حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنو Pova 3 با صفحه نمایش ۹۰ هرتزی و باتری ۷,۰۰۰ میلی آمپری رونمایی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

تکنو Pova 3 در فیلیپین رونمایی شد. این گوشی هوشمند دارای باتری پرظرفیت ۷,۰۰۰ میلی آمپری و یک نمایشگر ۶.۹ اینچی LCD است. این نمایشگر از رفرش ریت ۹۰ هرتزی نیز برخوردار است. با ترنجی همراه باشید تا مشخصات جدیدترین تلفن هوشمند تکنو را با هم بررسی کنیم.

تکنو Pova 3 از تراشه Helio G88 برخوردار است

تکنو Pova 3 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این دستگاه نیز رزولوشن ۸ مگاپیکسلی دارد. تکنو برای جدیدترین گوشی اقتصادی خود به سراغ تراشه ساز تایوانی مدیاتک (Helio G88) رفته است. Tecno Pova 3 در دو نسخه ۴+۶۴ گیگابایت و ۶+۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که فضای ذخیره سازی این تلفن هوشمند از طریق کارت حافظه microSD قابل ارتقا خواهد بود.

برخی از مشخصات Tecno Pova 3

همان طور که در ابتدا اشاره شد، تکنو Pova 3 دارای باتری پرظرفیت ۷,۰۰۰ میلی آمپری است؛ که به کمک آن می‌تواند دو روز شارژدهی داشته باشد. این دستگاه از قابلیت شارژ معکوس (با حداکثر توان ۱۰ وات) و Super Power Saving Mode نیز برخوردار است. یک شارژر ۳۳ واتی درون جعبه این تلفن هوشمند موجود است. اما باید اشاره کنیم که این دستگاه نهایتاً از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. Pova 3 دارای صفحه نمایش LCD FullHD+ بوده که از رفرش ریت ۹۰ هرتزی نیز برخوردار است. ویژگی های جذاب دیگری مانند اثر انگشت روی دکمه پاور و اسپیکر های استریو برای این دستگاه در نظر گرفته شده است.

Tecno Pova 3

مطابق با گزارش GizmoChina، جدیدترین گوشی هوشمند تکنو با اندروید ۱۱ و رابط کاربری HiOS به دست کاربران خواهد رسید. Pova 3 در سه رنگ عرضه می‌شود. نسخه پایه این گوشی هوشمند ۸,۹۹۹ پزوی فیلیپین (حدودا معادل ۱۷۲ دلار) و نسخه ۱۲۸ گیگابایتی آن حدود ۱۸۰ دلار قیمت دارد. انتظار داریم که پس از عرضه Pova 3 در بازار فیلیپین، این دستگاه در بازار های دیگر نیز عرضه شود.

تکنو POVA 5G با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی رونمایی شد

 

نظر شما درباره این تلفن هوشمند مقرون به صرفه چیست؟ آیا واقعا عرضه دستگاهی با اندروید ۱۱ در اواسط سال ۲۰۲۲ میلادی ناامید کننده نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی