حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محصولات جدید اپل در تعداد زیادی از فصل پاییز تا بهار سال آینده عرضه خواهند شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، شایعات

اگرچه در یکی دو سال اخیر به خاطر ویروس کرونا، بحران کمبود تراشه و آغاز جنگ روسیه و اوکراین، شرکت‌های بزرگ جهان درگیر ضرر و ریان شد‌اند، اما این اپل است که فروش خوب خود را حفظ کرد. به همین دلیل، محصولات جدید اپل در تعداد زیادی از فصل پاییز تا بهار سال آینده عرضه خواهند شد. با ترنجی همراه باشید.

محصولات جدید اپل قرار است از فصل پاییز تا بهار سال آینده عرضه شوند…!

اگرچه در طول رویداد جهانی توسعه دهندگان ۲۰۲۲ (WWDC)، اپل به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و دستگاه‌های جدید زیادی را معرفی کرد، اما اخیرا به گفته مارک گورمن، روزنامه‌نگار معروف بلومبرگ، در مورد همه برنامه‌های این شرکت از پاییز ۲۰۲۲ تا نیمه اول سال ۲۰۲۳، شاهد یک جریان واقعی از به‌روز‌ رسانی محصولات اپل خواهیم بود.

ما در مورد چهار نوع آیفون ۱۴، سه مدل اپل واچ، چندین مدل مک بوک با تراشه‌های M2 و حتی M3، اولین هدست واقعیت ترکیبی، آیپدهای جدید در دو بخش معمولی و پرو، و همچنین AirPods Pro جدید و حتی یک هوم پاد جدید نیز صحبت می‌کنیم. ناکفته نامند که این بازه زمانی شامل معرفی یک Apple TV جدید نیز خواهد بود. به گفته گورمن، شاید یکی از ویژگی‌های اصلی آیفون ۱۴، لاک اسکرین جدید آن باشد.

محصولات جدید اپل

این شرکت چند سالی است که روی یک رابط کاربری پیشرفته برای این قابلیت کار می‌کند تا صفحه نمایش بهبود یافته با ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن ترکیب شود که در نهایت قرار است این قابلیت در آیفون ۱۴ پرو به کار گرفته شود. مانند اپل واچ، آیفون ۱۴ پرو نیز قادر خواهد بود آب و هوا، تقویم، وضعیت بازار بورس و سایر ویجت‌ها را نمایش دهد. از دیگر ویژگی‌های آیفون ۱۴ پرو می‌توان به بهبود چشمگیر دوربین سلفی دستگاه اشاره کرد.

سیستم دوربین عقب جدید شامل یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، با حاشیه های نازک‌تر در اطراف صفحه نمایش، طراحی جدید ناچ جلوی دستگاه برای حسگرهای دوربین سلفی و سایر سنسورها و همچنین یک تراشه سریع A16 خواهد بود. به طور کلی، اینطور که گفته شده است، یک آیفون جدید، آیپد، ساعت هوشمند و مک بوک جدید در راه است.

به گفته GizChina، همه مدل‌ها در حال حاضر از پورت لایتنینگ استفاده خواهند کرد، اما انتقال این دستگاه‌ها به USB Type-C احتمالا در اوایل سال 2023 انجام می‌شود، اگرچه برخی از مدل‌های تبلت‌ها در پایان سال جاری نیز با همین پورت جدید عرضه خواهند شد. در مورد تبلت‌ها، مارک گورمن عرضه برخی مدل‌ها را با رابط کاربری به روز شده را با عملکرد Stage Manager و بهینه‌سازی شده برای انجام چندین کار، پیش بینی کرده است.

به عنوان مثال، ما در مورد نسخه‌های ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی با تراشه‌های M2 (J617 و J620) صحبت می‌کنیم. علاوه بر دو مدل iPad Pro با تراشه M1، یک مدل iPad Air نیز می‌تواند از این رابط کاربری جدید بهره‌مند شود. اپل در یکی دو سال آینده یک آیپد با نمایشگر بزرگ‌تر عرضه خواهد کرد که احتمالا ابعادی بین ۱۴ تا ۱۵ اینچ داشته باشد. با نمایشگرهایی که چنین اندازه‌ای دارند، ویژگی Stage Manager احتمالا کاربردی‌تر نیز خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان