حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا G11 Plus با نمایشگر HD+ و باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، نوکیا

چند ماه پیش نوکیا G11 وارد بازار شد. کاربران از این تلفن هوشمند مقرون به صرفه استقبال کردند و نوکیا میلیون ها واحد از این دستگاه را به فروش رساند. هم اکنون جانشین این گوشی پرفروش با نام نوکیا G11 Plus معرفی شده است. تلفن هوشمند مذکور با آنکه پسوند «Plus» دارد، اما بسیاری از مشخصات آن با جی ۱۱ استاندارد، یکسان است!

نوکیا G11 Plus احتمالا قیمتی حدود ۱۵۰ دلار خواهد داشت

در ابتدا باید اشاره کنیم که نوکیا G11 Plus یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است. پس نباید انتظار زیادی از آن داشته باشیم. در این دستگاه خبری از رزولوشن FullHD نبوده و نوکیا به استفاده از نمایشگر HD+ اکتفا کرده است. نکته عجیب آن است که این کمپانی هیچ اشاره ای به تراشه مورد استفاده در این گوشی نکرده. اما احتمالا G11 Plus مانند نسخه استاندارد از تراشه Unisoc T606 بهره مند است.

Nokia G11 Plus

وب‌سایت GizmoChina گزارش می‌کند که Nokia G11 Plus تنها در یک نسخه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران خواهد رسید. خوشبختانه این تلفن هوشمند از کارت حافظه MicroSD (تا حداکثر ۵۱۲ گیگابایت) نیز پشتیبانی می‌کند. با آنکه نوکیا جی ۱۱ از دوربین سه گانه در قاب پشتی خود برخوردار بود. اما در قاب پشتی نسخه پلاس تنها دو لنز دوربین دیده می‌شود.

Nokia G11 Plus

دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته، و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی نیز در کنار آن قرار گرفته است. دوربین سلفی در یک ناچ قطره ای تعبیه شده و از سنسور ۸ مگاپیکسلی برخوردار است. خوشبختانه نوکیا جی ۱۱ پلاس از آخرین نسخه اندروید برخوردار بوده و این شرکت تضمین می‌کند که دستگاه مورد بحث، دو سال آپدیت اندروید و سه سال آپدیت های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

نوکیا G11 با تراشه Unisoc T606 و دوربین سه گانه رسما معرفی شد

در نهایت باید اشاره کنیم که نوکیا G11 Plus از باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و در دو رنگ خاکستری و آبی قابل تهیه خواهد بود. متاسفانه نوکیا قیمت این تلفن هوشمند اقتصادی جدید را فاش نکرده است. اما انتظار داریم که قیمت آن حدود ۱۵۰ دلار باشد. Nokia G11 Plus به زودی عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ گوشی هوشمند بهتری را در بازه قیمتی ۱۵۰ دلار می‌شناسید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی