حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 23 سامسونگ از همان دوربین تله فوتو گلکسی اس 22 استفاده خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

پس از چهار سال، سامسونگ سرانجام دوربین تله فوتو در مدل‌های استاندارد و پلاس پرچمداران گلکسی خود را در سری اس 22 ارتقا داد. به‌این‌ترتیب، گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس دارای دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر هستند. بااین‌حال، گفته می‌شود که سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای ارتقای دوربین تله فوتو در گلکسی اس 23 خود نداشته و قرار است دو مدل از این گوشی‌ها را با همان سنسور 10 مگاپیکسلی به‌همراه بزرگنمایی 3 برابر عرضه کند.

دوربین تله فوتو گلکسی اس 23 سامسونگ

طبق گزارشی که به‌تازگی توسط وب‌سایت galaxyclub منتشر شده است، گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس، مشابه مدل‌های قبلی خود دارای دوربین‌های تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری خواهند بود. همچنین هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین‌های اصلی و فوق‌عریض در گوشی‌های هوشمند آینده این شرکت فاش نشده است.

شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس 23 اولترا ممکن است از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی، احتمالاً ISOCELL HP1، استفاده کند. بااین‌حال، گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس ممکن است به دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز شوند؛ زیرا سامسونگ این سنسور را همین امسال با گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس خود ارائه کرد. البته، همان‌طور که گفتیم، هنوز نوع دقیق سنسور 50 مگاپیکسلی مورداستفاده برای این دستگاه‌ها، مشخص نشده است.

دوربین تله فوتو گلکسی اس 23 سامسونگ

دوربین تله فوتو گلکسی اس 23 سامسونگ

حتی اگر سامسونگ به استفاده از همان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اصلی و تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی برای گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس پایبند باشد، کاری که این شرکت می‌تواند انجام دهد این است که بر روی نرم‌افزار و عکاسی محاسباتی تمرکز کرده که تصاویر بهتری را پردازش می‌کند.

آنچه سامسونگ نیاز به بهبود دارد، درواقع لنز فوق‌عریض است. اگرچه دوربین‌های 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض در پرچمداران سامسونگ بد نیستند، اما می‌توانند از ارتقای سخت‌افزاری استفاده کنند، به‌خصوص در مقایسه با دوربین‌های فوق‌عریض 48 و 50 مگاپیکسلی که در اکثر گوشی‌های پرچمدار چینی دیده می‌شود و کیفیت به‌مراتب بهتری را نسبت‌به نمونه‌ی مورداستفاده در پرچمداران سامسونگ و اپل ارائه می‌کنند.

نظر شما درمورد عدم ارتقای دوربین تله‌فوتو در گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی