حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری خانواده آیفون 14 اپل فاش شد: افزایش ظرفیت در تمامی مدل‌ها غیر از پرو مکس

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

انتظار می‌رود در کمتر از سه ماه آینده، اپل از سری جدید آیفون 14 خود شامل چهار مدل مختلف رونمایی کند. تاکنون شایعاتی در مورد برخی از ویژگی‌ها و مشخصاتی که می‌توانیم در این گوشی‌های ببینیم، منتشر شده است. اکنون اما، یک پست جدید در شبکه اجتماعی چینی Baidu، ظرفیت باتری تمامی اعضای خانواده آیفون 14 اپل را فاش کرده است که در این میان، به‌غیر از مدل آیفون 14 پرو مکس، تمامی مدل‌ها از افزایش ظرفیت برخوردار خواهند بود.

ظرفیت باتری خانواده آیفون 14 اپل

کاربر توییتری ShrimpApplePro که اغلب اوقات شایعاتی را در رسانه‌های اجتماعی چینی در مورد محصولات جدید اپل پیدا می‌کند، اخیرا پستی را از شبکه اجتماعی چینی Baidu منتشر کرده که به ظرفیت باتری تمامی مدل‌های خانواده iPhone 14 اپل اشاره دارد.

اگرچه باید این پست را با کمی شک‌وتردید درنظر بگیرید، اما جالب است بدانید که اپل می‌تواند اندازه باتری دو مدل آیفون 14 را افزایش داده و همچنین اندازه یکی از نسخه‌ها را نسبت به نسل فعلی کمی کاهش دهد.

طبق پست بایدو، آیفون 14 معمولی می‌تواند دارای باتری 3279 میلی‌آمپرساعتی در مقایسه با آیفون 13 با ظرفیت 3227 میلی‌آمپرساعت باشد. آیفون 14 پرو نیز می‌تواند از باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی استفاده کند درحالی‌که آیفون 13 پرو فعلی از 3095 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. از سوی دیگر، آیفون 14 پرو مکس باتری کمی کوچک‌تر با ظرفیت 4323 میلی‌آمپرساعت در مقایسه با 13 پرو مکس 4352 میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت.

ظرفیت باتری خانواده آیفون 14 اپل

ظرفیت باتری خانواده آیفون 14 اپل

تنها مدلی که در این میان نسبت‌به نسل پیشین خود قابل‌مقایسه نیست، آیفون 14 پلاس/مکس جدید شایعه شده است که انتظار می‌رود بزرگ‌ترین باتری در این سری یعنی 4325 میلی‌آمپرساعت داشته باشد.

جدا از اندازه باتری، اخیراً تحلیلی توسط Ming-Chi Kuo گزارش شده است که می‌گوید آیفون 14 با فوکوس خودکار، لنز شش‌قسمتی و دیافراگم بزرگ‌تر f/1.9، بزرگ‌ترین ارتقاء دوربین سلفی در سال‌های اخیر را دریافت خواهد کرد.

علاوه‌بر این، آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس احتمالاً طراحی جدیدی با سوراخ + کپسول نمایشگر، تراشه جدید A16 و حتی سنسور 48 مگاپیکسلی دوربین اصلی دریافت خواهند کرد.

دیدگاه شما پیرامون ظرفیت باتری خانواده iPhone 14 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی