پس از خرید توییتر، مبارزه با ربات های اسپم خواهد بود. در طول جلسه توجیهی، این شرکت تایید کرد که تعداد ربات‌ها در واقع کمتر از 5 درصد از تعداد کاربرانی است که تبلیغات را مشاهده می‌کنند و این رقم از سال 2013 تغییر نکرده است. طبق گفته توییتر، این شرکت روزانه حدود یک میلیون حساب اسپم را حذف می‌کند.

توییتر روزانه حدود یک میلیون ربات توییتری را در شبکه اجتماعی خود حذف می‌کند

توییتر هر روز بیش از 1 میلیون اکانت اسپم و ربات توییتری را حذف می‌کند

کارمندان این شرکت به صورت دستی هزاران حساب توییتر را به صورت تصادفی بررسی می‌کنند و از اطلاعات عمومی و داخلی برای محاسبه نسبت اسپم ها و ربات ها در شبکه اجتماعی برای گزارش های بعدی به سهامداران استفاده می‌کنند. پیش از این، تیم ماسک قادر به تخمین قابل اعتماد تعداد ربات ها در این شبکه اجتماعی نبود. توییتر استدلال می‌کند که محاسبات خارجی در چنین داده هایی بی اثر است، زیرا این محاسبات به اطلاعات خصوصی نیاز دارد. در همان زمان اما این شرکت از ارائه گزارشی مبنی بر اینکه قصد دارند این داده ها را شخصاً به ماسک ارائه دهند، خودداری کرد.

همچنین توییتر اخیرا تایید کرده است که مدتی است که در حال آزمایش ویژگی اشتراک پست CoTweets است. با این حال، تاکنون ویژگی توییت های مشترک به طور تصادفی برای کاربران مشخصی و به صورت محدود انتخاب شده است.

یکی از سخنگویان این شرکت گفت که آنها همچنان به کشف راه‌ های جدید برای همکاری افراد در توییتر ادامه می‌دهند. او مشخص نکرد که روند آزمایش چقدر طول می‌کشد و چند نفر در آن حضور دارند. اما پس از مرحله آزمایش، این شرکت قصد دارد این ویژگی را قبل از ارائه آن برای همه، تا حدی بهبود بخشد. در عین حال، این امکان نیز وجود دارد که در پایان دوره آزمایشی، این ویژگی غیرفعال شود و توییت های مشترک ایجاد شده دیگر در دسترس نباشند.

 

مدتی است که منابع می‌گویند ایلان ماسک در فکر خریداری توییتر است. فکر می‌کنید او در نهایت توییتر را از آن خود خواهد کرد یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری