حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازار جهانی نمایشگر های منعطف در مسیر یک رشد چشمگیر قرار دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تحلیل بازار، نمایشگر

به تازگی شرکت (TMR) Transparency Market Research پیش‌بینی جدیدی برای بازار نمایشگر های منعطف منتشر کرد که ارقام جالبی در آن به چشم می‌خورد. تحقیقات آنها انواع مختلفی از پنل‌ های نمایشگر شامل پنل کاملاً تاشو، خمیده ، رول شونده و… را در بر می‌گیرد. آنها می‌گویند بازار نمایشگر های قابل انعطاف حداقل تا سال 2031 با رشد مناسبی همراه خواهد بود.

بر اساس برآوردها، در حالی که در سال گذشته حجم این صنعت از نظر مالی رقمی بالغ بر 14.9 میلیارد دلار بوده است، اما در سال های آینده و در واقع تا سال 2031، یک نرخ رشد سالانه مرکب در حدود 33.1 درصد در سال برای این بازار اتفاق خواهد افتاد. در نتیجه، تا پایان دوره مورد بررسی در این تحقیق، حجم بازار جهانی نمایشگر های انعطاف پذیر به 242.6 میلیارد دلار خواهد رسید!

طی چند سال آینده، به دلیل استفاده روزافزون از نمایشگر های انعطاف پذیر در صنایع مختلف مانند لوازم الکترونیکی مصرفی، خودرو و حمل و نقل، رسانه و سرگرمی و هوانوردی و نظامی، بازار مصرف آن به صورت روزمره رونق خواهد یافت. آینده طراحی گوشی های هوشمند با نمایشگر تاشو نیز نوید بخش توسعه دستگاه های تلفن همراه جدیدی است. بنابراین این گوشی های هوشمند نیز بازار نمایشگر های انعطاف پذیر را در طول این جدول زمانی به پیش‌بینی‌ها نزدیک تر می‌کنند. علاوه بر آن، بازار جهانی همچنین شاهد افزایش هزینه‌ها برای توسعه نمایشگر های پیشرفته‌تر بوده است.

بازار جهانی نمایشگر های منعطف در مسیر یک رشد چشمگیر قرار دارد

بازار نمایشگر های انعطاف پذیر تا سال 2031 به طور میانگین سالانه 33.1 درصد رشد خواهد کرد

منطقه آسیا و اقیانوسیه در حال حاضر یکی از بزرگترین مصرف کنندگان نمایشگر های انعطاف پذیر است. در واقع بر اساس این مطالعه، آسیا و اقیانوسیه حدود 34 درصد از کل فروش صفحات نمایشگر منعطف سال گذشته را به خود اختصاص داده است.

با توجه به افزایش استفاده از نمایشگر های خمیده در بخش لوازم الکترونیکی مصرفی برای تولید تلویزیون و تلفن های هوشمند، دسته نمایشگر های خمیده احتمالاً بخش قابل توجهی از بازار را در پیش بینی آینده در اختیار خواهد داشت. یک صفحه نمایش انعطاف پذیر اساساً مانند هر صفحه نمایش دیگری است. با این تفاوت که روی یک بستر انعطاف پذیر قرار دارد و می‌توان آن را به دلخواه تغییر شکل داد.

گوشی‌ های هوشمند، گجت های پوشیدنی مختلف، تلویزیون‌ های نسل بعدی، لوازم الکترونیکی خودرو، رایانه‌ها، بیلبوردها و تابلوها از جمله کاربرد های کلیدی برای چنین صفحه‌ هایی هستند.

منبع می‌گوید تحلیلگران خاطرنشان می‌کنند که در حال حاضر توسعه سریعی در بخش نمایشگر های تاشو وجود دارد. در سال‌ های آینده، صنعت خودرو یکی از محرک‌ های اصلی بازار باقی خواهد ماند.

 

شما تجربه استفاده از یک گوشی تاشو یا گوشی هایی با نمایشگر خمیده را داشته‌اید؟ فکر می‌کنید با استقبال روزافزون کاربران استفاده از این نمایشگر های منعطف رونق یابد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری