حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت HTC A101 با صفحه نمایش ۱۰ اینچی و تراشه Unisoc T618معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، تبلت

تبلت HTC A101 در روسیه و آفریقای جنوبی معرفی شد. این تبلت یک محصول میان رده و اقتصادی بوده که از ویژگی های کلیدی آن می‌توان به صفحه نمایش ۱۰ اینچی، تراشه Unisoc، دوربین دوگانه در قاب پشتی و باتری پرظرفیت اشاره کرد. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این تبلت جدید اچ تی سی چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تبلت HTC A101 قیمتی کمتر از ۴۰۰ دلار دارد

بدنه تبلت HTC A101 از فلز ساخته شده است. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، نمایشگر این دستگاه اندازه ۱۰ اینچی داشته و رزولوشن ۱۹۲۰×۱۲۰۰ پیکسل برای آن در نظر گرفته شده است. A101 از چیپست Unisoc T618 و ۸ گیگابایت رم بهره می‌برد. این تبلت ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی داشته و از کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت اچ تی سی A101

تبلت اچ تی سی A101

این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۱۱ به دست خریداران می‌رسد، که نکته نا‌امید کننده ای محسوب می‌شود. خوشبختانه اما برای HTC A101 باتری پرظرفیت ۷,۰۰۰ میلی آمپری در نظر گرفته شده است. در این تبلت اما خبری از شارژ سریع نبوده و HTC به شارژ ۱۰ وات اکتفا کرده است. به نظر می‌رسد که شارژ شدن این باتری حجیم با یک شارژر ۱۰ واتی، نیاز به صبر ایوب داشته باشد(!)

تبلت اچ تی سی

تبلت اچ تی سی

در قاب پشتی جدیدترین تبلت اچ تی سی دو لنز دوربین دیده می‌شود. مطابق با گزارش GizmoChina، دوربین اصلی این دستگاه رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم نیز وضوح ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. از ویژگی های دوربین این دستگاه می‌توان به عکس‌برداری پرتره و فیلم‌برداری 1080p اشاره کرد. دوربین جلو نیز رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. اما دیگر خبری از فیلم‌برداری فول اچ دی نبوده و این دوربین تنها توانایی فیلم‌برداری 720p را دارد. خوشبختانه قابلیت Face Unlock برای این محصول در نظر گرفته شده است.

HTC A101

از دیگر ویژگی های تبلت HTC A101 می‌توان به برخورداری از جک ۳.۵ میلی متری صدا، پورت USB Type-C، بلوتوث ۵.۰، پشتیبانی از شبکه اینترنت 4G و GPS اشاره کرد. ابعاد این دستگاه ۲۴۵.۵×۱۶۰.۳×۸.۴ میلی متر بوده و وزنی معادل ۵۳۰ گرم دارد. قیمت A101 اچ تی سی ۱۹۸۹۰ روپیه (معادل ۳۶۱ دلار) بوده و در دو رنگ خاکستری و نقره ای قابل تهیه است. هنوز مشخص نیست که این محصول دقیقا در کدام بازار ها عرضه خواهد شد.

تبلت اچ تی سی A100 با تراشه UNISOC Tiger T618 رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت جدید اچ تی سی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام، میشه گفت یه تبلت اقتصادی هستش، ولی نمیدونم چرا HTC از چیپست unisoc استفاده کرده، چیپ قحطیه مگه، بعدش باطری 7هزار گزاشته ولی از فست شارژ خبری نیستش، قیمتشم 360 دلاره، یعنی این بیاد در ایران و دلارم 30 هزارتومان باشه میشه حدودا 11میلیون،یعنی 11میلیون ارزش داره این تبلت با این چیپست و مشخصات بخری، خب معلومه به هیچ وجه

mega08

محکوم به شکست
پردازنده ی ضعیف
شارژر ضعیف
طراحی قدیمی
دوربین ضعیف
عملا به درد چه کسانی میخوره این خدا داند !
نه به درد بازی میخوره نه طراحی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی