حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مخفی کردن آخرین بازدید و آنلاین بودن در واتس اپ به زودی برای همه ممکن می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اپلیکیشن، پیام رسان

در طول روز یا شب ما زمان زیادی را در پیام رسان ها سپری می‌کنیم و گاهی مخفی کردن آخرین بازدید یا آنلاین بودن می‌تواند قابلیتی بسیار مهم باشد. واتس‌ اپ نیز در همین راستا در حال کار بر روی ویژگی جدیدی به نام «چه کسی می‌تواند ببیند چه زمانی آنلاین هستم» کار می‌کند. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا هر زمان که حساب واتس‌اپ خود را باز می‌کنید، وضعیت آنلاین خود را از کاربران پنهان کنید. این یک ویژگی کاملا جدید و مفید و همچنین درخواستی برای کسانی است که می‌خواهند فعالیت خود را در WhatsApp مخفی کنند.

قابلیت مخفی سازی آخرین بازدید واتس اپ چه چیز جدیدی به همراه دارد؟

احتمالاً از خود می‌پرسید که واتس اپ در حال حاضر نیز دارای یک ویژگی به نام Last Seen است. این قابلیت به شما امکان می دهد آخرین باری که مخاطب شما از واتس اپ استفاده کرده یا آنلاین بوده است را مشاهده کنید و یا این بخش را از کاربران مخفی کنید. پس چه چیز جدیدی برای ارائه وجود دارد؟ بله واتس اپ قبلاً این ویژگی را معرفی کرده است که آخرین بازدید شما از مخاطبین یا افراد غیر مخاطب را فعال یا غیرفعال می‌کند. اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که اکنون می توانید آخرین وضعیت آنلاین خود را نیز پنهان کنید، که به شما امکان می‌دهد فعالیت خود در واتس اپ را بطور کامل پنهان کنید. به عبارت ساده کلمه “آنلاین” در طول یا تا زمانی که واتس اپ را ببندید به مخاطب شما نشان داده نمی‌شود.

مخفی کردن وضعیت آنلاین واتس اپ به زودی برای همه کاربران ممکن می‌شود

مخفی کردن وضعیت آنلاین واتس اپ به زودی برای همه کاربران ممکن می‌شود

شما مانند گذشته می‌توانید آخرین وضعیت آنلاین خود را با همه یا با مخاطبین خاص خود به اشتراک بگذارید. با این حال گفتنی است که واتس اپ نیز می‌داند که شتر سواری دولا دولا نمی‌شود! بنابراین تا زمانی که وضعیت خود را با دیگران به اشتراک نگذارید، نمی‌توانید آخرین وضعیت حضور و آنلاین بودن دیگران را نیز ببینید!

این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتا در تنظیمات واتس اپ در بخش حریم خصوصی در دسترس است. بنابراین از آنجا می‌توانید گزینه های مربوطه را انتخاب کنید.

همانطور که گفتیم، درست مانند سایر ویژگی‌ها، واتس‌اپ در حال حاضر در حال آزمایش ویژگی مخفی کردن وضعیت آنلاین برای دستگاه‌ های اندرویدی تحت کانال بتا است. اما می‌توان انتظار داشت که این شرکت به زودی آن را برای کاربران عمومی واتس‌اپ ارائه کند.

 

منبع می‌گوید تصویر نشان داده شده در بالا همراه با ویژگی های آن ممکن است در نهایت در نسخه پایدار کمی تغییر کند. قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید برای شما مفید خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری