حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت مخفی کردن تصویر پروفایل و لست سین واتس اپ از افراد مشخص، اضافه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

بخواهیم یا نخواهیم و بنا به شرایط موجود، واتس‌اپ به پیام‌رسان پرنفوذ این روزهای جامعه ما تبدیل شده است. با آپدیت‌های کوچک و متعدد سعی در بهتر کردن تجربه کاربری کاربران دارد. مثلا به تازگی و در نسخه آزمایشی می توان انتقال چت واتس اپ اندروید به iOS را انجام داد. حالا اما درباره ارایه شدن قابلیت مخفی کردن تصویر پروفایل و لست سین واتس اپ از افراد مشخص خبر خوبی برای شما داریم، این قابلیت ارایه شده است!

مخفی کردن تصویر پروفایل و لست سین واتس اپ

واتس اپ سال گذشته کار بر روی تنظیمات حریم خصوصی جدیدی را آغاز کرد که به کاربران اجازه می داد عکس پروفایل، آخرین بازدید (Last Seen) و اطلاعات Bio را از افراد خاص لیست مخاطبین خود مخفی کنند.

این قابلیت فقط در نسخه بتا در دسترس بود اما این شرکت اعلام کرد که بالاخره و به زودی برای همه کاربران خود در سراسر جهان در دستگاه‌های آیفون و اندروید عرضه می‌شود.

مخفی کردن تصویر پروفایل و لست سین واتس اپ

مخفی کردن تصویر پروفایل و لست سین واتس اپ

پیش از این شما سه گزینه حفظ حریم خصوصی برای عکس پروفایل خود، آخرین بازدید و اطلاعات Bio داشتید که شامل موارد زیر می شود:

۱- همه

۲- مخاطبین من

۳- هیچ کس

حالا اما گزینه چهارم به نام “مخاطبین من به جز…” که برای حریم خصوصی وضعیت (Status) نیز موجود است به آنها اضافه می شود می شود.

همانطور که از نام آن پیداست، گزینه جدید به شما این امکان را می دهد که عکس پروفایل واتس اپ، آخرین بازدید و اطلاعات Bio خود را به افرادی که در لیست مخاطبین خود هستند به جز کسانی که حذف می کنید نشان دهید.

طبیعی است که اگر آخرین بازدید خود را با دیگران به اشتراک نگذارید، نمی‌توانید اطلاعات آن‌ها را نیز ببینید، درست مانند گزارش خواندن، با تنها تفاوت این که مورد آخر همیشه برای چت‌های گروهی روشن می‌ماند، حتی زمانی که شما آن را خاموش کرده اند.

این تنظیمات را از مسیر زیر پیش بروید:

تنظیمات > حساب > منوی حریم خصوصی

Settings > Account > Privacy menu

واتس اپ سرانجام امکان انتقال چت از اندروید به iOS را فراهم کرد + آموزش استفاده

ویژگی‌های جدید تماس گروهی واتس اپ

علاوه بر راه اندازی گسترده کنترل حریم خصوصی جدید، واتس اپ همچنین چند ویژگی تماس گروهی را رونمایی کرد که به کاربران این امکان را می دهد که در حین تماس گروهی دیگران را بی صدا کنند و همچنین می توانند به افراد خاصی پیام ارسال کنند.

نظر شما درباره قابلیت جدید واتس اپ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)