حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تکنو Spark 9T با تراشه Helio G37 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

برند تکنو اوایل این ماه گوشی Pova 3 را با تراشه مدیاتک Helio G88، نمایشگر 90 هرتزی و باتری بزرگ 7000 میلی‌آمپرساعتی معرفی کرده بود. حال این شرکت، به‌تازگی گوشی هوشمند جدید خود با نام تکنو Spark 9T را با ویژگی‌هایی مانند نمایشگر 60 هرتزی از نوع IPS، تراشه Helio G37 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی معرفی کرده است که در ادامه به بررسی سایر مشخصات آن می‌پردازیم.

گوشی تکنو Spark 9T

همان‌طور که گفتیم، Spark 9T دارای صفحه‌نمایش 6.6 اینچی از نوع IPS LCD است که وضوح +Full HD و رفرش‌ریت 60 هرتز را ارائه می‌دهد. همچنین یک ناچ قطره‌ای در نمایشگر دستگاه وجود دارد که یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

در پنل پشتی این گوشی، ترکیب دوربین سه‌گانه با دو حلقه دوربین در اندازه بزرگ قرار گرفته است. این ماژول دوربین دارای یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، سنسور 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج و لنز اختصاصی مرتبط‌با هوش‌مصنوعی است. نرم‌افزار این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 12 به‌همراه رابط کاربری HiOS 8.6 در روی آن اجرا می‌شود.

گوشی تکنو Spark 9T

گوشی تکنو Spark 9T

درباره‌ی مشخصات داخلی تکنو Spark 9T، این گوشی هوشمند به تراشه میان‌رده Helio G37 مدیاتک به‌همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات کارت microSD برای ذخیره‌سازی اضافی مجهز شده است. این گوشی همچنین دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ 10 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه ویژگی‌های دیگری مانند اسکنر اثرانگشت در لبه‌ی کناری، درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری صدا را دارا می‌باشد.

درحال‌حاضر، Spart 9T تنها در کشور نیجریه موجود است. این گوشی همچنین در دو مدل ارائه می‌شود: 4 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 4 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی. قیمت این نسخه‌ها 78300 NGN (~ 188 دلار) و 88000 (~211 دلار) است. می‌توان تکنو Spark 9T را در رنگ‌هایی مانند آبی اقیانوسی، فیروزه‌ای، بنفش زنبق و طلای کاکائویی خریداری کرد. انتظار می‌رود Spark 9T در هفته‌های آینده در کشورهای دیگر نیز عرضه شود.

نظر شما پیرامون مشخصات و طراحی گوشی هوشمند Spark 9T چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی