حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فلیپ 4 Bespoke Edition در رنگ‌های جدید و به‌صورت گسترده‌تر عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ نسخه ویژه گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 3 خود با نام Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition را در اکتبر سال گذشته، تنها چند ماه پس از رونمایی این گوشی در ماه آگوست، عرضه کرد. Bespoke Edition این امکان را برای مشتریان فراهم کرد تا درهنگام خرید گلکسی زد فلیپ 3، ترکیب رنگ‌های شخصی‌سازی‌شده را انتخاب کنند. حال، طبق جدیدترین اخبار منتشرشده، گفته می‌شود که گلکسی زد فلیپ 4 Bespoke Edition در رنگ‌های جدیدتر و همچنین در بازارهای بیشتری به‌فروش خواهد رسید.

گلکسی زد فلیپ 4 Bespoke Edition

SamMobile اخیرا تأیید کرده است که نسخه Bespoke برای Galaxy Z Flip 4 نیز ارائه خواهد شد. این نسخه همچنین ترکیب رنگ‌های بیشتری نسبت به دفعه قبل ارائه می‌دهد. سامسونگ نیز درنظر دارد تا Galaxy Z Flip 4 Bespoke Edition به‌طور گسترده‌تری در بازارهای دیگر عرضه کند.

گلکسی زد فلیپ 3 Bespoke Edition دارای همان مشخصات داخلی مشابه با نسخه اصلی این گوشی بود. تنها تفاوت این است که مشتریان می‌توانند رنگ‌ها را برای نیمه بالایی و پایینی پنل پشتی با هم ترکیب کنند. یک قاب مشکی مات یا براق را انتخاب کرده و یکی از مجموع 49 ترکیب رنگ ممکن را برای یک گوشی انتخاب کنید.

این روش برای گلکسی زد فلیپ 4 نسخه سفارشی نیز کار خواهد کرد و گفته شده است که بیش از 49 ترکیب رنگی ارائه خواهد شد. همچنین این نسخه برای خرید در بازارهای بیشتری در دسترس خواهد بود.

گلکسی زد فلیپ 4 Bespoke Edition

گلکسی زد فلیپ 4 Bespoke Edition

درحال‌حاضر فقط مشتریان در استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، کره جنوبی، بریتانیا و ایالات‌متحده می‌توانند Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition را سفارش دهند. بااین‌حال، شنیده شده است که سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 نسخه سفارشی را در کشورهای دیگر نیز تولید خواهد کرد، به‌ویژه در بازارهای پیشرو در سراسر اروپا و آسیا.

این مورد برای بسیاری از طرفداران سامسونگ که درنظر داشتند تا نسخه سفارشی را تهیه کرده اما قادر نبودند، مورداستقبال قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود سامسونگ در ماه آگوست سال جاری از گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کند.

نظر شما پیرامون Galaxy Z Flip 4 Bespoke Edition چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی