حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پارتیشن شیشه ای دوجداره در ساز و کار

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

ساز و کار یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که در زمینه شیشه ساختمانی و در و پنجره فعالیت وسیعی در سراسر ایران دارد. یکی از محصولات ساز و کار پارتیشن های شیشه ای دوجداره است. مجموعه ساز وکار این محصولات را طبق استانداردهای جهانی انواع پارتیشن شیشه ای دوجداره را به سفارش مشتری تولید می کنند.

در سال های اخیر شیشه های دوجداره به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند محبوبیت ویژه ای بین عموم پیدا کرده اند، این شیشه ها از نفوذ هر گونه صدا به درون و بیرون جلوگیری می کنند از این رو عایق صوتی بسیار قوی هستند. علاوه بر این شیشه های دو جداره از اتلاف انرژی نیز ممانعت می کند و همین امر سبب شد از این شیشه ها برای پارتیشن ها استفاده شود. پارتیشن های شیشه ای به دو صورت دوجداره و تک جداره تولید و به بازار عرضه می شوند.

این نوع پارتیشن ها اغلب دارای فریم های آلومینیومی هستند و متقاضیان بسیاری دارند. شیشه های دوجداره وزن نسبتا سنگینی دارند از این رو باید از فریم آلومینیومی با کیفیتی استفاده کرد تا وزن شیشه را متحمل شود. پارتیشن های شیشه ای دوجداره ای که در ساز و کار موجود هستند از بهترین برندها با متریالی درجه یک ساخته شده اند. پارتیشن شیشه ای دوجداره در انواع طرح تولید می شود که تولید کنندگان با سازه های قوی محصول را طراحی و تولید می کنند تا پارتیشن دوام بالایی داشته باشد.

البته دقت کنید انتخاب نوع پارتیشن بسته به کسب و کار، تعامل و … متفاوت است که هر فرد با توجه به محیط، ابعا، ارتفاع و … باید پارتیشن شیشه ای دوجداره مناسب خود را انتخاب نماید.

پارتیشن شیشه ای دوجداره

پارتیشن یک وسیله کاربردی است که با استفاده از آن می توان محیط را به چند قسمت تقسیم کرد، بیشترین کاربرد پارتیشین در محیط های اداری است که به سازماندهی بیشتر محیط کار کمک می کند و آرامش را برای نیروی کار به ارمغان می آورد. پارتیشن ها انواع مختلفی دارند که مدل شیشه ای دوجداره به دلیل مزایای بسیاری که دارد محبوبیت بیشتری پیدا کرده و طرفداران زیادی دارد. این نوع پارتیشن عایق حرارت و صدا است از این رو اهمیت زیادی دارد و در صنعت دکوراسیون از آن استفاده می شود.

همانطور که در بالا اشاره شد پارتیشن های شیشه ای دو جداره باید دارای فریمی باشد که شیشه را نگهداری کند و بیشتر تولید کنندگان از آلومینیوم برای این کار استفاده می کنند. فریم های آلومینیومی استحکام بالایی دارند و می توانند وزن بالای شیشه های دوجداره را تحمل کنند علاوه بر این سبب زیبایی بیشتر پارتیشن می شود. از شیشه دوجداره به این منظور استفاده می شود که با کاهش صدا تمرکز افزایش پیدا کند و حریم خصوصی حفظ شود. پارتیشن شیشه ای دوجداره مزایایی مانند ایجاد دکوراسیون زیبا، عایق صوتی، جلوگیری از اتلاف انرژی، نوردهی بهتر و … دارد.

از پارتیشن ها برای جداسازی قسمت های مختلف استفاده می شود که در مدل شیشه ای دوجداره از دولایه شیشه استفاده می شود، در واقع شیشه ها را با چسب مخصوص به فریم فلزی متصل می کنند و با استفاده از آن فضایی مدرن و زیبا ایجاد می کنند.

پارتیشن بندی با شیشه دوجداره

همانطور که اشاره شد پارتیشن یک وسیله جدا کننده است در واقع همان دیوار است که با شکل های متفاوت تری تولید می شود. یکی از پر کاربردترین پارتیشن ها مدل شیشه ای دوجداره است که جلوه زیبایی دارد و به دلیل مزایای زیاد مورد توجه بیشتر افراد است. پارتیشن بندی با شیشه دوجداره یک تکنیک در طراحی دکوراسیون است که می تواند به ایجاد ظاهری زیبا و چشم نواز در دکوراسیون فضا کمک کند. در کل پارتیشن بندی با شیشه دوجداره بهترین روش برای تفکیک بخش های مختلف یک فضا یا ساختمان است که با فریم های مختلف آلومینیومی، استیل، چوبی و … قابل اجرا است.

دقت کنید این فریم ها بسیار حائز اهمیت هستند و باید با توجه به وزن، ارتفاع، کاربرد، محیط و … پارتیشن بهترین نوع فریم را انتخاب کرد. دقت کنید پارتیشن بندی انواع متفاوتی دارد که هر فرد متناسب با سلیقه، بودجه، فضا و … می تواند بهترین مدل را انتخاب کند و از مزایای زیاد این کار بهره مند شود. برای مشاهده انواع مدل ها به سایت سازوکار مراجعه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات