حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپلیکیشن امنیتی مایکروسافت برای اندروید و iOS منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن، امنیت، مایکروسافت، نرم افزار

امنیت موضوعی است که بسیار از شرکت‌ها همیشه مسئولیت خود را در قبال آن نشان داده‌اند. در همین رابطه نیز اخیرا فعالیت ردموندی‌های قابل توجه است. بر اساس اخبار و اطلاعات دریافتی، اپلیکیشن امنیتی مایکروسافت برای اندروید و iOS منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اپلیکیشن امنیتی مایکروسافت برای اندروید و iOS

مایکروسافت برنامه امنیتی طولانی مدت خود به نام Defender را در قالبی جدید به گوشی‌های هوشمند می‌آورد. این شرکت مستقر در ردموند، در تلاشی برای شناخته شدن خود به عنوان یک ارائه‌ دهنده راه‌حل‌های امنیتی قابل اعتماد، اکنون یک برنامه Defender جدید را در ویندوز، macOS، iOS و Android به صورت یکباره ارائه می‌دهد.

در این برنامه، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها وجود دارد که مایکروسافت دیفندر آن‌ها را مستقیما ارائه می‌کند، اما این به شما بستگی دارد که تصمیم بگیرید که آیا بهتر از سایر راه‌حل‌های امنیتی موجود است یا خیر؟ برنامه جدید Defender، قابلیت آنتی ویروس، محافظت از بدافزارها و اسکن مداوم را برای هر برنامه مضر موجود در دستگاه شما و همچنین برنامه های جدید را ارائه می‌دهد.

مهم‌تر از آن، در این برنامه می‌توانید با علامت‌گذاری سایر برنامه‌ها و فایل‌هایی که فکر می‌کنید امن هستند، آنچه را که برنامه اسکن می‌کند، کنترل کنید. البته مایکروسافت دیفندر همچنین قادر به ارائه هشدارها و نکات امنیتی در چندین دستگاه مختلف به شما است. باید به خاطر داشته باشید که اگر از یک دستگاه iOS استفاده می‌کنید، از برخی از ویژگی‌های موجود در اندروید مانند محافظت با آنتی ویروس بهره‌مند نخواهید شد. از طرف دیگر، کاربران iOS در حال دریافت ویژگی جدیدی هستند که می‌تواند از خطرات فیشینگ وب جلوگیری کند.

به گفته PhoneArena، برنامه جدید مایکروسافت دیفندر برای کاربران مختلفی طراحی شده است و دارای داشبوردی است که در آن کاربران می‌توانند حفاظت امنیتی خود را مدیریت کنند و حفاظت‌های امنیتی را در یک مکان و به صورت یکجا مشاهده کنند. نکته مهم این است که این برنامه برای استفاده به اشتراک خانوادگی یا شخصی Microsoft 365 نیاز دارد، اما اگر قبلا یکی از آن‌ها را دارید، می‌توانید Microsoft Defender را مستقیما از فروشگاه Google Play یا اپ استور دانلود کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان