حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همه چیز درباره وام خرید کالا و کاربرد آن (معرفی بهترین روش خرید اقساطی کالای دیجیتال)

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

نوسانات قیمت به سراغ بسیاری از کالاهای مهم زندگی آمده است. به همین دلیل ممکن است در زمان خرید بسیاری از کالاهای دیجیتال یا لوازم خانگی با کمبود بودجه روربه‌رو شوید. در این مواقع استفاده از وام خرید کالا بهترین ایده برای تأمین بودجه است. در بین کالاهای دیجیتال، لپ‌تاپ و انواع گوشی از پرهزینه‌ترین و در عین حال از پرطرفدارترین‌ها هستند. اگر به دنبال راهی برای دریافت وام خرید کالا و خرید اقساطی هستید، بدون شک با مطالعه این مطلب راهکار خوبی پیدا خواهید کرد. در این مطلب به بررسی وام خرید کالا لندو پرداختیم که با همکاری بانک آینده ارائه می شود.

شرایط دریافت وام خرید کالا

خرید کالاها به روش اقساطی یکی از بهترین ترفندها برای تهیه لوازمی است که بودجه شما برای خرید آن‌ها کافی نیست. یکی از روش‌های خرید قسطی، دریافت وام‌های بانکی است. با کمک وام خرید کالای بانکی می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک، انواع لپ‌تاپ، موبایل و دیگر کالاهای مورد نظرتان را تهیه کنید. وام‌های بانکی معمولاً به شرط معرفی ضامن و ارائه چک داده می‌شوند. به همین دلیل زمان تقریباً زیادی را باید برای پیدا کردن ضامن معتبر صرف کنید. بنابراین اگر برای دریافت وام عجله دارید یا تهیه ضامن و چک برایتان مشکل است، بهتر است از روش‌های دیگر استفاده کنید.

بسیاری از سامانه‌های معتبر مالی، بدون ضامن و با حذف بسیاری از شروط پرچالش وام‌های بانکی، اعتبار خرید کالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. اگر وارد صفحه وام فوری در سامانه لندو شوید، می‌توانید تا سقف 20 میلیون تومان وام خرید کالا دریافت کنید و هرآنچه می‌خواهید را به صورت قسطی بخرید. وام لندو با همکاری بانک آینده داده می‌شود و برای دریافت آن به معرفی ضامن و ارائه چک نیازی نیست. برای دریافت وام خرید کالا از این سامانه، ضمانت با سفته کافیست و بسیاری از شروط آزاردهنده مثل واریز پیش‌پرداخت و جریمه‌دیرکرد در قوانین آن تعریف نشده است.

چطور گوشی قسطی بخریم؟

برای خرید قسطی انواع گوشی می‌توانید به سراغ بعضی از فروشگاه‌های کالاهای دیجیتال در سطح شهر بروید. بعضی از فروشگاه‌های مختلف، تلفن‌های همراه هوشمند خود را به صورت قسطی هم می‌فروشند. برای خرید اقساطی از این فروشگاه‌ها، معمولا لازم است چک ارائه دهید. در ضمن یادتان باشد که در چنین حالتی انتخاب شما محدود به موجودی فروشگاه است. اما اگر وارد صفحه خرید اقساطی گوشی در لندو شوید، می‌توانید تا سقف 20 میلیون تومان از این سامانه برای خرید گوشی اعتبار دریافت کنید. اعتبار خرید از لندو به شما این فرصت را می‌دهد که به جای انتخاب گوشی از موجودی‌های یک فروشگاه، از بین صدها فروشگاه آنلاین معتبر هرچه می‌خواهید سفارش دهید.

خرید قسطی به‌صرفه لپ‌تاپ

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در زمان خرید لپ‌تاپ به آن توجه کنید، کیفیت بالای سخت‌افزاری و عملکرد درست نرم‌افزاری است. قبل از خرید لازم است که در مورد کیفیت برندهای مختلف تحقیق کنید تا بهترین را انتخاب کنید. معمولاً قیمت برندهای به‌نام، بالا است و تأمین هزینه آن ممکن است به یک چالش تبدیل شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم وارد صفحه لپ تاپ قسطی در سایت لندو شوید تا با دریافت یک وام راحت بتوانید خرید رضایت‌بخشی را تجربه کنید. سقف این وام 20 میلیون تومان است و برای دریافت آن نیازی به ضامن و چک ندارید؛ ارائه سفته برای ضمانت کافیست. فروشگاه‌های طرف قرارداد لندو با توجه به نیاز بازار، بهترین مدل‌ها و برندها را موجود دارند. بنابراین در زمان خرید انتخاب محدودی نخواهید داشت.

چطور از لندو وام بگیریم؟

در بخش ثبت درخواست لندو باید میزان وام درخواستی خودتان را مشخص کنید. مبلغ این وام تا سقف 20 میلیون تومان است و بازپرداخت آن با توجه به میزان مبلغ درخواستی از 6 ماه تا 12 طول خواهد کشید. علاوه بر مبلغ مورد نظر، لازم است که فروشگاه را هم انتخاب کنید. حتماً پیش از انتخاب فروشگاه، از موجود بودن مدل و برند کالای مورد نظرتان مطمئن شوید. بعد از ثبت درخواست باید مدارکتان را آپلود کنید تا اعتبارسنجی سیستم آغاز شود. پس از تأیید نهایی، یک کد اعتبار خرید در اختیارتان قرار می‌گیرد که با کمک آن می‌توانید در زمان خرید آنلاین از فروشگاه مورد نظر، هزینه کالا را تا سقف 20 میلیون تومان از طریق لندو پرداخت کنید.

لندو این کمک‌هزینه 20 میلیونی را با کمک بانک آینده در اختیارتان قرار می‌دهد و برای ضمانت، تنها سفته از شما دریافت می‌کند. جریمه دیرکرد در این سامانه تعریف نشده است، اما در صورت خوش‌حسابی می‌توانید باز هم درخواست وام دهید. اگر قصد خرید گوشی، لپ‌تاپ یا هر کالای دیگری را دارید، به کمبود بودجه فکر نکنید. وارد سایت لندو شوید و تا سقف 20 میلیون تومان روی کمک این سامانه حساب کنید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin B3DA

از 22 دی 1400 تا هفته پیش منتظر بودم و آخرم کنسل کردم. حدود 5 ماااااه. تازه خیلیا قسط اول هم پرداخت کردن بازم کالا به دستشون نرسیده. کافیه توی توئیتر جستجو کنید لندو و تیمچه (سایت فروشگاهی خودشون)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات