حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت واتس اپ iOS قابلیت تصویر در تصویر را برای تماس تصویری اضافه کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

واتس اپ پیام‌رسان بسیار محبوبی‌است اما برخی قابلیت‌ها را ندارد که تعجب ما را برمی‌انگیزد. حتی برخی قابلیت‌ها بین پلتفرمی متفاوت است. با این حال خبر خوب این است که آپدیت واتس اپ iOS قابلیت تصویر در تصویر را برای تماس تصویری اضافه می‌کند.

آپدیت واتس اپ iOS

متا به‌روزرسانی بزرگ iOS برای واتس‌اپ را عرضه کرده است. نسخه 23.3.77 واتس‌اپ که این هفته توسط رصد شده است، سرانجام پشتیبانی تصویر در تصویر را برای تماس‌های ویدیویی اضافه می‌کند. این ویژگی‌ای است که کاربران iOS مدتی آن را درخواست کرده اند و همانطور که در گزارش جدید آمده، این شرکت آزمایش آن را پایان سال گذشته آغاز کرد.

همانند حالت‌های PiP در سایر پلت‌فرم‌ها، وقتی به برنامه دیگری می‌روید واتس‌اپ تماس ویدیویی شما را کوچک کرده و به پایین تصویر می‌برد تا به شما این امکان را بدهد همزمان با مشاهده شخصی که با او در حال چت کردن هستید، چند کار را انجام دهید.

واتس اپ

واتس اپ

اگر همین حالا قابلیت PiP در آیفون شما حضور ندارد متا خاطرنشان می‌کند که این ویژگی و سایر پیشرفت‌هایی که با آخرین به‌روزرسانی واتس‌اپ معرفی شده‌اند، «طی هفته‌های آینده» برای همه کاربران ارائه خواهند شد.

در مورد سایر ویژگی‌ها، WhatsApp 23.3.77 همچنین به شما امکان می‌دهد به اسنادی که از طریق برنامه ارسال می‌کنید، کپشن اضافه کنید. علاوه بر این، Meta تنظیمات چت گروهی را بهینه کرده است، که به شما امکان می دهد موضوعات و توضیحات طولانی تر را اضافه کنید تا بهتر توضیح دهید که گروه های چت شما در مورد چه چیزی هستند. همچنین گزینه جدیدی برای ایجاد آواتار وجود دارد که می توانید برای عکس پروفایل و استیکرهای خود از آن استفاده کنید.

شما این قابلیت را در واتس اپ iOS دریافت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)